,,To ti tak moc chybím, že mi voláš do školy?"
💙✳️💙
,,Takže teď jsi na zajíčky?" Zeptal se Tyler Hayley, když všichni seděli v kantýně u jejich obvyklého stolu. Hayley si nemohla pomoct, ale ode dne, co se viděla se Stefanem se musela stále otáčet k prázdnému stolu, u kterého vždy sedávali Cullenovi. Před několika měsíci dělala že neexistuje a snažila se z paměti vypustit vše spojené s ním. Jenže teď jí připadal hrozně opuštěně. Stejně jako po tom, co Cullenovi odešli.
,,Seth není zajíček." Bránila se Hayley i když moc dobře věděla, jak to Tyler myslel. Přeci jen Hayley bude za pár měsíců devatenáct a Seth teprve nedávno oslavil šestnáctiny. Kdyby však všichni věděli, kolik ve skutečnosti bylo Jasperovi, asi by na ten věkový rozdíl mezi Hayley a Sethem nic nenamítali.
,,Stejně pořád nemůžu uvěřit tomu, že jsi na Halea tak rychle zapomněla." Dobírala si ji Jessica. ,,Já na něj nezapomněla, jen jsem se přes něj přenesla." Odpálkovala ji Hayley a vysloužila si tak velice zvláštní pohled od její sestry. Angela se na chvíli odtrhla od konverzace s Ericem - těm dvěma to skvěle klapalo a Hayley už teď věděla, že jim jednou půjde třeba i na svatbu -, aby Hayley věnovala ještě zvláštnější pohled než Bella.
Hayley moc dobře věděla, co ty pohledy znamenaly.
Lhala všem kolem sebe, ale to horší bylo, že lhala hlavně sama sobě. Nepřenesla se přes nikoho z Cullenových, tak jak by mohla přes Jaspera?
Zamotal jí hlavu takovým způsobem, že ještě stále, někde hluboko uvnitř, pochybovala o tom, že ji nikdy nemiloval a jen si s ní hrál. Někde velice hluboko stále věřila, že ji miluje i když se rozhodl ji opustit.
,,Ley, asi bys to měla vzít." Vytrhl jí z přemýšlení hlas její nejlepší kamarádky. Angela se na Hayley teď dívala lehce ustaraně a stejně tak i Bella a – k Hayleynu překvapení - i Eric. Až v ten moment si Hayley uvědomila, že jí zvoní telefon. Vytáhla si telefon ze zadní kapsy u kalhot. Jméno volajícího jí mírně zarazilo, ale také potěšilo.
,,Já... jsem hned zpátky. Jen si musím něco vyřídit." Oznámila Hayley všem u stolu, zvedla se ze židle a bez ohlédnutí se vydala pryč z kantýny. Jen co se dostala k nejbližším skříňkám, zvedla příchozí hovor s úsměvem na tváři.
,,To ti tak moc chybím, že mi voláš do školy?" ,,Lee-Lee." Vydechl Seth do telefonu skoro až úlevně. Hayley cítila, jak jí zaplavuje pocit radosti a bezpečí. Jenže v sobě - ne tak hluboko pod povrchem - cítila prázdnotu a bolest, které zřejmě ani Seth nedokázal zaplnit a vyléčit.
,,Děje se něco?" ,,Sam nechce, abychom vám to říkali, ale kromě zrzky tu je ještě někdo." Hayley cítila, jak se její dech zastavil, polil jí studený pot a kolena se roztřásla. Že by si Victoria našla nového komplice? ,,Z nějakého důvodu na něj nemůžeme ale přijít. Sam navýšil hlídky." Hayley Sethovu druhou větu tak úplně nevnímala. Spíš se plně soustředila na tu první. Jak to jen Seth mohl myslet, že na něj nemůžou přijít? Většina z nich byla rychlejší než upíři, které zatím potkali.
A pak jako by Hayley osvítil duch svatý.
Ona přeci moc dobře věděla o jednom upírovi, který se potuloval ve Forks a okolí. Upír, který o vlkodlacích moc dobře věděl. Upír, který se nedal chytit, pokud jste neznali jeho triky.
