VI.

434 26 9
                                    

,,Prosím! Prosím, Jazzi! Řekni, že lžeš, protože já vím, že to, co říkáš není pravda

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Prosím! Prosím, Jazzi! Řekni, že lžeš, protože já vím, že to, co říkáš není pravda."

💙✳️💙

Uběhlo pár dní od narozeninové oslavy dvojčat a Hayley se začínala bát o Cullenovi, kteří se od toho dne neukázali ani na jedné hodině ve škole a ani jí nezvedali telefon a neodepisovali na zprávy.

Hayley se ráno vzbudila o hodinu dřív, a tak se rozhodla dát si dlouhou sprchu, která by ji mohla probrat, což se taky povedlo.

Jen v županu a čistém spodním prádle se vrátila do svého pokoje, ze skříně si vzala černo-červeno-bílou teplákovou soupravu a k tomu bílé tenisky s červeným pruhem a vlasy si jen narychlo sepnula skřipcem.

Hayley si myslela, že jsou Cullenovi mimo město, protože se nikdo z nich neozval ani Belle, ale když cestou do školy zahlédla Carlisleovo auto zajíždějící na parkoviště u nemocnice, došlo jí, že je tu něco špatně. Navíc, když se nikdo z jeho dětí znovu neukázal ve škole.

Na obědě si dvojčata sedla na jejich obvyklá místa u stolu jejich kamarádů. Sedávaly tam vždy, když byli Cullenovi pryč a někdy dokonce i když byli sourozenci normálně ve škole.

Sestry se synchronizovaně otočily k prázdnému stolu nedaleko od toho, u kterého momentálně seděly.

,,Hádám, že toho víš asi tak stejně jako já." Špitla ke své sestře Hayley a Bella přikývla. Bylo to opravdu divné. Slunce dnes nesvítilo, a tudíž Cullenovým nic nebránilo v tom ukázat se ve škole.

,,Koukám, že tě princ Krasoň nechal ode dne, cos měla narozeniny." Rýpla si do Hayley Jessica s falešným úsměvem. "Zavři zobák, Jessico." Odsekla jí Hayley a tentokrát jí bylo úplně ukradené, jak to asi muselo vyznít. Hayley teď měla hlavu plnou starostí, a tak se nezajímala o někoho jako je Jessica Stanleyová.

Po škole měla Hayley v plánu stavit se u Cullenových, aby zjistila, co se vlastně děje. Její plán však přerušil Edward, který stál na příjezdové cestě u Charlieho domu.

Hayley zaparkovala své auto před domem a v úmyslu nechat Belle a Edwardovi prostor, se vydala rovnou dovnitř do domu.

Charlie a Shadow už byli doma. Charlie seděl ve svém křesle v obýváku a sledoval baseball. Hayley ho nechtěla rušit, a tak se vydala po schodech nahoru do svého pokoje, kde si chtěla odložit batoh, a i přes Edwardovu návštěvu zajet ke Cullenovým.

Otevřela dveře do svého pokoje a málem dostala infarkt, když uviděla Jaspera, jak si prohlíží jednu ze zarámovaných fotek na jejím stole. Byla to fotka jí a Jaspera z maturitního plesu.

,,Tohle mi nedělej." Řekla Hayley s úsměvem, vešla do pokoje a následně za sebou zavřela dveře. ,,Bála jsem se, že se něco stalo. Nebral jsi mi telefon, neodpovídal na zprávy a ani jsi nechodil do školy." Když se Jasper otočil čelem k Hayley netvářil se ani zdaleka tak šťastně jako ona. Spíš vypadal, že ho něco trápí.

The Lost Major Whitlock (Twilight sága/Nový Měsíc)Kde žijí příběhy. Začni objevovat