XIV.

329 25 14
                                    

,,Nejhorší na tom celém je, že já ho opravdu milovala, Em

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Nejhorší na tom celém je, že já ho opravdu milovala, Em."

💙✳️💙

Hayley seděla na gauči u Sama a Emily v domě. Bylo pondělí a Hayley se rozhodla nejít do školy. Charliemu však nic neřekla no a s Bellou nebyla řeč. 

Přes víkend se snažila spolu s Angelou se svou sestrou promluvit, ale nebylo to k ničemu. Bella se jim nehodlala otevřít, a tak jí nakonec nechaly. Hayley chápala, že tohle byl pro Bellu její úplně první rozchod, ale nebylo pro ni dobré, aby to celé prožívala až tak dramaticky. Hayley rozchod s Jasperem sice také silně zasáhnul, ale uvědomila si, jak hloupě se kvůli tomu chovala a rozhodla se hodit to za hlavu a začít znovu žít.

I když pravdou je, že to jí zrovna dvakrát dobře nešlo.

Sam byl pryč a Emily zrovna vařila oběd pro hladovou smečku, která se tu vždy po škole sešla. Hayley už více jak hodinu seděla na jejich gauči se Shadowem vedle ní. Charlie ho ten den nechal výjimečně doma, a tak se Hayley rozhodla vzít ho s sebou do La Push.

,,Myslela jsem, že tahle Hayley už je za námi." Ozvala se Emily trochu posmutněle. I přes to, že Hayley nebyla o nic moc mladší než Emily, tak jí Emily považovala za dceru a kamarádku. Nelíbilo se jí, co s ní ten Cullenovic kluk provedl po tom, co odešel.

,,Jo, já si to taky myslela." Povzdechla si Hayley a pohladila Shadowa po hlavě. ,,Tak proč ten protáhlý obličej?" Emily si přisedla k těm dvěma a po vzoru Hayley, pohladila Shadowa. ,,Myslela jsem, že se přes to dokážu přenést. Nechci se chovat jako nějaká ufňukaná blbka, kterou kluk poslal k vodě. Jenže vždycky, když si myslím, že je konec, přijde něco, co mě pošle zase na začátek. Už nevím, co s tím dělat, Em. Nejjednodušší by bylo všechno vzdát, tak jako to udělala Bella."

,,Tak to ani náhodou! Rozhodla jsi se udělat veliký krok, a proto se stává, že upadneš. Musíš dělat menší krůčky, jako když se malé děti učí chodit." Radila jí Emily. ,,Sice nevím, co přesně ti ta pijavi-, promiň. Nevím, co ti ten kluk udělal, ale..." ,,Řekl mi, že musí odejít z Forks. On a jeho rodina, ale se mnou se nepočítalo. Řekl mi, že celý náš vztah byla jen hra. Obvinil mě z toho, že ničemu nerozumím. Což teď vlastně chápu. Opravdu jsem ničemu nerozuměla a možná stále nerozumím. Vše, co mezi námi bylo, prej nebylo skutečný. Byla to jen hra, která mu měla zkrátit věčnost a uspokojit jednu blbou lidskou holku." Hayley hrozně bolelo na hrudi, když Emily přeříkávala vše, co jí Jasper řekl ten den, co odešel. 

Emily se pomalu ani nechtělo věřit tomu, co jí Hayley právě řekla. Kdyby jí Sam někdy udělal něco takového, nikdy by mu to neodpustila.

,,Řekl mi, že mě nemiluje, že mu na mně nezáleží. Prý jsem byla jen rozptýlení, které ho začalo nudit. Řekl, že mě nikdy nemiloval Paul a ani Will, tak jak by mě mohl milovat on. Jsem jen obyčejná, naivní, blbá, povrchní lidská holka, která mu nemá co dát a kterou měl radši zabít hned na začátku. Nejlepší by pro nás oba prý bylo, kdybych umřela ve Phoenixu." V Emily narůstal vztek. Jak na Hayley jen mohl vytáhnout, že ji Paul s Willem nemilovali? Jak jí jen mohl říct, že měla radši umřít?!

,,Spolu s ostatními se mi prý vysmíval mé naivitě a odhodlání udělat pro něj cokoliv. Byla jsem pro něj lehkým cílem. Stačilo, aby se mi zadíval do očí, řekl pár hezkých slov a já hloupá mu rázem padla k nohám. Všechno hezké, co mi řekl byla jedna velká lež. Neměla jsem pro něj žádný význam. Když mi říkal, že mě miluje, byly to jen prázdný slova, kterýma si mě zaháčkovával jen hloubš a hloubš. Slíbil mi, že se nikdy nevrátí a že si tak můžu dál žít ten svůj nudný život prachsprostého člověka, kterého nikdo nikdy nebude milovat." To už Hayley brečela. Nedokázala své slzy zastavit. Emily bylo Hayley hrozně líto. Chápala, proč se po tom rozchodu uzavřela do sebe a proč je pro ni tak těžké jít dál. 

