MERHABA!!!!
NABERSINIZben de oyle
bir onceki bolumde jisungu hakli
bulmayan insan evladi olmamasina
gulumsedim tesekkur ederimiyi okumalar,, yorum atmayi
ve oy vermeyi unutmayin lutfen
cok uzuluyom sonra
☹️☹️☹️☹️☹️☹️neyse dedigim gibi
IYI OKUMALAR!!!•
"oğlum kış uykusuna yatıyorsun sen ya, uyutmamak lazım seni." babamın onuncu bağırışını duymazdan gelememiştim bu sefer. "tamam be, kalktık."
ayak sesleri yavaşça odama doğru gelirken, hasarsız kurtulamayacağım apaçık belliydi. "babaya be denir mi dingil? kalk, kahvaltı edeceksin daha."
örtüyü üstümden atıp yüzümü yıkamak için lavaboya doğru adımlarken, kafama yediğim darbe beklenmedik değildi. hafif acıttığını belirten bir ses çıkartıp kapıyı kilitledim.
aynaya baktım, kendime.
çökmüş göz altlarıma, kırmızı gözlerime, şu sıralar nadir yukarı kıvrılan dudaklarımın pembeliğinin yok oluşuna, hepsine baktım.
hiçbir şey hissettirmedi.
sadece baktım kendime. ardından suyu açtım, yüzümü yıkadım, ifadesiz bir şekilde kapısını kilitlediğim lavabodan çıktım.
normalde bütün günüm bunları yaptıktan sonra oturmakla geçerdi. yarı uyanık oturmak, şarkı dinlemek, söz yazmak, onlarla hiçbir şeyim yokmuş gibi konuşmak... bir günüm buydu sadece.
başka bir şey değil.
komodinde duran telefonumu şarjdan çektim ve mesajlara baktım. doğal olarak gruptan ve özellikli olarak hepsinden ayrı ayrı mesaj vardı.
seni sevdiğimi unutma sakın, bir tek çorabım için gruba yazmıyorum! demişti changbin mesela. güldüm içimden, dudağımı kıvırasım gelmedi.
üzgünüm, eve gelir misin? minho, ben de üzgünüm. özellikle de seni sevdiğim içindi bu, başka bir şey değil.
eve bugün gitmeyi planlıyordum ama gidemezdim belki de. o yüzü bulamıyordum kendimde. hepsine aylardır, belki yıllardır yalan söylüyordum ve yalanımın iyi olduğumu söylemem olmasına kızmayacaklarını biliyordum ama.. minho farklıydı işte.
şu ana kadar beni düşünmediği zaman olmamış, her zaman yanımda olduğunu anlatmaya çalışmıştı. ama iki gün önceki her zaman yanımda olduğunu anlatma şekli çok yanlış bir şekildi. fazlasıyla.
daha iyi misin? hep buralardayım! daha iyiydim, çok daha iyiydim. babam anlamadığım bir şekilde bana iyi geliyor ve bilmeden olsa bile her sorunuma bir çözüm buluyordu. babam ve chan hyung kaçış noktamdı. tabii bu sefer yalnızca babam.
bu mesajların yanında bir de beni güldürmek için yazılan mesajlar vardı.
jisung-ah, gelmezsen sikiyorlarmış öyle dendi. haberin olsun diye, özlediğimden falan değil. hyunjin kibar demiştim öyle değil mi? şaka yaparken değil. normalde minho dahil herkese kibardır, biz dışında. kraliyet ailesinden gelen kibarlığını bir yana bırakıp bir anda yüzümüze küfredince ister istemez gülüyor insan.
kurabiye yapmıştım ama evimin direği han jisung yoksa o direk bana da girebilir. felix ve her zamanki beni güldürme çabalarıydı bu da... felix her zaman neşeli olmuştur. olmadığı zaman da açık açık söyleyen, bizle beraber çözüm bulmaya çalışan bir yapısı vardır. felix, temelde budur. biri onu nasıl mutlu etsin istiyorsa, o da bizi öyle mutlu eder; şakalarla.
hyung!!!! bana çikolata aldıktan sonra kaçabileceğini sanmamışsındır umarım? felix'le bu yüzden kavga ettik, hemen gel bizi barıştır. jeongin'in kalbi paha biçilmezdi. kimseyi kızgın veya kırgın görmek istemez, gördüğü an mutlu jeongin'den eser kalmazdı. hepimize fazlasıyla değer verirdi.
ve seungmin. jisung body guard tutacağım odanın başına, maaş bile bağlarım. şu amk evindeki changbinin 101 sevdası asla bitmiyor, kendi kendine bile oynuyor. beni de oturttu masa başına, jeongin'le birbirimize bakıyoruz. dördüncü olman lazım. day6 dinleyecek kimse kalmadı, shoot me. eve gelebilirsin, yapabilirsin, sana güveniyorum! sevgilerle, en sevdiğin ama seni hiç sevmeyen kardeşin.
seungmin buydu. sizi özlediyse gelmeniz için elli tane farklı bahane sunar, ardından da sizi çekiştire çekiştire yanına getirtirdi. bazen iyi ki seungmin anlamış, diyordum kendi kendime. her şey daha zor olabilirdi.
"oğlum sifonu mu çektin üstüne, gelir misin şu kahvaltıya ya?" babamın sitem edişine güldüm. "çıkmıştım ki zaten."
"davetiye mi bekliyorsun?"
•
evet babasi belki davetiye bekliyoz sana ne mala bak ya
bundan sonraki bolum...sey
neyse..sizi seviyom☹️❤️