12 ☘︎︎

403 39 24
                                    

"Sanzu'nun bence bunun bilmesine hakkı vardı ne için böylesin?"

Takemichi kızdı. "Sanzu'yu düşünüyor musun hiç? Bunu duyduğunda nasıl bir tepkisi oldu acaba hiç düşündün mü? O şuan kardeşinin hamile olduğunu öğrendi şuan nasıl korkmuş ve endişelidir biliyor musun? Ve o şuan hiç birşey yapamıyor" Diye bağırdı.

Chifuyu aldırmadı. "Vallah Sanzu önce kendi halini bir düşünsün."

Takemichi, Chifuyu'nun evinde beraber yemek yapıyorlardı ve bir andan da konuşuyorlardı. Kekin pişmesini bekliyorlardı. Takemichi yorgunluktan sandalyeye oturmuştu. Aklına takılan bir soru vardı. Chifuyu'ya doğru döndü ve biraz onu izledi. Chifuyu bir elinde bir tabak krep vardı bir elindede bir tabak haşlanmış mısır vardı.
İkisini de masaya koydu ve çatal bıçakları masaya dizdi.
Chifuyu sonunda önlüğünü çıkartıp Takemichi'nin yanına oturunca Takemcihi aklındaki soruyu sormaya karar verdi.
"Peki diyelim Senju'nun bebeği doğdu... bebeğin babası kim peki?" Sesi yavaşça kısılmıştı.

Chifuyu elini çatalı almış tam krepten alcaktı ki bu soru karşısında duraksamıştı. "Ah doğru... onu bir tek Senju bilir tabii."
Senju'ya sormak istiyordu Takemichi, onunla konuşmak istiyordu, onun derdine yardım etmek istiyordu, onu rahatlatmak onun yanında olmak istiyordu. Takemichi biraz düşündü. "Bugün yanına gidelim" Chifuyu çoktan yemeğe başlamıştı ve dolu ağzıyla kafasını olumlu anlamda salladı. Takemichi'nin bir anlık iştahı gitmişti. Chifuyu bunu fark etmiş olmalıydı ki Takemichi'nin çatalını alıp bir parça krebi ağzına sokmuştu. Takemcihi dolu ağzıyla "keki unuttun" diyerek Chifuyu bunun ardından hızlıca ayağa kalkmış aceleyle keki fırından çıkarmıştı.

Takemichi "Az kalsın yanıyordu değil mi?" Diye sordu ve bir kahkaha patlattı.
"Sus salak beni lafa sokan sensin" diyip gülümsedi.

☕︎︎

Otuzbirceken
Lan karı nie gelmiın okula

Otuzbirceken
Kime diyoom??

Otuzbirceken
Rindouuuu aloooooo

Otuzbirceken
Knk iyi misin???

Otuzbirceken
Neyse kesin odev falna yapıyosundur

Otuzbirceken
İnek zlwlxlwsşşs

Otuzbirceken
Of Tamam hadi bb

Otuzbirceken
Görüşdğ atarsan sikrim

22:58




Devam edecek..

𝙍𝙚𝙫𝙚𝙣𝙜𝙚  • Kᴏᴋoɴᴜɪ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin