"Ne yani bunlar sevgili mi yoksa sadece flörtleşiyorlar mı?"
Sanzu sorar bakışlarını rindou'ya çevirdi. "Sevgilisi" dedi Rindou sadece. Sanzu bir süre düşündü. Hajime'nin yerine koydu bir süre kendini. "Ben koko olsam şuan kıskanırdım." Rindou güldü.
"Sendemi biliyorsun yoksa?" Sanzu bunu duyunca şaşırdı.
"Neyi?" Sanzu bunu sorunca Rindou iyice sırıttı. "Inupi, Hajime'ye aşıkmış." Ne yani Rindou da mı bunu biliyordu? Demek ki bir tek ona söylememişti.
"Demek Hajime sana da dedi"
Rindou hafifçe başını salladı. "Evet. Hatta kızı acayip kıskandığını da söyledi. Cesareti olsa koko'yu kimseyle paylaşmak istemediğini bütün herkese söyleyebilirdim dedi"
Sanzu bu sözcükler karşısında şaşırmış oldu. "Cidden o kadar mı seviyor Hajime'yi?"
Rindou etrafa baktı sonra da yere bakarak konuştu. "Evet cidden çok seviyor bu yüzden de koko ile daha çok zamanını geçiriyor. Koko da Bizi unuttu sanırsam." Bunu söylemesiyle Sanzu dişlerini sıktı. "Neyse hadi sınıfa gidelim üşüdüm burda" dedi Sanzu ve önden giderek yumruklarını sıktı...—————————-
—————————————-Akane kardeşinin sınıf kapısında bekliyordu. Akane'nin sınıfı erken çıkmıştı tenefüsten.
Zil çalar çalmaz 10c sınıfın boşalmasını bekledi ve sınıfa girerek kardeşinin sırasına doğru yürüdü.
İnui ablasını görünce şaşırmıştı tabii.
"Abla napıyorsun burda"
Akane tatlı tatlı gülümsedi sadece.
"Sana güzel haberlerim var, arkadaşlar edindim ve onlarla konsere gidicez" inui ablasının hiç arkadaşı olmadığı için ve bu konuda hasas olduğu için onun adına çok sevinmişti.
"Gerçekten mi çok sevindim abla"Akane başını diğer tarafa çevirince gözü Hajime'ye çarpmıştı. Yüzü hızlıca kızarmaya başlamıştı bile.
"S- selam Hajime" Kokonoi kızın tatlılığına dayanamıyordu bir türlü.
"S- selam A- Akanekun nasılsın" ve kendini sıkmayı bıraktı.
İkisi birbirlerine utançtan zar zor konuşuyorlardı ve bu İnui'nin canını sıkıyordu. "Ee konuşmanız bitti mi"
Diye araya girdi İnui. "Bitti sanırım" dedi Hajime sesi kısıkça.O sıra teneffüsten gelen Sanzu, kızı görür görmez sırıttı. Üçlünün yanına doğru yaklaşmıştı. "Selam gençler ne konuşuyorsunuz öyle?"
Gülümsemesi korkunçtu ama bunu sadece Akane fark edebilmişti.
"Aa bu tatlı kız da kim böyle seni hiç görmedim sanırım" Akane'nin kalbi hızlanmıştı. Gitmesi gerekiyordu.
"Zil çalmadan ben sınıfa gideyim en iyisi, iyi dersler" dedi ve koşarak sınıftan çıktı.Sanzu kızın arkasından bakıp birşey demeden yerine geçti.
Hajime fısıldadı "Ablanın bir şeyi mi var garip davrandı"
İnui kaşlarını kaldırdı sonra düz bakışlara döndü. "Seni gördüğü içindir." Hajime şaşırır bakışlar atmıştı. "Niye benden mi korktu?"
İnui güldü. "Hayır sana aşık halen anlamadın mı? Utançtan böyle davrandı." Hajime bu cevabı beklemiyordu.
"Saçmalama" dedi Hajime hafifçe sırıtarak."Ulan sınıf başkanım bi şunları yerlerine oturtsana!"
Hanma yine bağırmaya başlamıştı. Sınıf dolmuştu bile. Şimdiki ders Fizikti ve bu duruma Hajime ağlasamıydı şuan karar veremiyordu."Yiyin birbirinizi amk" diye bağırdı Hajime. Cidden fizik dersine girecekleri haldeyken sınıfı susturmak canı istemiyordu.
"Ulan senin yapacağın başkanlığını sikim" dedi İzana bağırarak ve yerinden kalkarak herkesi susturmak için çabalıyordu.
Hoca kısa süre sonra geldi ve sıkıcı ve zor fizik dersine başlamışlardı...Oha bu bölüm iyiydi sanki bismila
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙍𝙚𝙫𝙚𝙣𝙜𝙚 • Kᴏᴋoɴᴜɪ
AcciónKᴏᴋᴏɴᴏɪ x Iɴᴜɪ Yarı İnstagram texting GERILIM ✅ LGBTQ✅ BL✅ SHIP✅ HEYCAN✅ KORKU✅ #kokouni birinci sıradayız 🥇 Kapak + bölüm fotoğrafları pinterestten: https://pin.it/5hRuZiT5k veya biodaki link'e tıklayabilirsiniz.