1'

2.8K 144 83
                                    

Merhaba.

Yıldıza basmayı unutmayın. İyi okumalar.

Dorukhan'dan

"Her şeyi topladın mı?"

"Evet edim ya abi."

"Hayır demedin!"

"Hayır, dedim abi."

Elindeki valizi bakarak güldü. Ardından bana uzattı. Bende kenarından tutup kaldırdım.

"Bu neden bu kadar hafif?"

"Bilmem."

"Sen al anahtarı arabaya git ben geliyorum." Cebimden anahtarı çıkarıp uzattım. Kafasına askıdan şapkasını geçirip dışarıya çıktı. Endişeyle valizi açtım.

Yapma bunu kendine...

Tahmin ettiğim gibi valiz bomboştu. Boş valizi de alıp dışarıya çıktım. Kapıyı kilitledikten sonra kapının önünde duran güvenliğe anahtarı teslim edip arabaya doğru yöneldim.

"Neden binmedim arabaya?"

"A doğru, ben arabaya binmek için gelmiştim."

"Evet güzelim. Gel sen arkaya geç. Erken kalktın biraz uyursun." Usulca başını sallayıp arkaya yerleşti. Boş valizi bagaja sallayıp bende sürücü koltuğuna yerleştim.

Tam tahmin ettiğim gibi Derin'in gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. Arabayı çalıştırıp sürmeye başladım, yolumuz uzundu.

🫀

Uzun bir yolculuktan sonra Trabzon tabelasını görmemle derin bir oh çektim. Sonunda varmıştık. Derin Hanım için hava hoştu. Bir iki kez şu içmeye uyanıp geri yatmıştı. Arabayı boş yolda sağa çekip telefonumu elime aldım.

Rehberden bulduğum numarayı tuşlayıp kulağıma tuttum. Hemen açıldı.

"Eeeaaeeeaa."

"Abi?"

"Eeaaaaeee. Babacım kim arıyor?"

"Eeeeeee."

"Abi benim Doruk."

"Babacım ver telefonumu."

"Abi sesim geliyor mu?"

"Geliyor Doruk geliyor. Telefon Kuzey'deydi." Hafif kahkaha attım.

"Orasını anladım zaten. Abi biz vardık. Girişteyiz sen konum atar mısın?"

"Konumdan zor bulursun hemen 15 dakika zaten geliyorum."

"Abi zahmet etme."

"Ne zahmeti Doruk bekleyin siz orada."

"Tamam abi."

"Abi!" Arka koltuğa doğru döndüğümde şiş gözlerle etrafa bakan Derin'e gülümsedim. Telefonu kulağımdan çekip koltuğa attım.

"Günaydın abicim."

"Ne ara arabaya bindik biz?"

"Abicim Trabzon'a gelecektik hani. Unuttun mu yoksa?"

"Hayır hatırladım." Hatırlamamıştı. Hepsi benim suçumdu kendimden nefret ediyorum.

"Şimdi Uğurcan abi gelicek. Onlara geçicez. Kübra ablayla ve Kuzey'le tanışırsın."

Kalbim Senle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin