Sebastian:
Motoszkálásra ébredtem, egy fehér helységben...
A helyet pár perc múlva sikerült be azonosítani, a kórház egyik szobája volt.
Nem tudom mi történt, hogy itt vagyok, nem emlékszem semmire, de ijedten kaptam hasamhoz.
Most ugyanúgy nézett ki mint eddig, de tudni akartam mi történt...
A motoszkálás nem maradt abba, arcomat pedig oda fordítottam.
Adamre vagy egy másik családtagomra számítottam, de egy teljesen idegen omega volt benn...
- Ki vagy?- kérdeztem, értetlenül mert nagyon nehezen tudtam beszélni.
- Óh, bocsánat azt hittem még aludni fogsz amíg Adam vissza jön. Egyébként Tyson vagyok Adam asszisztense- jön közelebb mosolyogva.
- Sebastian- biccebtettem még mindig távolság tartóan- Hová is ment Adam, és hogy hogy te neked itt kell lenned?
- Nos, nem akart egyedül hagyni, de mindjárt jön, csak kajáért ment el.
- Hány napja vagyok itt? És mi történt?
- Én csak annyit tudok, hogy elájultál és már két napja alszol.
- Két napja?!- lepődök meg.
- Igen...
- És, azt nem tudod, hogy mitől ájultam el? Valamit csak mondott Adam...
- Hát...mintha hallottam volna valamit amikor az orvossal beszélt...de nem biztos, hogy ezt nekem kellene el mondanom...
- Kérlek! Ugye....ugye nem a baba?!- esek kétségbe és kezére fogok.
- Nem tudom, hogy a babával mi van, csak annyit, hogy mérgezésre gyanakszanak.
- Meg mérgeztek?!
- Ha jól hallottam őket igen. És ha már itt tartunk van egy tippem ki volt az...
- Kicsoda?!
- Nem biztos és nem is gyanusítani szeretném...csak el gondolkodtató, hogy a tesód az első esetnél pont ott volt a házatoknál, kulcsa is van a házatokhoz és a falka tagok is ismerik... Most meg azután a süti után lettél rosszul amit ő adott... Nekem ez elég furcsa...
- Nem... lehetetlen...- vágom rá egyből, de közben mégis éreztem benne az igazságot...- ha engem bántani is akarna a gyereknek sose ártott volna...
- Persze, persze teljesen igazad van, hogy is gondolhattam ekkora butaságra, sajnálom- kér egyből bocsánatot.
- Itt is vagyok- jön be ekkor Adam- köszönöm, hogy vi... Sebastian! Végre- ejt le mindent a kezéből és odajön hozzám majd szorosan magához húzott.
- Khmm, én akkor megyek- mondta torok köszürülve Tyson és ki oldalgott.- Hogy érzed magadat?- kérdezi Adam arcomat kezeiben tartva.
- Fáradtan és zavartan. Adam! Mi történt? Semmire sem emlékszem!
- Semmire?- lepődik meg én pedig meg rázom a fejem- először rohamot kaptál majd elájultál és be hoztalak a kórházba. Az orvos szerint mérgezés volt.
- Jézusom! És a baba?! Mi van vele?!- ijedek meg.
- Az...az... egyik... túlélte...
- Az egyik?! Miről beszélsz?!
- Kiderült, hogy ketten voltak... Csak az erősebb el nyomta a másikat így azt nem láthattuk vagy hallhattuk az ultrahangon sem. Viszont így ő meg halt.
Letaglózóva vérző szívvel hangtalanul hallgattam szavait.
Ketten voltak...KETTEN! És az egyik meghalt...elveszítettem... És majdnem a másikat is...
- Sebastian...sebi...- szólongat óvatosan Adam, de én egyre csak magam elé bámulva próbálom fel fogni a tényt, hogy még egy gyermeket el veszítettem.
Ezekben a másodpercekben éreztem ahogyan el tűnik mellőlem minden és csak egy sötét lyukba esem bele ahonnan kijutni lehetetlen és egyre csak zuhanok és zuhanok,de nem érkezem a végébe...- Sebastian!- fogott ismét arcomra Adam- A másik...a másik még él, nem hagyhatod el magadat... Nem hagyhatod, hogy őt is el veszítsük megértetted?! Miatta rendbe kell, hogy gyere! - Mondja szemeimbe nézve.
Ráfogok hasamra és egy apró rúgást érzek meg.
- Elég volt...- suttogom- elég volt ebből Adam!- önt el hirtelen olyan harag melyet még soha nem éreztem- ezt a gyereket már senki nem fogja el venni! Meg találom és én magam fogom kínok között meg ölni!
- Igen, már közel...
- Nem! Azt mondtam elég volt!- emelem meg hangomat Adambe fojtva a szót- Innentől kezdve az lesz amit ÉN mondok! Úgy keressük ahogyan ÉN akarom! És már tudom, hogy hogyan...
YOU ARE READING
The Promise
FanfictionSebastian egy omega sose volt igazi családja, ezért fiatalon egy bordélyházba került, és habár nem volt ott rossz sora, remélte egyszer szabadon és boldogan fog tudni élni és családja is lesz egyszer. Adamnak mindene megvolt ami egy alfának meg kell...