,,Brilantně jsi mě dokázal oblbnout, Jaspere Whitlocku."
💙✳️💙
Byly to víc jak tři měsíce ode dne, kdy Paul našel Hayley v lese.
Ode dne, co Cullenovi odešli.
Ode dne, co ji Jasper opustil a zlomil jí srdce.
Ani jedna ze sester odchod Cullenových nenesla dobře. Obě celé tři měsíce zvládly jen nehnutě sedět a utápět se ve svých myšlenkách. Bella se dennodenně snažila posílat e-maily Alici, ale odpověď samozřejmě nikdy nepřišla. Belle to ale pomáhalo s její nynější situací, a tak se jí to nikdo nepokoušel rozmlouvat.
Hayley se s nikým z Cullenových spojit nezkusila, věděla totiž, že ty dny, kdy si připadala jako jedna z nich, jsou dávno pryč. Věděla, že jí nikdo neodpoví, a tak neměla žádnou snahu.
Bella od Edwardova odchodu trpěla nočními děsy. Každou noc ji Hayley slyšela křičet a brečet ze spaní, ale sama jí pomoci nedokázala, pokaždé to nechala na Charliem.
Nebylo to tak, že by Hayley své sestře nechtěla pomoct, to ne. Jen prostě neměla sílu.
Ve škole se dvojčata naprosto izolovala od svých přátel. Na obědě sedávaly spolu u starého stolu Cullenových a nikdy nic nejedly. Byly tiché, zamyšlené a pokaždé v mysli jinde, než by měly být.
Hayley přestala chodit i do práce, což Mikeovým rodičům Charlie vysvětlil a oni souhlasili s tím, že až bude Hayley lépe, může se do obchodu vrátit. Jenže jí líp nebylo. Rozhodně ne od doby, co se vrátila ze svého "útěku" na Aljašku.
Zbýval týden do Vánoc, když si Hayley vzpomněla na to, že jí Jasper ne jednou přesně popisoval trasu k domu Denaliových - takzvaných "příbuzných" Cullenových.
Hayley nikomu neřekla kam jede nebo co se děje, prostě jednoho dne jen tak zmizela a na stole v kuchyni nechala vzkaz, že se brzy vrátí.
Charlie se bál toho, že Hayley odjela za Cullenovými a už se nevrátí, snažil se jí najít, ale bylo to marné.
Když Hayley dorazila na místo, kde Denaliovi žili, byla překvapená tím, že jejich dům byl velice podobný tomu, který Cullenovi měli ve Forks, až na to, že byl o něco menší a měl jen dvě patra.
Hayley zastavila kus od černého auta, které moc dobře poznávala. Byl to Carlisleův Mercedes S55 AMG, který by Hayley dokázala poznat kdekoliv. Také tam stálo Edwardovo stříbrné Volvo S60R, Emmettův bílý Jeep Wrangler a také Tobyho metalicky šedá Toyota RAV4.
Za to Edwardův stříbrný Aston Martin, Rosaliino červené BMW, Stefanovo tmavomodré Subaru a Jasperův stříbrný Mercedes byly fuč.
Byli tady.
ČTEŠ
The Lost Major Whitlock (Twilight sága/Nový Měsíc)
FanfictionHayley si nikdy nemyslela, že se jednoho osudného dne zamiluje do upíra. Už jen z důvodu toho, že neměla ponětí o jejich existenci. No, spíše se domnívala, že to neví. Ale po čase stráveném v rodném městečku jménem Forks se ukázalo, že každá legenda...