-Dar nici macar nu am apucat sa te vanez!!Nu e corect.a zis el si ochii lui tosii se reflectau in lumina noptii.
-Bine.Dar tot nu voi veni in armata voastra.am zis eu si am inceput sa fug.El era la mare distanta de mine.am
Inceput sa fug si mai repede dar cineva foarte mare era in fata mea.Am aruncat o bila de foc spre el si s-a feit asa ca am apucat sa fug am ajuns la granita si acolo erau bunicii mei dar cand am vrut sa o sar cineva m-a prins de mana.
-Lasa-ma!!am tipat eu si am inceput sa ma zbat.
-Nu asa de repede domnita.a zis omul cel mare
-De ajuns!!M-am saturat de voi!am zis eu si am trantit puciorul de pamant facand o crapatura destul de mare pamant.
-Plecati si nu va mai intoarceti!am zis eu rece.Ei au zambit malefic si au fugit.Prul gand mi-a fugit la Levi.L-am luat in brate pe bunicul si pe mama dar si pe ceilalti care se asigurau ca sunt bine.Ei au plecat sa se asigure ca Demetri a plecat si ca nu se va intoarce.Am fugit spre Levi si cand am
vazut bariera de piatra am coborat-o.Cand l-am vazut pe Levi inima mi s-a usurat-am luat in brate strans si am stat asa o bucata de timp.
-Aiden.Jonathan.Imi pare rau.V-am stricat ziua de nastere.
-Glumesti?Sa te vad cum ridici acea bariera de una singura si sa infrunti un vampir complet care bea sange de om a fost super!au zis ei si eu am ras.In acurt timp am plecat acasa si cum am ajuns m-am trantit in pat si Levi s-a pus deasupra mea.
-Ce mai zi!am xis eu si el a aprobat printr-un pufnit amuzat.
-Asa e vampirita mea frumoasa.a zis el si mi-a dat un sarut scurt.Sarutul se lungi.Mainile mele se jucau cu parul lui negru ca abanosul.Am intrerupt sarutul si m-am uitat in ochii lui.
-Te iubesc.am zis eu sincer si el m-a sarutat pe frunte usor.
-Te iubesc viata mea.a zis el si am inceput sa ne saritam din nou cu foc.Il iubeam pe Levi.Mai mult ca orice.A intrerupt el sarutul de data asta si s-a uitat in ochii mei.A pus in deget dub ochiul meu si m-a mangaiat usor.
-Ti-e sete...a zis el sineu am oftat
-Nu vreau sa merg la vanatoare.Merg maine.am zis eu si el mi-a zambit.
-Pune-te la somn.a zis el si a dat sa plece dar eu l-am prins.
-Nu fara tine.am zis eu si el s-a dus sa se schimbe si a venit langa mine eu fiind in pantaloni scurti si maieu si m-a imbratisat strans si mi-a dat parul la o parte sarutandu-mi pielea gatului.Trimitea fiori peste tot.Mi-a sarutat ultima oara capul dupa care eu m-am intors si mi-am bagat capul in scobitura gatului lui si am plasat un sarut acolo.Am adormit imediat fiind inabusita de caldura lui de varcolac.
CITEȘTI
Noul Cullen
FanficEste vorba despre viata lui Ashani Shay Black.Ea este fata lui Renesmee Cullen si Jacob Black.Ea va trece prin foarte multe lucruri grele care cor fi din ce in cw ma buna pe parcurs.