,,Sam si nás teď asi bude hlídat."
💙✳️💙
Seth chytil Hayley za ramena a lehce ji od sebe odtáhl, aby jí viděl do obličeje. Vypadal snad ještě víc vyděšeně než Hayley, když se před ní Paul proměnil.
,,Jsi opravdu v pořádku?" Ptal se pořád dokola a neustále si ji prohlížel od hlavy až k patě a zase zpět. Hayley mu tak moc chtěla říct, že je v pořádku, ale bála se, že jakmile otevře ústa, vypadne z ní celé doznání. A to sice, že je v pořádku právě díky jeho přítomnosti.
,,Jak víš, co se stalo?" Zeptala se ho Hayley místo toho. ,,Všechno jsem to slyšel. Dostal jsem se sem jak nejrychleji jsem jen mohl." Seth přesunul své dlaně na Hayleyny tváře. Měl o ní takový hrozný strach, když slyšel myšlenky Sama a ostatních, kteří u toho incidentu byli.
,,Tohle už mi nedělej. Myslel jsem, že se ti něco stalo." Hayley slyšela ten neskutečný strach v jeho hlase. Přiběhl, jak rychle jen mohl, aby se ujistil, že jí Paul neublížil. Hayley okrajově vnímala, že Seth ještě něco říkala, ale to jí v ten moment bylo jedno.
Hayley chytila Sethova zápěstí, stoupla si na špičky a své rty přitiskla na ty jeho. V ten moment cítila úlevu a její tělo zaplavila vlna tepla.
Seth chvíli jen šokovaně stál, ale pak jednu svou ruku přesunul z Hayleyny tváře na její pas a přitáhl si jí tak o něco blíž k sobě. Všechno kolem nich jako by přestalo na okamžik existovat. Tu krásnou chvíli přerušilo až nadšené pískání a tleskání od Emily a Embryho.
Hayley přerušila její a Sethův polibek. Cítila, jak se jí hrne horkost do tváří, a tak sklopila hlavu k zemi. Seth ji však okamžitě chytil za bradu a donutil ji podívat se mu do očí. Úsměv, který mohla Hayley na jeho tváři vidět, byl k nezaplacení. Bez ostychu mu ho oplatila, z čehož Sethovi poskočilo srdce v hrudi.
,,No to mě poser." Vypustil ze sebe Jared šokovaně. ,,Jade tě zabije." Dodal s úsměvem a Hayley věděla, že má nejspíš pravdu, ale v tu chvíli jí to bylo jedno. ,,Nikdo nikoho vraždit nebude." Uklidňovala ji Emily se širokým úsměvem na tváři. Seth byl její bratranec a Hayley nejlepší kamarádka, což znamenalo, že z nich měla neskutečnou radost.
,,Tím bych si nebyl tak jistej." Přerušil svou snoubenku Sam. ,,Jestli kvůli tobě bude házet bobek na hlídky, promluvím si o tomhle celém s Harrym a i Charliem." Řekl jim tvrdě, ale Hayley i Seth si všimli jeho výrazu, který dost jasně říkal: já to celou dobu věděl.
Hayley si všimla, že všichni byli lehce v šoku, ale zároveň měli úsměv na tváři. Všichni až na jednu osobu.
Paul seděl s naštvaným výrazem na židli a propaloval ji a Setha nenávistným pohledem.
,,Nic si vyřizovat nebudete." Varoval je Sam zničehonic a Hayley došlo, že Seth a Paul spolu komunikovali pomocí myšlenek.
,,Půjdeme." Špitnul Seth Hayley do ucha a ona souhlasila. Jakmile opustili dům, cítila se zase o něco lépe.
,,Sam si nás teď asi bude hlídat." Prohodila s úsměvem Hayley. Seth se na celé kolo rozesmál. ,,To si může zkusit." Řekl, přitáhl si Hayley za pas k sobě a pak spojil jejich rty s úsměvem na tváři. Tohle si přál udělat už neskutečně dlouho a všechno se to v něm jen prohloubilo, když se s Hayley políbil v kině.
Hayley se se Sethem nějakou dobu procházeli po skalách, kde se nakonec zastavili. Seth si stoupnul za Hayley a objal ji rukama kolem pasu. Hayley se zapřela o jeho hruď a jen si užívala tepla, které ze Setha vycházelo.
