,,Proč by z vás měli mýt strach? Vy o jejich místo přeci nestojíte."
💙✳️💙
Když Hayley s Bellou dorazily domů, Charlie se Shadowem ještě byli pryč. Bella šla rovnou do svého pokoje, mezitím co Hayley se vydala do kuchyně, aby Charliemu připravila jídlo a napsala mu vzkaz, aby věděl, že je Hayley v pořádku a kdyby ji hledal, bude u Cullenových.
Když byla Hayley v kuchyni hotová, šla do svého pokoje, aby se mohla připravit.
Zavřela za sebou dveře svého pokoje, krabici, kterou dostala od Alice, položila na postel a pomalu ji otevřela.
V krabici ležely kratší levandulové šaty, které by se Hayley líbily mnohem víc, kdyby nebyly levandulové.
Jelikož do páté hodiny zbývala už jen necelá hodina, rozhodla se Hayley, že je čas se jít připravit. Oblékla si šaty od Alice, upravila si řetízek od Angeli a náramek od Setha, vyčistila si sklíčka u brýlí, vzala si náušnice, které si vybrala, když byla naposledy s Rosalie nakupovat, ze skříně si vzala šedé lodičky a jako poslední si upravila prstýnek od Belly a stejně tak i ten od Jaspera.
Na vlasy či líčení se Hayley naprosto vykašlala. Cullenovi už ji nějaký ten pátek znali, takže se před nimi nemusela nijak extra snažit vypadat nějak dokonale.
,,Volal mi Charlie." Ozvalo se od dveří, což Hayley vyděsilo natolik, že sebou trhla. ,,Ale fuj." Ulevila si s rukou na srdci. Jasper se nemohl udržet a hlasitě se rozesmál. ,,Jen se mi směj." Hayley nad ním protočila očima, ale nemohla svůj pohled od Jaspera odtrhnout. Měl na sobě světle šedou košili, přes kterou měl navlečený šedivý svetr a černé džíny, které Hayley lehce překvapily. S spíš očekávala, že na sobě bude mít nějaké formální kalhoty.
,,Prej to dnešní slavení nemáme přehnat." ,,A to volal tobě? Tohle by spíš měl říkat Alici." Řekla Hayley a oba se tomu zasmáli. ,,Už jsem ti řekl, jak moc se mi na tobě ta fialová líbí?" Zeptal se Jasper, přešel k Hayley a objal ji kolem pasu. ,,A kolikrát už jsem ti já řekla, že jí nesnáším?" Hayley se od Jaspera odtáhla, aby si mohla vzít kabelku přes rameno. Jasper se pobaveně zasmál.
ČTEŠ
The Lost Major Whitlock (Twilight sága/Nový Měsíc)
FanfictionHayley si nikdy nemyslela, že se jednoho osudného dne zamiluje do upíra. Už jen z důvodu toho, že neměla ponětí o jejich existenci. No, spíše se domnívala, že to neví. Ale po čase stráveném v rodném městečku jménem Forks se ukázalo, že každá legenda...