Merhaba herkese. Yaklaşık 3 aydan fazladır yazıyorum bu kitabı. Mantık hataları, yazım yanlışları falan elbette vardır. 20. Bölümden geliyorum buraya.
Şikayetim olan tek konu oy verme problemi. Ekrana tıklayınca altta bir panel çıkıyor. Oradaki yıldıza bastığımız zaman oy verebilirsiniz.
Yorumlar için de satırın üzerine basılı tuttuğunuz zaman sağ tarafta bir kutucuk çıkıyor. Ona basarsanız yorum yapabilirsiniz.
Yıldıza basmayı unutmayalım. İyi okumalar.
Derin'den
Beşiktaş'ın çocuğu Dorukhan'a elveda...
"Beşiktaş JK kulübünde geçirdiğim 3 sezon hayatımın en güzel dönemlerinde biriydi. Harika dostluklar edindim. Tecrübeler kazandım. Goller atıp takımımı öne geçirdim. Hatalarım oldu. Kısacası iyisiyle, kötüsüyle bu takımda bulundum. Her gencin hayali olan Avrupa'ya gitme isteği içimde gün geçtikçe daha da arttı. Artık bundan sonraki futbol hayatıma premier ligde devam etmek istiyorum. Ve ben bugün Beşiktaş'a veda ediyorum. Hoşça kalın harika taraftar. Adımı haykırdığınız her an için sonsuz teşekkürler. Attığım goller feda olsun. Sevgili Beşiktaş ailesi."
Karşımda ki televizyona şok geçirerek bakıyordum. Abimin röportajını izlemiştim. Abim gitmişti.
Avrupa'ya gitmek için Beşiktaş'tan ayrılıyordu. Her şeyi geçtim benim neden bundan haberim yoktu?
Aynı evde yaşıyorduk bide...
Üzerimdeki şoku atlatıp rehberde adını bulduktan sonra arama yerine basıp telefonu kulağıma tuttum.
"Ne var?"
Telefondan gelen sinirle sesle içimde saydırmaya hazır olan canavarı tutup tatlı bir sesle konuştum. Bana patlamasından korkuyordum
"Abi?"
Sesini biraz yumuşaratak hızla konuştu.
"Bitanem özür dilerim. Bakmadan açtım."
"Sorun değil abi. Beşiktaş'tan ayrıldın mı?"
"Evet bitanem."
"Aynı evde yaşıyoruz abi benim neden haberim yok peki?"
"Aklıma gelmedi."
"Öyle olsun?"
"Ya valla. Hem sen üzülme diye."
"Abi neden üzüleyim. Sen nerde mutlu olursan oraya git. Hemen gelirim peşinden."
"Gel tabi prenses."
"Sen neden kızdın?"
"Boşver be."
"Abi!"
"Trabzondan teklif gelmiş."
"Ne teklifi?"
"Evlenme teklifi."
"Oha trabzondan gelin mi buldun?"
"Hım hım, evet. Sana da kardeşini alalım mı"
"Yakışıklı mı?"
"Ya tek sorun bu çünkü."
"Ay ne bileyim abi. Senin yüzünden uzun zamandır yalnızım."
"Öyle kalmaya da devam et."
"Ya şunu doğru anlat ne teklifi."
"Trabzonspor kulübünden gelen 2+1 yıllık teklif."
"Düşünsene kabul ettiğini 'Avrupa'ya gitme hayali olan Dorukhan toköz hamsi olarak çıktı'."
"Haha ha geç dalganı sen."
"Ben yeni öğrenirken bunlar nasıl benden önce öğreniyor."
"Heh işte aptal menejerim tüm piyasaya haber salmış. Bende ortada kalınca Trabzon teklif sunmuş."
"Orta da kaldım derken?"
"Avrupa'dan ne teklif geldi. Ne de geri dönüş. Senin deyiminle sanırım yakında hamsi olucam."
"Sanırım bende senle beraber Trabzon'a gelicem."
Ulan doruk kendine soğuttun. Ama ben bunu önceden yazmıştım. Hevesim fazlasıyla var Berat kurgusu için. O yüzden pek bisey demicem.
Yorum ve oy istiyorum. Takip edip diğer kitaplarımı da bakabilirsiniz.