Çocuk, altında hissettiği sertlik ile irkilerek daha da büyüttü sırıtışını.
"Artık kaçamazsın~"
Üzerindeki çocuğun sırıtışına karşı, iddalı şekilde gülümseyerek yüzünü daha da yaklaştırdı katsuki.
"Kaçmak isteyen kim bebeğim~?"
Shoto, üzerinde olduğu sertliğe bastırdı.
Yaptığı baskıyla katsukiden ufak bir inilti çıkmıştı ki, çocuk ellerini serbest bırakıp yatağa koyarak. Aletinin üzerinde yavaşça hareket ettirmeye başladı kalçalarını~"Böyle hareket etmeye devam edersen, senin için iyi olmayacak shoto."
Çocuk duyduğu tehtidle gencin üzerinden yavaşça doğrulurken, bir yandan da hareketini durdurdu.
Katsuki elini, çocuğun kalçalarına atarken. Duyduğu sözlerle afalladı-
"Benden hoşlanmıyor musun~?"
"Ha?"
Shoto gencin aletinin üzerinden geriye kayarak, sertliğe elini koydu...
"Katsukiii~ neden bana dokunmuyorsun?""Kafan aylıkken benden nefret ettiğin için olabilir mi?"
Shoto doğrulup, iki yanından tutarak üzerindekini çıkarmaya başladı...
"Hmhh~ ama ben dokunmanı istiyorum."Katsuki şaşkınlıkla üzerindeki çocuğun soyunmasını izlerken, elini başına götürüp gülmeye başladı.
"Cidden mi~ hah! Sabah bunları unutursan seni pişman ederim."
Shoto üzerini bir kenara bırakarak, dahada geri çekilmesiyle gencin aletine doğru eğildi.
Ardından gencin aletinin yarattığı şişliğin üzerinde parmağını gezdirerek mırıldandı,
"Bunu istiyorumm~"Tek hamlede iki taraftan tutarak, aşşağı indirmesiyle gencin altını tamamen çıkardı. Ve istekle baktığı büyüklüğü kavrayarak, parmaklarını katsukinin aletine doladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be mine
Fanfiction-TAMAMLANDI- Zorunluluk nedeniyle aynı evde kalan shoto, ev arkadaşı katsuki ile bir gece sarhoş olur. (+18) Smut içeriklidir Kim üstte kim altta sürpriz~ Bakugou katsuki ve Todoroki shoto ship Keyifli okumalar dilerim ♥️