Hayley si vzpomněla na její rozloučení se Stefanem. Řekl přece, že si někdo nedá pokoj.
Ach bože. Pomyslela si Hayley. Smečka se ve své podstatě honila za vlastním stínem, pokud se rozhodli pronásledovat Stefana. Jenže jak měla Sethovi říct, aby se soustředili pouze na Victorii, a ne na toho druhého upíry, aniž by se jí ptal na důvod? Z nějakého důvodu mu totiž nechtěla tak úplně říct, že se viděla s někým z Cullenových. A už vůbec ne o všech jejich schopnostech.
Hayley byla pevně rozhodnuta držet jejich tajemství i když oni se rozhodli ji opustit.
,,Promiň, musím jít, jinak se Sam zblázní a já z něj taky." Omlouval se Seth a Hayley mohla téměř jasně slyšet vlčí vytí. ,,Nevím, kdy přesně se u vás budu teď moct zastavit, ale dej na sebe pozor. Rozumíš? A přijeď do rezervace co nejdřív budeš moct." Aniž by se Hayley mohla rozloučit, Seth hovor ukončil.
Hayley si hlasitě povzdechla.
Bylo jí jasné, co tohle znamenalo.
Ať už se mezi ní a Sethem rýsovalo cokoliv, s největší pravděpodobností tomu byl na dobu neurčitou konec.
Hayley cítila, jak z ní vyprchávají i ty poslední střípky štěstí.
Seth i Jasper jí slíbili, že jí nikdy neopustí... A teď byli oba dva pryč a Hayley stála na pokraji kompletního zhroucení i když se to snažila velmi dlouhou dobu potlačovat.
Hayley cítila, jak jí telefon lehce zavibroval v ruce. Přišla jí zpráva z čísla, které už dlouho neviděla.
S: Je mi líto, ale nemůžu se vracet. Přitáhl jsem k sobě moc pozornosti. Carlisle a Jasper se to nesmí dozvědět. Moc se omlouvám. Rád jsem tě viděl šťastnou i bez nás.
Hayley se zády opřela o skříňky za sebou. Cítila, jak pomalu klesá k zemi, až nakonec seděla zády opřená o skříňky na chodbě, nohy přitažené pod bradou, rukama si je objímala a v jedné z nich pevně svírala telefon, hlavu položenou na kolenou a prázdný výraz v očích.
Hayley moc dobře věděla, že jednou přijde definitivní konec, ale rozhodně nečekala, že se to stane na školní chodbě v době, kdy si připadala zase po dlouhé době šťastná.
Nevěděla, jak dlouho tam takhle seděla, ale jednu věc věděla jistě... Ve Forks už jí nic dobrého nečekalo. Všechno, co na tomto městě měla ráda nemělo bez Setha barvu a bez Cullenových smysl.
Forks bylo důvodem jejího tvrdého a náhlého pádu.
To Forks ji kompletně zničilo.
Hayley se naposledy zhluboka nadechla, než se zvedla ze země a vydala se ke své vlastní skříňce, aby si mohla vzít věci a jet domů. Škola možná ještě neskončila, ale k čemu by bylo zůstávat tam, když už se Hayley definitivně rozhodla skončit?
Rozhodnutí bylo jasné.
Hayley se odstěhuje nadobro z Forks a školu dodělá na Floridě u matky a Phila. Začne nový život daleko odtud a na všechno tady zapomene.
Hayley Swanová byla jednoznačně pryč a její nová verze nepatřila na toto místo a ani do tohoto města.
ČTEŠ
The Lost Major Whitlock (Twilight sága/Nový Měsíc)
FanfictionHayley si nikdy nemyslela, že se jednoho osudného dne zamiluje do upíra. Už jen z důvodu toho, že neměla ponětí o jejich existenci. No, spíše se domnívala, že to neví. Ale po čase stráveném v rodném městečku jménem Forks se ukázalo, že každá legenda...