Možná nebyla jeho otisk, ale v tu chvíli to bylo oběma naprosto ukradené. Hayley věděla, že tu byla možnost, že si Seth najde svůj otisk, a to samé věděl i Seth. Ale do té doby mohli být jen oni dva.
,,Vrací se." Prolomil ticho najednou Seth s hlubokým povzdechem. Hayley se na něj zmateně otočila. ,,Bella s Jacobem?" Seth zavrtěl hlavou. Hayley si všimla starosti v jeho očích. Nechtěl narušovat tuto skvělou chvíli s Hayley, ale dřív nebo později jí to musel říct. A upřímně věděl, že bude jen lepší, když jí to řekne dřív než později.
,,Zrzka." Hayley cítila, jak se jí dech zarazil v plicích. ,,Victoria je tu?!" ,,Byla." Opravil ji Seth. ,,Sam ti to neřekl?" Zeptal se najednou zmateně. Myslel si, že Sam oznámil Hayley, že ta údajná zrzka, o které jim vyprávěla, se opravdu ukázala. A ne jednou. ,,Tuhle v noci jsme ji zahnali až za Kanadskou hranici, ale pořád se vrací." Hayley se najednou udělalo špatně od žaludku. Věděla, proč se Victoria vracela a také, proč hlavně na prvním místě přišla poprvé. Šla si pro Hayley s Bellou, aby pomstila Jamese a Laurenta.
,,Neboj se." Chlácholil ji Seth. Vtáhl ji do pevného objetí a nechtěl jí pustit. ,,Ty, Bella, Charlie i Shadow jste v bezpečí." ,,Dávej na sebe pozor." Zamumlala mu Hayley do ramene. ,,Je rychlá. Neskutečně rychlá. A taky silná. Nikdy nevíš, co za triky má v rukávu." ,,Ten tvůj nedostatek důvěry mě trochu uráží." Škádlil jí Seth a snažil se tak odlehčit jejich konverzaci.
Hayley se od něj odtáhla, věnovala mu vražedný pohled a pak se spolu s ním rozesmála.
Po nějaké době se Hayley spolu se Sethem vrátila k Samovi a Emily. Jacob odvezl Bellu domů a Hayley tudíž neměla, jak se dostat pro věci, které si s sebou chtěla k Emily původně vzít. Seth jí však slíbil, že ráno se zastaví i s Harrym a vezmou Hayley do města. To přišlo Hayley jako velice milé gesto. Konec konců jednu noc bez věcí zvládne.
Když se kompletně setmělo, v domě zůstal už jen Seth. Paul zmizel dřív, než se Hayley se Sethem vrátili a Embry s Jaredem odešli jen pár chvil po tom, co se ti dva vrátili.
Emily Sethovi nabídla, aby u nich také přespal, ale Samovi se to moc nezamlouvalo. Nechtěl nechávat Hayley se Sethem samotné v jejich domě. Rozhodně ne teď, když se nějakým způsobem mezi nimi začal rozvíjet vztah.
Seth se s Hayley naposledy rozloučil mezi dveřmi tak, že jí políbil na dobrou noc a pak zmizel kdesi v lesích. Tu noc neměl hlídku, což Hayley jakýmsi způsobem uklidnilo. Navíc teď, když věděla, že se kolem potulovala Victoria připravená na útok.
I přes ono nové zjištění se však Hayley tu noc usínalo snad nejlépe za posledního půl roku. Byla velice zvědavá, co další den s sebou přinese a jak se to celé mezi ní a Sethem vyvine.
Co vlastně teď byli?
Nad tou otázkou se Hayley tu noc nechtěla zaobírat, a proto ji vypustila z hlavy a užívala si poklidného ticha v domě před tím, než upadla do říše snů.
ČTEŠ
The Lost Major Whitlock (Twilight sága/Nový Měsíc)
FanficHayley si nikdy nemyslela, že se jednoho osudného dne zamiluje do upíra. Už jen z důvodu toho, že neměla ponětí o jejich existenci. No, spíše se domnívala, že to neví. Ale po čase stráveném v rodném městečku jménem Forks se ukázalo, že každá legenda...