Katsuki shotonun ağlamasına karşı telaşla yataktan kalkarken, çocuk ellerini yüzüne kapamış, başı döndüğü için elleri titreyerek güçlükle göz yaşlarını silmeye çalışıyordu.
"Shoto? Neyin var?"
"Ben öyle demek istemedim.."
Shoto hala mırıldanırken, sarışın anlamayarak çocuğun ellerini tutmasıyla yüzünü kendine çevirdi.
"Neyi istemedin?"
"Hıck~ ben istemedim.. beni bırakma!"
"Sakin ol..."
Genç çocuğu kendine çekerek sarılırken, shotonun daha çok titremesi üzerine başını okşayarak fısıldadı,
"Seni asla bırakmayacağım bebeğim."
Çift rekler, hala akan yaşlar ile birlikte kırmızılara döndüğünde, katsuki elini çocuğun yanağına koyarak göz altlarını öptü.
"Neden böyle bir güzelliği bırakayım ki?"
"Çünkü ben seni dinlemedim.."
"Zorunda değilsin, bu yüzden mi üzüldün?"
"Katsuki..."
Shoto doğrularak sarışına daha sıkı sarıldığında, başını göğüsüne bastırarak konuştu.
"Babam, onu dinlemediğim için beni evden attı."
"Ve sende benimle ayrı eve çıktın?"
"Evet... Ama sen beni atmayacaksın değil mi? Bırakmayacaksın değil mi?"
Katsuki kıkırdayarak geri çekilirken, shotonun iki yanağını avcunun içine alarak gözlerine baktı.
"Ne olursa olsun, sen ve varız tamam mı?"
"Ya yine bi kız gelip benimle fotoğraf çekinmek isterse?"
"O kızı.. haa~ bak bebeğim, seni seviyorum. Asla bırakmayacağım da. Artık ağlama."
Çocuk bu sözlere karşı gülümserken, elinin tersiyle göz yaşlarını silerek başını salladı.
Ardından gencin ayağa kalkmasıyla yatağa uzanırken, katsuki de ışığı kapatarak sevgilisinin yanına sokuldu.
Kısa süre içerinde birbirlerine sarılan ikili, güzelce uykuya daldılar
*
*
*Shoto başını ovalayarak gözlerini araladığında, perdeden esen rüzgarla beraber gözleri pencereye döndü.
Çoktan sabah olmasına rağmen hala uykulu olan çocuk, sağ tarafında hissettiği ağırlıkla yorganı kaldırdı.
Katsukiyi görmesiyle iç çekerken, dün gece neler olduğunu tam hatırlamadığından merakla genci dürttü.
"Hey uyan."
Katsuki tekrar yorganı başına geçirerek diğer tarafa dönerken, shoto yorganı tamamen üzerinden çekip yere bırkatı.
"Alarm mısın sen? Ertele tuşun yok mu?"
"Sabah oldu."
"Ama uykum var?"
Shoto ısrarla gözlerini daha sıkı kapatan sarışını kendine çekerek sarıldı.
"Peki kalkma, yinede birşey soracağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be mine
Fanfiction-TAMAMLANDI- Zorunluluk nedeniyle aynı evde kalan shoto, ev arkadaşı katsuki ile bir gece sarhoş olur. (+18) Smut içeriklidir Kim üstte kim altta sürpriz~ Bakugou katsuki ve Todoroki shoto ship Keyifli okumalar dilerim ♥️