8𖠌

575 62 57
                                    

Sanzununyarrası
Cidden gelmiyor musun

Kokorec
Kimler var

Sanzununyarrası
Kimler mi
Ben varım izana var sonra bibakim
Kisaki de var maalesef
Ran ve Rindou gelir mi onu bilemem

Kokorec
Tamam
Bende geliyorum

Sanzununyarrası
Hayret
Senin baska işlerin vardır sanıyordum

Kokorec
Havamda değilim

Sanzununyarrası
Sen birilirsin pirenses 😉

Kokorec

Sanzununyarrasi HehehehdjwjTamam tamam haydi gel Bekliyoruz seni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sanzununyarrasi
Hehehehdjwj
Tamam tamam haydi gel
Bekliyoruz seni

Görüldü 21:34

________————_________

Bir on dakikalık yoldan Hajime varacağı yere varmıştı. Dövüşü kaçırmak istemiyordu. Bir iki grup daire olmuş dövüşen bireylere gaz veriyolardı. Hajime öne biraz geçerek neler olup bittiğine baktı. Gülesi gelmişti resmen. Kisaki ile south muydu?

"Ne oluyor burda?" Diye girişti Hajime.
İzana arkasına dönüp güldü. "Ne olucak, dövüşüyorlar"
Sebebsiz yere niye dövüşsün ki Kisaki? O öyle gerizekalı biri değildi ki? Bahşiş falan da bırakmamışlardı ortaya. Acayip saçma.
"Kisaki neden dövüşsün ki? Tanımıyor musunuz onu?"
İzana yine arkasını döndü ve ofladı.
"Of sen bu işe burnunu sokmasan?"
İzana kaşlarını çok hafif çatmış gülümsemişti ve yine önüne dönmüştü. Ama dövüş çoktan bitmişti.
İzana heyecanlı ve meraklı sesle sordu "kim kazandı?" Sanzu gülerek cevap verdi. "Kim olacak? Bizim South tabii."
South ağzına sigarasını alıp banka doğru oturmuştu. Hajime de göz göze gelmemek için gözlerini ondan kaçırıyordu. O sıra Sanzu kolunu Hajime'nin omzuna doğru atmış ve onu da başka bir banka doğru sürüklemişti. "Ee arkadaşım sen birşeyler koycak mısın ortaya yoksa sadece izleyecek misin?"
Hajime yine Sanzu'dan gıcık olmaya başladı. Elini omzundan itti. "Ben sadece bir uğrayayım dedim. Gidiyorum ben." Sanzu bu cevabından hoşnut olmamışçasına elini tuttu Hajime'nin.

"Ne yapıyorsun? Bırak beni" Hajime kaşlarını çattı. Ve elini Sanzudan kurtardı. Sanzu Hajime'nin gideceğini anlamıştı ve yine aynı şeyi yaptı. Elini tuttu ve bırakmamaya özen gösterdi.
"Elimi bıraksana, sorunun ne senin?"
Hajime elinden kurtulmak istesede Sanzu ondan daha güçlüydü.
"Ne söyleyeceksen söyle artık öylece dikilme." Sanzu ilk önce boğazını temizlemişti, Hajimeyi duvarın arkasına sıkıştırmaya yeltenmişti. Hajime ne olup bittiğini anlayana kadar duvar ile Sanzu'nun arasında sıkış kalmıştı.
Sanzu boğuk nefesini Hajime'nin kulağına getirdi. "Senden acayip hoşlanıyorum biliyor muydun."

Bunu demesiyle Hajime korktuğunu belli edercesine bakıyordu Sanzu'ya. Ne yani Sanzu ondan mı hoşlanıyordu? Aklının ucundan bile getiremediği birşeydi. Nerden bilebilirdi ki ayrıca.
"N- ne demek istyorsu-" Sanzu şimdi de Hajime'nin iyice dibine girmiş bir işaret parmağıyla Hajime'nin dudaklarına getirmişti.
"Ne mi demek istiyorum? Açık ve net bence ne demek istediğim."

"Sen delirmişsin, bırak beni"
Sanzu, Hajime'nin bileklerini tutmuş bedenleri değmiş bir şekilde yapışmıştı. "Değdiriyorsun Hajime, yapma kötü olur." Hajime bunu duyunca daha da sinirlendi.
"Asıl sen değdiriyorsun. Bırak da değdirme!"

Hajime artık bu hissi kaldıramadı ve Sanzu'nun parmaklarını ısırmaya kalktı. Sanzu elini çektiği an Hajime bir çırpıda kaçmaya çalıştı. Ama bu gayret boşunaydı. Sanzu daha hızlıydı. "Kaçma yoksa o ölür"
Hajime etrafına baktı. Ormanın içine girdikleri için kimsecikleri görememişti. Etraf kap karanlıktı.
"Kim ölür?" Dedi nefesini vererek. Sanzu Hajime'nin ağzını kapamış sakinleştirmeye çalışıyordu.
Bir an silah sesi duyulunca Hajime ve Sanzu aynı anda ses gelen yöne doğru çevirdiler kafalarını. Ama yüz ifadeleri aynı değildi. Sanzu keyif ve heyecan içinde gülüyor ve kahkaha atıyordu. Hajime'nin terleri daha da artmaya başlıyordu. Kime ne oldu şuan hiç anlayamıyordu.

"Neydi o öyle?" Hajime korkuyla etrafına baktı. Ağzını kapatan elden kurtularak dövüş yerine doğru koştu. Sanzu da onun peşine doğru takıldı.

Yerde bir ölü beden, ve karşılarında da ağlamaktan kopmuş bir genç vardı.

"Seishu..."



Yarin okul var-

𝙍𝙚𝙫𝙚𝙣𝙜𝙚  • Kᴏᴋoɴᴜɪ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin