Selammm.
Alttaki yıldıza basalım lütfen!!!
İYİ OKUMALAR <3
Berat'tan
Aylardır hasret olduğum bu dudakların verdiği huzurla yavaş yavaş geri çekildim.
Ardından da Derin'e sıkıca sarıldım. Onu bırakırsam bir daha tutamam korkusu vardı içimde. Daha sonra da kucağıma alıp ayağa kalktım.
Kafasını göğsüme yasladı.
Bu dizim için ne kadar doğruydu bilmiyordum ama sorun yoktu.
Yukarıya çıktıktan sonra yatağa bıraktım onu. Dolabımı açıp kendime kıyafet çıkardım. Ardından da Derin'e ona uyabilecek kıyafetler verdim.
"Sen bunları burada giy. Bende duşa giriyorum." Başını sallayıp yataktan kalktı. Bende kıyafetleri alıp banyoya girdim.
***
Yaklaşık 20 dakika sonra banyomu yapıp, giyinip çıktım. Üzerimde tişört varken yatamazdım. O yüzden onu kenara bıraktım. Derin uyumamış yatağın başına sırtını yaşlamış bana bakıyordu.
Bende yanına yaklaştım. Yorganı kaldırıp altına girdim. Derin'i de yanıma çekip göğsüme yatırdım.
"Biz öğlenden beri uyuyoruz ve uyumak için oldukça erken bir vakit. Uykum yok benim."
"Hmm."
"Berat sana diyorum."
"Hmm hmm." Göğsümden kalktı.
"Uyumuyorsun numara yapma."
"İzin verirsen uyuyacağım."
"Ama benim uykum yok." Pozisyonumu değiştirip yüz üstü yattım.
"Uyursan gelir uykun."
"Of Berat." Ardından yatağa tekrar yattı. Bende gözlerimi kapatıp uykuya daldım. Öğlen uyumuş olsam bile hala çok uykum vardı.
Bana arkası dönük olan Derin'in beline sarılıp uykuya daldım.
***
Yavaş yavaş gözlerimi açmayı denedim ama tatlı bir uyku beni kendine çekiyordu. Bende vazgeçip uyumaya devam ettim ama daha sonra alarm zannettiğim şeyin zil sesi olduğunu anlayınca istemeye istemeye ayağa kalkıp aşağıya indim.
Saatin kaç olduğunu bilmiyordum. Etraf oldukça karanlıktı. Pencereden evin içine vuran ay ışığı aydınlatmıştı evi.
Acaba Dorukhan mı gelmişti diye düşünerek kapıya doğru gittim. Delikten baktığım da Dorukhan duruyordu kapının başında.
Ses yapmadan açtım kapıyı. Dorukhan bana baktı ve fısıldayarak konuşmaya başladı.
"Uyudunuz mu?"
"Evet. Derin yukarı da." Başını salladı.
"Hazal'da bizde. Uyusunlar artık yerlerinde, sabah konuşuruz. Antreman öğleden sonra, gene kahvaltıya gideriz bende oradan geçerim."
"Tamam iyi geceler." Başını eğerken konuştu.
"Ayrı yataklarda yatın." Dediği şeyle sırıttım.
"Emrin olur paşam." Kapıyı kapatıp geri odama döndüm.
Yataktan yastığımı alıp dolaptan örtü çıkardım. Aşağıya inip koltuğa uzandım.