3.5 ✰

931 80 9
                                    

Sarışın çocuk gözlerini sınıfın şubesini aramakla meşguldu. İlk günden geç kalmak istemediği için biraz da olsa diğer öğrencilerden erken gelmişti. Koridorlardan ayak seslerinini duymaya başlamıştı.
"C şubesi nerdesin sen" kendi kendine söylenip duruyordu. Her bir kata çıktı ama bulamadı bir türlü sınıfını. En sonda birisine sormayı düşündü. "Gerzek Sanzu senin yüzünden hoca bana kızdı"
Sarışın çocuk dikkatini iki cocuğa vermişti. İkisi çok kavga ediyorlardı onun gözünde. En sonda Sanzu izlendiklerini anlayınca sarışın çocuğa çevirdi gözlerini.
"Ne bakıyorsun yarram"
Kazutora, Sanzu'nun ne demek istediğini anlamak için karşılarındaki çocuğa baktı. Kazutora hemen Sanzu'yu bıraktı ve sarışının yanına ışınlandı. "Selam sen yeni öğrenci olmalısın" Kazutora cocuğun boynuna doladı kolunu ve kendini ona yaklaştırdı. Çocuğu incelemeyi de unutmamıştı tabi.

"Evet yeniyim" dedi sessizce.
Sanzu çocuğu şimdiden sıkıcı bulmuştu.
"Ben sınıfa gidiyorum." Dedi sanzu ve önden gitmeye başladı.
"Tamam bizde geliyoruz"
Kazutora yanındaki sarışını da çekiştirerek sınıfa doğru yürüdüler.

"Bu sınıfın rezil başkanı nerde? Yine mi geç kaldı?" Diye bağırıyordu Rindou.
Sınıfın başkanı yine her zamanki gibi geç kalıyordu. O sıra Rindou'nun gözleri kapıdan gelenlere dikkat etti.
Sanzu, Kazutora ve yanında bir sarışın genç çocuk vardı. Rindou hemen atladı tabi.
"Bu yeni öğrencimiz mi yoksa?"
Kazutora ve sarışın çocuk aynı anda başlarını salladılar.
"Evet evet websitedeki çocuk da o"

"Ulan sınıf başkanı ve yardımcısı nerde sınıf hayvanat bahçesine döndü" diye atladı Hanma.
Ardından hemen zil çalmıştı bile. Başkan yardımcısı tam saatinde gelmişti ama başkan ortalıkta yoktu.
"Şu zengin orospu nerde kaldı biliyor musun?" Sordu Hakkai.
O sıra İzana'nın arkasından çıkan genç sırıttı.
"Başkanla öyle mi konuşulur ayol. Çok ayıp Hakkaicim"

"Geldi pezevenk" dedi Baji sırıtarak.

Kokonoi hocanın ayak seslerini duymuştu ve herkesi yerine oturtmaya çalışmıştı. Hoca içeri girince herkes sesisleşip ayağa kalktı. Günaydınlaştıktan sonra hocadan yine bin tane azar işitmişlerdi.
"Bu sınıfın hali ne böyle. Temizlikçiler daha yeni girdi sınıfa. Bu kadar pis bir sınıf hayatımda görmedim. Rezilsiniz!"
Daha çok saydırmaya başladıktan sonra kokonoi bu durumdan sıkılmıştı. Ayakta da kalmıştı hocanın yanında. Dinliyormuş gibi yapıyordu sadece. Etrafa bakınıyordu. Gözüne yeni biri çarpmıştı. O yeni çocuk muydu. Görünüş olarak onu öyle beklememişti. Çok yorgun duruyordu bide. Sanki hiç uyumamış gibiydi. Kokonoi daldığını bile anlamamıştı o sıra. Hoca ona kaç tane soru sorduğunun da farkında değildi.

"Başkanım!" Diye bağırdı İzana.
Kokonoi yeni çocuktan gözlerini almış kızgın kızgın bakıyordu. Çocuk ona kızgın bakan başkanı aldırmıyordu bile.
"Efendim yar- pardon İzanacım"
İzana gülmemek için kendini zor tuttu ve ciddilik moduna girdi.
"Hocanın dediklerini duydun mu?"
Kokonoi ne olup bittiğini duymamıştı ki. Ne diyeceğini de bilemiyordu zaten. Başını sallamıştı sadece.

Herkes yerine oturunca hoca derse geçmişti...

Bir müddet sonra Hajime dersten bıkmış kol saatine baktı. Tenefüse çok az kalmıştı ve bu dersten sonra bahçedeki kavgayı seyredecekti. Bunları düşünürken zil çalmıştı bile. Mutlulukla herşeyi bırakıp bahçeye fırlamıştı. Kavga şimdiden başlamış mıydı? Hajime hayranlıkla kan içindeki dövüşü izlerken bir yandan da idaaya giriyordu. Bu tür şeylerden cidden çok zevk alıyordu.

Yirmi dakikalık tenefüs hemen bitince Hajime'nin yüzü asıldı. Hemen bitmişti.
İçeri girdi ve Kazutora'nın yeni çocukla iyi geçindiklerini görmüştü. Pek de umrunda değildi açıkçası.
Yan bakış atarak yerine oturdu. Oturur oturmaz arkasından biri omzunu tutmuştu.
"Ulan Hakkai beni korkuttun."
Hakkai sırıtarak Hajime'ye doğru yaklaştı.
"Yeni gelen çocuğu tanımak istemiyor musun yoksa"
Hajime gözlerini yavaşça sarışına doğru çevirmişti. Kazutora ile şimdiden yakın gözüküyorlardı. Hemde çok yakın. Kazutora'nın şakalarını komik bulsada Pek gülmüyor gibi duruyordu. Bu çocukta bir gariplik vardı sanki...



ALAAHUEKBEGGGRR PAZARTESI GUNU OKULA GIDCEM KARANTINAM BITTI

𝙍𝙚𝙫𝙚𝙣𝙜𝙚  • Kᴏᴋoɴᴜɪ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin