البارت التاسع عشر:

1.9K 76 34
                                    


أيان بانتباه : حاسبي ثم يقوم بإدارتها خلفه لتُصيب الرصاصه كتفه من الخلف .
ليتوجه عمر للقبض علي الشخص الذي أطلق النار على أيان .

يتوجه آسر إلي أيان بسرعة : أيان انت كويس .

أيان بإبتسامة: كويس الحمد لله.

آسر بخضه: كويس اي دا كتفك بينزف .

أيان بإبتسامة يخفي بها ألمه: مفيش حاجة يا آسر قولتلك انا تمام هنخلص العمليه و نوصل البنات و المخدرات و الفلوس و بعد كدا هروح اعقم الجرح .

آسر بعصبية : كويس اي انت بتنزف جامد لازم نروح للدكتور دلوقتي .

أيان بضيق: خلاص بقي يا آسر و بعدين هي دي اول مرة يعني خلينا نخلص اللي ورانا الاول و بعد كدا تعقم الجرح .

يأتي إليهم عمر بعد أن أتم القبض على أفراد العصابة: انت كويس يا أيان .

أيان بإبتسامة متعبه: يا جماعة كويس خلاص خلصنا بقا مش عيل صغير انا و بعدين يلا بينا علي المديرية .

آسر بتأكيد: يلا و انت هتركب معايا و بعد ما نخلص هوصلك للدكتور بنفسي .

أيان : ماشي تمام يلا .

و بعد ذلك يتوجه كلا الي سيارته و يتوجهوا جميعاً لمديرية مكافحة المخدرات و بعد مرور بعض الوقت يصلوا لوجهتهم المطلوبة و يترجلوا من سياراتهم ..

لينزل أيان ومن خلفه باقي الفريق ليلاحظ آسر تعرقه بشده ...

آسر بقلق : أيان انت كويس .

أيان بتأكيد: اه ..

آسر و هو لا يلاحظ الدم بس ال تي شيرت الغامق الذي يرتديه أيان ثم يتوجهوا و من معهم من الفريق لمكتب اللواء صالح ليطرقوا الباب فيأذن لهم بالدخول فيدلفوا للداخل و يقوموا بتأدية التحية العسكرية .

اللواء صالح بفخر : اتفضلوا اقعدوا تسلم ايديكوا يا رجالة علي المهمة و الحمد لله طلعتوا بدون اي خساير .

عمر بإبتسامة: احنا المفروض نشكر سيادة المقدم أيان لان احنا مشينا علي الخطة اللي هو حطها لينا و يشرفنا أنه يشتغل معانا هنا .

آسر بتأكيد: فعلاً يا فندم خطته و توقيته كانوا في الوقت المناسب .

اللواء صالح بإبتسامة: و مش كدا و بس انا مش ناسي إن هو اللي حل لغز القضية دي و عرف الوقت و المكان لوحده .

أسيرة قلبيحيث تعيش القصص. اكتشف الآن