God dammit!Eram acasa pe canapea si toti se uitau la mine ca la un caine.Si pe deasupra imi era si rau.Am simtit cum voma se urca in gatul meu si am fugit la baie.M-am aswzat in genunchi si am vomitat.Igh...ziua asta nu putea fii mai rea.
-Shay?ma striga Levi
-Nu intra!tip eu de la baie si vomit din nou.
-Shay!intra repede Levi si se aseaza langa mine.Inchid cu capacul ca sa nu poata sa vada si ma intorc punandu-ma in fund.
-Esti bine?Ce s-a intamplat?ma intreaba el si eu dau din umeri.
-Da-mi periuta de dinti te rog.zic eu si urmaresc cu privirea dar ma ridic brusc in picioare.Am vazut ceva.Ceva ce trebuia sa vad acum mult timp.Absorbante.Mi-a intarziat menstruatia.Vomat...Oh nu...Oh Nu...Ma uit la Levi speriata dar si putin fericita.
-Mama?!tip eu si ea ajunge imediat.Eu ii soptesc la ureche si ea e surprinsa dupa care scoate un tipat de fericire.Imi pune mana le stomac si inchide ochii.Da aparent mama poate sa vada ce viseaza bebelusii dinainte sa se nasca.A deschis ochii si cu ochi fericiti a aprobat eu cazand in genunchi plangand de fericire.Levi vine langa mine si cand ma vede plangand e ingrozit.
-Ce e?Ce s-a intamplat?Spune-mi Shay!!!zice el nerabdator.
-O sa fi tatic!zic eu razand si plangand in acelasi timp si intr-o fractiune de secunda ma prinde intr-o imbratisare de urs ridicandu-ma de la sol si invartindu-ma.Eu radeam si plangeam in acelasi timp si l-am strans de gat imbratisandu-l.
-Te iubesc,te iubesc,te iubesc...m-am facut cel mai fericit om!O sa am lupusorii mei!Doamne Shay!!!tipa Levi si isi pune capul in scobitura gatului meu eu fiind cu capul pe umarul lui.
-Ce se intampla aici?zice tata si Alice tipa Edward razand.
-Shay!!!zice Alice si vine la mine luandu-ma in brate la fel si bunicul.
-Pk acum ne spune si noua cineva?zice Rosalie si eu rad.
-O sa am un bebelus...zic eu fericita si tata ramane socat.
-O SA FIU BUNIIC!!!tipa tata si eu rad
-SI EU TATAAA!!tipa Levi apoi cred ca tata si-a dat seama de ceva.S-a uitat la Levi amenintator.
-Tu!!!!tipa tata si vrea sa sara la Levi dar e tinut de Emmet si Edward iar Levi inghite in sec si o ia la fuga.Eu rad si imi dau seama ce familie minunata am.Cat de mult ii iubesc!Si incurand....o sa avem un nou Cullen.Sau mai multi.Ok asta e pentru cartea intai.Zilele astea o sa postez si cartea a doua din perspectiva lui Levi si pe parcurs ne gandim noi la ceva.MULTUMESC TUTUROR CITITORILOR!!Ati fost minunati si chiar daca am foarte FOARTE multe greseli la scria voi tot mi-ati citit cartea si ati apreciat ce am facut eu.Va multumesc mult si nu uitati sa votati si in comentarii sau inesaj privat sa va spuneti impresiile despre aceasta carte!Va iubesc mult mult mult de tot!!!!
CITEȘTI
Noul Cullen
FanficEste vorba despre viata lui Ashani Shay Black.Ea este fata lui Renesmee Cullen si Jacob Black.Ea va trece prin foarte multe lucruri grele care cor fi din ce in cw ma buna pe parcurs.