Bazı sesler duyuyordum ama hiçbir sesi anlamıyordum bu ses ince bir sesti. Bazen çığlık atıyor bazen ağlıyor bazen kahkaha atıyordu bazense birşeyler söylüyordu. Ben ise koca bir boşlukta asılı duruyordum. Sesimi çıkaramıyordum. Ellerimi saçlarıma götürüp saçlarımı karıştırdım sonra etrafıma bakmaya devam ettim. Hâlâ aynı sesler devam ediyordu. Bu sefer farklı bir ses duydum. Bu mesaj sesiydi.
Gözlerimi araladığımda sadece saçma bir rüya olduğunu anlamıştım. Telefonuma baktığımda alarmın çalmasına 15 dakika kalmıştı. Ayrıca 3 mesaj 7 cevapsız çağrı vardı hiçbirine bakmadan direkt yataktan çıkıp banyoya girdim rutin işlerimi hallettikten sonra dolabıma gidip siyah baskılı tisortumu ve siyah dj model kot pantolonumu giydim ayağıma ayakkabılarımı geçirip hiç saçımla uğraşmadan telefonumu ve kulaklığımı alıp kendimi dışarı attım.
Okula gitmeden önce yürüyüş ve sigara iyi gelirdi. (Cümledeki tezatlıktan gözlerimden yaş geldi)
*********
Okul zamanı yaklaşıyordu çocuklarla zaten anlaşmamız vardı hergün saat tam 07.30 da okulda olurduk ve 15 dakika vardı. Zaten okula yakın yerdeydim hızla okula doğru yürüdüm. Etrafta sadece tek tük öğrenciler vardı ilk defa böyleydi buralar normalde bu saatlerde kalabalık olurdu. Neyse diyip daha hızlı yürümeye başladım.
***********
Okula girince her zamanki buluştuğumuz masaya gittim. Daha Arda ve Eren gelmemişti. Bende çocuklara selam verip oturdum. Bugün saçma bir şekilde sessizdi ve ben bunu Sevmiştim. Yani konuşmayı pek sevmeyen biri olarak sürkli soru soran bir Mert ya da espri yapmaya çalışan Kerem yoktu. Hatta hepsi telefonlarıyla meşguldü benimde aklıma bekleyen çağrılar ve mesajlar gelince Telefonumu cebimden çıkarıp çağrılara baktım hepsi gece aramıştı ve Ardaydı. Ayrıca Arda ve Eren daha gelmemiştide. Arama tuşuna basıp Ardayı aradım.
-Efendim.
-Nerdesin?
-Abi ben seni dün Aradım ama açmadın aynı zamanda Mert ve Keremide biz Erenle birlikte aile yemeğine İzmire gidiyoruz yoldayız şimdi. Dedi Arda ve Eren kuzenler ve hep böyle aile yemeği olur.
-Tamam iyi yolculuklar. Diyip telefonu kapattım daha sonra çocuklara dönerek
-Aile yemeği. Dedim başlarını sallayıp tekrar telefonlarına dönünce
-Neler oluyor? Dedim
-Dünki kavga... Dedi Kerem
-Okulun sitesine girmiş ve onu sildirmeye uğrasıyoruz. Siteden. Diye devam etti Mert
-Kim koymuş?
-Nazlı. Dedi Mert
-İyi tavla kızı sildir uğraştırma beni. Dedim ve telefonu elime aldım.
-Abi asla ben o kızla uğraşamam.
-Uğraşacaksın. Diyip tekrar telefona döndüm mesajlara baktığımda ikisinin ardadan birinin bilinmeyen bir numaradan geldiğini gördüm ilk bilinmeyen numaradan gelene baktım
"Selam" bu da kim?
"tanıyamadım"
************
Gece mesaj attığım numara beni tınlamamıştı bile hadi ama eğlenecektim ne güzel hep yapmayı sevdiğim şeydi bu insanlarla uğraşmak...
Neyse diyerek odamdan çıkıp aşağı indim bugün okula gitmeyecektim çünkü lanet olasıca bir tedavim vardı evet deliydim ve bunu kabullenen az hastalardan biriydim ah keşke şu numaradaki mesajıma cevap verseydi hadi ama ben o numarayı bulmak için çok uğraştım tam 9 kez zar atmıştım. Mutfaktan bir kahve alıp salona geçtim belki belki mesaj gelmiştir diye telefonumu elime aldım. Evet mesaj gelmişti ve bu sefer gerçekten eğleneceğe benziyordum."Tanıyamadım" hemen cevap yazdım
"Çünkü tanımıyorsun"
İşte başlıyoruz.
-----------------
Evet ilk bölümün sonuna geldik vote ve yorum gelmeden Yb de gelmez bu tanıtım bölümüydü görüşürüüüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ KIZ
Teen FictionSimsiyah bir gökyüzüyüm ben. Güneş beni terketmiş. Yanlış, üzücüyüm ben. Düzeltemezsin sen beni. Kendi duvarlarında hapsolmuş bir kız. Hasta... Yorgun. Belkide Savaşçı. Yalnız bir kız. Sensin sen bana Sessiz bir çığlık. İçten bir tebessüm. Acına...