21

988 80 132
                                    

İkiside hazırlandığında, kapı çalma sesiyle odalarından çıktılar.

Aynı anda kapılarının açılmasıyla katsuki merdivenlere yönelirken, shoto istemsizce kızararak başını iki yana salladı.
Katsukinin ünlü olmasını hazmedememişti henüz...

Kapıda kirishima kocaman gülümserken, denki arkasından fırlayarak ikilinin ortasına geçip kollarına girdi,

"Hadi gidelim, uzun süredir dışarı çıkmıyorduk!"

Denkinin neşesi, shotoyu rahatlatırken, katsuki onu itip arabaya yöneldi.

"Ben süreceğim yürüyün."

Önde kirishima ve bakugou, arkada midoriya, denki ve shoto oturarak arabaya bindiler.

Kısa süre içersinde de gelecekleri mekana vararak hepsi arabadan inerken, bakugou anahtarı valeye teslim etti ve girişe yöneldi.

Shoto girişe şaşırarak bakıyordu, genelde midoriya ile geldikleri yerlerden farklıydı fakat yeşil gözlü normal karşılayarak denkiyle içeri girdiğini gördü.

Midoriya sayesinde bakugouyla tanışmıştı shoto. İlk tanıştıkları gün, parti günü denki ve kirishimaylada tanıştı fakat sarhoş olduğu için sabah hatırlayamamıştı.
Sonrasında bakugou ile anlaşarak ev tuttuklarında gurp olarak takılmaya başladılar.

...

Hafif loş ışık ve müzik ile bar tarzı mekanda, güzel açık bir yere oturdular.
Hepsi birer içki söylediğinde, midoriya gülümseyerek shotoya döndü,

"İyi misin todoroki-kun? Sessizliğine alışık olsamda bu fazla gibi?"

Yeşil gözlüye şaşırarak dönerken, katsuki girdi araya,
"Ha? Öğlen de bi tuhaftı zaten?"

Denki: içince kendine gelir değil mi~?

Denki, shotoya baktığı sırada katsukinin koluna birisi çarptı!

"Ah çok üzgün-" bir anda duraksadı,

"B-bakugou katsuki?!"

Sarışına çarpan, uzun beyaz saçlı güzel bir genç kızdı. Ardından kekelemesiyle kızın masmavi gözleri şokla açılmıştı.

Kızın arkadaşı, kıza dönerken bir anda oda katsukiyi görerek afalladı-

Kız 2 : Bu gerçek mi-?

Katsuki elini alnına koyup iç çekerken, kızlar heyecanla kocaman gülümsedi,

Kız 1 : Bakugou-kun! Bir fotoğraf çekinebilir miyiz lütfen!

Kız 2 : Ah evet lütfen?

Bakugou elini alnından çekip diğer dördünü döndüğünde, denki ve midoriya onaylar bakış attı. Kirishima ise omuz silkip gülümserken, shoto şaşkınca kızlara bakıyordu.

Katsuki derin bir nefesle ciddi ifadesini bozmadan başıyla onayladı.

Kızların çığlık atarak telefonunu çıkarırken, ikiside katsukinin biri sağına biri soluna geçmişti. Ellerini omzuna koyup selfie çekildikten sonra tekrar sarışının karşısına geçtiler.

Shoto afallamış şekilde karşıdan olan biteni izlerken, bir anda dişlerini sıkıp geriye yaslandı.

Kız 1: B-ben size hayranım bakugou-kun!

Bakugou: Güzel.

Kız 2: Acaba kız arkadaşınız var mı?

Shoto merakla sarışının vereceği cevaba bakarken, kafasını başka yöne çevirmek istesede yapamadı...
Israrla gözlerini, kırmızı gözlerden alamadan iki dudağının arasından çıkacak cevabı pür dikkat kesilerek bekliyordu.

Be mineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin