Capitolul 3

730 29 3
                                    

Am mers la motociclete si am mers in fata casei unde parintii si bunicii ne asteptau.Am plecat spre scoala si cand lumea ne-a vazut aveau gurile in pamant.Am coborat de pe motocicleta si mi-am dat jos cascheta lasand parul meu buclat si castaniu ca al mamei mele sa straluceasca in lumina difuza din cauza norilor.Am mers spre ora.O aveam ora cu orchestra.Domnul profesor Doey asa il chema pe cel de ziua trecuta m-a sunat sa imi spuna ca lipsesc de la prima ora azi.Am plecat spre clasa si cand am intrat erau numai baieti.What the fuck??Toti se uitau la mi e ca la felul 17 si salivau?Oh doamnee.M-am asezat la pian si mi-a incalzit degetele.Am vazur ca erau doua piane.Am inceput sa cant ceva de Debussy.Degetele mele alunecau pe clapele de fildes.Am terminat de cantat si domnul profesor era in clasa.Odata cu el a intrat bunicul.Say what!?
-Bu...adica Edward!!am zis eu si am mers si l-am imbratisat el razand strengareste cum obisnuia el sa o faca.
-Duet?M-a intrebat el sineu am dat afirmativ din cap
Am inceput sa cantam Turkish March si Bella's Lullaby.
La sfarsit sala ne aplauda si eu l-am luat in brate.
-Dragilor ei sunt fratii Cullen!a zis Domnul Doey.
Am plecat imediat ce s-a sunat razand.
-Hey de ce radeti?a zis Ethan
Si eu am rasuflat si bunicul inca radea.
-Un baiat de la orchestre credea ca parul lui Shay este atat de frumos incat ii venea sa isi faca o peruca din cel care cade!a zis el si eu mi-am tras o palma peste funte si incepand sa rad odata cu ei.Am continuat orele pana a venit pauza de masa.Adevarul este ca nu am mai vanat dar cred ca o voi face dupa scoala.Am intrat in sala de mese si cand sa ma uit pe geam ningea.Mi-am asezt zambetul strengaresc mostenit de la bunicul si m-am dus la masa.
-Bataie cu zapada?am zis eu si cei de la masa s-au uitat unii la altii dupa care au inceput sa rada si am mers afara.Am inceput sa aruncam cu zapada unii in altii.A fost foarte distractiv dar la sfarsit am observat ca tuturor ne era foame.Unora mai mult sete.Am mers spre motociclete si am plecat de la scoala.Am intrat in padure si de acolo am luat-o pe cont propriu.Care prindea primul cele mai multe castiga unul in plus vanat de pierzatori.Am inceput sa vanam pana am fost plini si am observat ca desigur tata are cei mai multi.Am mers eu sa ii vanez un cerb dar cand am adus el a spus ca nu mai vrea asa.Il vreau gatit!I-am lasat pe fratii mei sa ia blana pentru ca le placea sa sfasie animalele dupa care am folosit puterile si din mainile mele iesea foc.Am ars acel corp si dupa l-am lasat pe tata sa isi faca festinul cu fratii mei are erau "pofticiosi".Am mers acasa si am facut un dus.Mama a venit la mine foarte vesela pentru ca vrea sa mergem in Forks.Am fost foarte fericita inafara de faptul ca Levi e. Acolo dar ma voi descurca.Am inceput sa imi iau cateva haine la mine dupa care am coborat jos.Toti erau entuziasmati si fericiti si se pregateau sa plece.Am luat bagajul dar ceva lipsea.
-Alice!am zis eu
-Oh scumpo ea e deja acolo!a zis mama
E cu Jasper,Rosalie si Emmet.
Am urcat in masina dornica sa ajung in Forks.
Mi-am pus castile in urechi si am adormit.M-am trezit intr-o casa.Nu era casa lui Carlisle.Oh nu!Sunt in La Push.M-am ridicat si acolo erau fratii mei care mancau.
-Hei sis!au zis ei
-Mananci?a zis Nick
-Hmm mi-e dor de animalele de aici.Hai sa vanam.am zis eu si ei au chiuit si am iesit afara.Am asteptat sa se transforme si am luat-o la fuga.
Am urcat in pomi si am incercat sa ii opresc cu apa dar erau si ei hibrizi deci...Am auzit ceva si m-am intors la fel si fratii mei.Ei au spus sa merg in fata.Ne intelegem prin semne.Am mers ce am mers pana am ajuns la un rond.Am auzit un marait.M-am intors si un lup mare si castaniu m-a doboratEra foarte puternic si am inceput sa strig.Ceva negru l-a luat de pe mine si eu m-am uitat ingrozita la el.Reusise sa ma sperie calumea.Am luat-o la goana si i-am vazut pe fratii mei in. Forma de om cautandu-ma.
-Nick!!Ethan!!am tipat eu
-Shay!!au strigat ei cand m-au vazut.M-au imbratisat cand m-au vazut asa ingrozita si eu am inceput sa plang.
-Ce s-a intamplat?au zis ei
-Un lup..m-a atacat.am zis eu
Dar unul negru m-a....m-a salvat.Nu era Sam.Cred ca era Levi.
-Ce??au zis ei
-Da..am zis eu si am inceput sa ma dezechilibrez.Aveam nevoie de sange.Am inchis ochii si am mirosit un cerb.Am mers in directia in care se auzea.Am zburat cu ajutorul vantului deasupra lui dupa care m-am lasat pe el si l-am devorat sau mai bine zis secat.Eram aproape de casa lui Carlisle.
Am mers acolo si tata era in sufragerie.Cand m-a vazut cu haine sfasiate.
-Tati...am zis eu si i-am sarit in brate
-Ce s-a intamplat?
-Un lup..m-a atacat!am zis eu cu frica si el a facut ochi mari.
-Ce?!!Lasa-ma sa ii iau mirosul!a zis el si a adulmecat aproape de mine.A plecat in fuga si eu am vrut sa merg inapoi cu fratii mei la Quil.Am plecat la pas dar am ajuns tot la fuga.Am ajuns in fata casei lui Quil unde fratii mei erau afara,si am simtit mirosul lupului care m-a atacat.M-am dus in spatele lui Nick.Am intrat inauntru si nimeni nu ma vazuse.
-Ce ai avut cu sora noastra?au zis ei si eu mi-am luat curaj pentru a am auzit de la el ca nu era din tribul tatei.
-Ce sora!a zis el nervos si eu am iesit din spatele fratilor mei.
-Aceasta sora!am zis eu si m-am apropiat de el
-Dar tu esi vampir!a zis el
-Ai facut cea mai mare greseala din viata ta ca ai venit aici si ca ai atacat-o!a zis tata din spatele meu si se apropia dar eu l-am oprit.
-Tata,vreau sa ma ocup eu de asta!am zis si l-am luat pe sus cu ajutorul puterilor mele.L-am dus afara dar nu am putut sa o fac.
-Ce se intampla?a zis Nick
-Nu o pot face!Nu vreau!Se intampla exact cand mi-am descoperit talentele.
-Ma ocup eu!a zis tata si a mers spre el
-Dar tu cine esti!azis el de pe jos.
-Sunt alpha tribului Quileute!a zis el tare si el a faut ochi mari si a luat-o la fuga.Am mers la Quil si el m-a luat in brate strans.
-Fato!Ai crescut la naiba!a zis el si eu am chicotit stiind ca vrea sa schimbe subiectul
-Shay!m-am auzit strigata
-Bea!!am tipat si am sarit in bratele ei si ea in ale mele.Ne-am leganat una in bratele alteia si chicoteam....

Noul CullenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum