,,V tom případě by se ti měl někdo hodně rychle zakousnout do prdele."
💙✳️💙
Uběhl téměř týden od Laurentova pokusu o vraždu dvojčat a také týden od toho, co se Charlie dozvěděl o údajných ohromných vlcích, co pobíhali po lese.
Hayley jezdila každý den po škole za Emily a smečkou a domů se vracela až velice pozdě večer. Charlie z toho nebyl zprvu úplně nadšený, ale když viděl, jak je Hayley znovu plná energie, nechal to plavat. Za to Bella na tom byla znovu špatně. Charlie si nemohl nevšimnout, že už ani nezkoušela každý den volat Jacobovi, a to ho znepokojovalo. Nechtěl, aby jeho mladší dcera upadla znovu do depresí.
Byl zrovna pátek odpoledne. Hayley jen před pár minutami přijela ze školy domů, aby si mohla vzít věci na víkend. Byla totiž domluvená s Emily, že u nich přespí až do neděle. Stála před svou šatní skříní, v jedné ruce držela telefon a povídala si se Sethem.
,,Škoda žes nemohla vidět jeho obličej!" Říkal jí zrovna a dusil se při tom smíchy. Vyprávěl totiž Hayley, jak Jareda shodil nějaký prvák na chodbě. JAREDA! Vždyť ten kluk byl vlkodlak! ,,Jsem si celkem jistá, že si ho dokážu živě představit." Smála se Hayley, srdce jí jen plesalo. A ne, nebylo to kvůli Jaredově nehodě, ale díky Sethovu nadšenému hlasu.
,,Zajedeš k nám, nebo pojedeš rovnou k Samovi?" Zeptal se zničehonic Seth. Hayley se nad tou otázkou lehce zarazila. Chtěla jet rovnou za Emily, protože spolu byly domluvené na cestě do Port Angeles. Ale vždyť tam mohly zajet i zítra. ,,Proč ne. Nebude to Sue vadit?" ,,Myslím, že už ses dokázala dost jasně přesvědčit, že tebe má radši než mě a ségru. Tak co myslíš?" Hayley se nad tím pousmála. Věděla, že to není pravda. Sue své děti milovala víc než cokoliv na světě, ale pravdou bylo, že s Hayley měla také velice dobrý vztah a kolikrát jí povolila věci, které v tu chvíli měli její děti zakázané.
,,Jedeš do rezervace?" Vyhrkla Bella, což Hayley neskutečně vyděsilo. ,,Kde ses tu sakra vzala?" ,,Tak jedeš?" Bella otázku své sestry ignorovala a tvrdým pohledem jí hleděla přímo do očí. ,,Jedu k Em a Samovi." ,,A doufám, že i u nás se zastavíš." Škádlil jí Seth do telefonu. Hayley mohla naprosto jasně slyšet, jak se ten indián šibalsky culí.
,,Pojedeš se mnou." Řekla Bella, jako by to snad byla jasně daná věc, což Hayley zaskočilo. ,,Kam jako? Bells, už mám nějaký plány-" ,,Jedu za Jacobem." Přerušila ji Bella naštvaně. Hayley cítila, jak přestala na okamžik dýchat. Jak jako, že Bella jela za Jacobem? Vždyť už jí jasně řekl, že ať už mezi nimi bylo cokoliv, byl tomu konec. Řekl jí ten imbecil něco?! Pomyslela si Hayley rázem nasupeně. ,,Čekám dole, tak dělej." Poručila své sestře Bella, otočila se k ní zády a rozešla se ke schodům.
,,Sethe, zavolám ti, ale teď musím končit." Oznámila Hayley do telefonu a dřív, než mohl Seth cokoliv říct, položila mu to. Hayley rychle vytáhla ze skříně nějaké oblečení, narvala ho do svého batohu a rozběhla se ze svého pokoje dolů za Bellou, která už seděla ve svém nastartovaném náklaďáčku.
ČTEŠ
The Lost Major Whitlock (Twilight sága/Nový Měsíc)
FanfictionHayley si nikdy nemyslela, že se jednoho osudného dne zamiluje do upíra. Už jen z důvodu toho, že neměla ponětí o jejich existenci. No, spíše se domnívala, že to neví. Ale po čase stráveném v rodném městečku jménem Forks se ukázalo, že každá legenda...