,,Nejhorší na tom celém je, že já ho opravdu milovala, Em. Uvěřila jsem celé té hře a zamilovala se do něj až po uši. A k tomu jsem byla tak hloupá, abych uvěřila, že on mě miluje taky. Byl první, kdo mi řekl, že mě miluje a já mu to opravdu věřila. Jenže on si se mnou celou tu dobu jen hrál a moc dobře věděl kam mířit. Má dar, Em. Dokáže cítit emoce druhých a může si s nimi i zahrávat. Může tě donutit změnit náladu. Ze strachu zvládne udělat odvahu. Může emoce násobit a přesně to mi udělal, když se se mnou rozcházel." Emily na to nic neřekla, jen se k Hayley natáhla a sevřela ji v pevném objetí. 

,,Jenže jak jsem měla vědět, že jsem jen hloupě naletěla?" Ptala se Hayley zoufale. ,,Řekla jsem mu o Benovi a o tom, jak moc mě vzala jeho smrt. Svěřila jsem se mu i s tím, že jsem si vždy přála kolii." Hayley se při těch slovech odtáhla od Emily a pohladila Shadowa, který si položil svou hlavu na její stehno. ,,Splnil mi dětský sen, nevysmál se té věci s Paříží, jako tenkrát Will. A k narozeninám mi dal prsten, který patřil jeho matce..." Hayley si automaticky sáhla na pravý prsteníček, který byl však prázdný. Žádný prsten už se na něm nenacházel a Hayley z toho píchlo u srdce. 

,,Řekl, že mu ho matka dala, když odcházel z domova. Měl ho dát někomu, koho bude skutečně milovat..., ale možná jsem znovu jen nalétla hloupému výmyslu. Ten prsten vůbec nemusel patřit jeho matce a s největší pravděpodobností opravdu nepatřil. Jen mi vecpal další lež, které jsem velice rychle uvěřila."

,,Upřímně nevím, co bych ti na tohle všechno měla říct..." Promluvila konečně Emily. ,,Je hrozné, čím vším tě donutil projít a máš plné právo ho za to nenávidět." ,,To je ten problém, Em. Nenávidím ho za to všechno a snažím se na něj zapomenout, jenže se přes něj nedokážu přenést, protože ho pořád miluju." Hayley se styděla za to, že se právě Emily přiznala, ale bylo tomu tak. I přes to všechno Jaspera stále milovala.

,,Nechci ho nijak obhajovat. To ani náhodou! Za to, co ti provedl by si zasloužil utrhnout hlavu. Ale možná – jen MOŽNÁ – k tomu celému měl nějaký důvod." Hayley nemohla uvěřit vlastním uším. Vážně Emily právě řekla, že měl Jasper důvod k tomu naprosto zničit Hayley? ,,Nic se přeci neděje bezdůvodně. Navíc si mohl pro svou špinavou hru vybrat kohokoliv. Jaká je pravděpodobnost, že bez důvodu zvolil zrovna tebe?" V tomhle měla Emily pravdu. Proč si zvolil zrovna Hayley? Ve Forks a okolí byla spousta holek, které by pro vztah s Jasperem vraždily a on si zvolil zrovna Hayley.

,,No a ten doktůrek mi přišel jako celkem hodnej chlap. I Sam řekl, že se mu s ním dobře vyjednávalo. Nemá tudíž jakýmsi způsobem vychovaný i ty svý mladý?" To byla další věc, se kterou musela Hayley souhlasit. Carlisle byl velice hodný a rozhodně neměl zapotřebí žehlit po Jasperovi nějakou spoušť. 

,,Vidím, jak ti to šrotuje v hlavě." Poznamenala Emily ve chvíli, kdy Hayley začal vyzvánět telefon v zadní kapse u kalhot. Hayley se lekla toho, že jí volá naštvaný Charlie nebo, že si Bella uvědomila, že její sestra není ve škole. Vytáhla telefon a lehce si oddechla, když zjistila, že to není ani Charlie a ani Bella. Nepříjemný pocit se však vzápětí vrátil, když si přečetla, kdo jí to tedy vlastně telefonuje.

Jasper...

The Lost Major Whitlock (Twilight sága/Nový Měsíc)Kde žijí příběhy. Začni objevovat