11'

1.1K 63 225
                                    

Berat

"Abicim. İstediğin zaman ara. Saat hiç önemli değil. Müsait olduğum her an o telefon açılır. Gelmek istersen 5 dakika daha tutmam seni orada. Ama şunu unutma, her şey senin için. Sanki sen Eskişehir'sin bende İstanbulda. Öyle düşün. Kendine dikkat et. Seni çok seviyorum."

"Abi, bende seni çok seviyorum. Sende dikkat et kendine. 4 ay gelmeyeceğim söz veriyorum."

Ardından birbirlerine sıkıca sarıldılar. Dorukhan geri çekilip bir bana bir Derin'e baktı, alnından öpüp tekrar sarıldı.

"Hoşçakal, kendine dikkat et."

Bizi yalnız bırakmak için arabaya gitmişti.

O giderken yalnız kalmıştık.

Havaalanında ki binlerce kişiyi saymazsak.

Hiç konuşmadan sıkıca sarıldık birbirimize. Sadece buna ihtiyacımız vardı. Ben ona aşıktım. O da bana.

Ve ben onu öpmüştüm. Çünkü 4 ay olamayacaktım yanında. Bu olay ikimize birden güç verecekti. Derin artık benim sevgilimdi. Onu yeni bulmuşken, ayrı kalıcaktım aylarca...

Geri çekildi. "Gitmem gerekiyor." Anlayışla başımı salladım. Alnından öpmek istemiştim ama bunu Dorukhan yapmıştı. Ben yanağından öpüp tekrar sarıldım.

"Ara sürekli. Saat farkı önemli değil. İstediğin zaman ara." Ben hala susuyordum.

"Berat bak gitmekten vazgeçirme."

"Tamam ararım. Kendine iyi bak."

"Sende." Arkasına dönüp gitti...

Uzak mesafe ilişkisi yürümezdi. Başlamadan bazı şeyleri bitirmiştik. Onun iyi olması daha önemliydi. Umarım yürürdü. Umarım...

****
YAZARDAN

Küçük çantasından çıkardığı tekli anahtarı kapının deliğine geçirdi. Bu anahtarı sevgilisine sürpriz yapmak için kız kardeşinden ödünç almıştı.

Sabah erkenden gelmişti eve. 2 ay abisin yanında kalmış haliyle erkek arkadaşını özlemişti. Eskişehir'e ayak bastığı an kendini sevgilisinin evinde bulmuştu. Kapıyı ses çıkarmadan sonuna kadar araladı. Uzunca koridorda yavaş adımlarla salona doğru yürüdü. Salona girdiğinde gördüğü manzara şoka uğratmıştı onu.

Ortada ki büyük sehpanın üzeri tamamen içki şişeleriyle doluydu. Erkek arkadaşı asla içmezdi. Yaklaşık 8 tane boş  bira şişesi duruyordu. Kadehlerin içinde kalan kırmızı sıvılar büyükçe şişeler daha da şoka uğratmıştı.

Aklından erkek erkeğe içtikleri düşüncesini geçiriyordu.

Yukarıya çıkmak için ilerlerken merdivene atılmış kıyafetler olayı açığa çıkarmıştı ama hala konduramıyordu. Kıyafetleri geçip biraz daha çıktı. Odanın önündeki koridorda gördüğü iç çamaşırları kayışı koparmıştı. Koridorun sonundaki odaya hızlı bir biçimde daldı.

Kalbim Senle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin