8

246 14 3
                                    

Przeciągnęłam się w swoim łóżku, szukając po omacku ciepła ciała swojego chłopaka. Gdy nic nie znalazłam, zmarszczyłam przez sen brwi i powoli otworzyłam oczy.

-Hen? - spytałam zaspana, unosząc się na łokciu i rozglądając się po pokoju.

Wstałam z łóżka, powoli kierując się do wyjścia z pokoju. Po cichu, zajrzałam do kuchni a następnie do jego pokoju, ale nigdzie go nie było.

-Henryk? - zawołałam po chwili, gdy zeszłam na dół do kryjówki.

Gdzie on jest? - pomyślałam, stając na zimnej  podłodze i kierując się w stronę leżącego na stole telefonu.

Wykręciłam jego numer, ale odezwała się jedynie jego sekretarka.

-Co się dzieje? - spytałam marszcząc brwi.

Nagle usłyszałam że dostałam wiadomość na swój komputer. Usiadłam, na fotelu i po wykonaniu paru rzeczy, odtworzyłam wideo.

-Witaj, Burzo - usłyszałam zimny, bezlitosny głos, zamaskowanej postaci.

-Ściema - szepnęłam do siebie

-Jak pewnie zauważyłaś, czegoś ci pewnie brakuje - odparł beznamiętnie. - A może powinienem powiedzieć, kogoś - odwrócił kamerę, która ukazała zakutego Henryka i mojego przyjaciela Sama - Widzisz jak cierpią? Naprawdę, sądziłaś że możesz ciągle próbować uciekać?

-Nie przychodź tutaj - usłyszałam krzyk swojego chłopaka - Nie... - nie skończył zdania, gdyż został porażony przez łańcuchy i jedynie co usłyszałam to jego krzyk.

-Masz czas do zachodu słońca - odparł Ściema, odwracając kamerę na siebie - Jeśli do tego czasu się nie zjawisz, znajdziesz dwa ciała utopione w rzece, jeśli spróbujesz mnie oszukać, wtedy spotka ich kara gorsza niż śmierć, odbiorę im duszę, a dobrze wiesz jakie to bolesne - odparł - Pamiętaj, zachód słońca i ani chwili dłużej - wideo się zakończyło.

-To moja wina - szepnęłam, zaciskając ręce na blacie - Uratuje was, macie moje słowo.

Do wiadomości, został dołączony adres starej fabryki na przedmieściach. Zmieniłam się w swój kostium, udając się do swojego pokoju, gdyż było to jedyne miejsce w którym jest zakłócony sygnał i nie można go rozpoznać.

-Cześć Max - odparłam - Musimy się spotkać..

Cdn..

Córka Szefa 2 |Niebezpieczny HenrykOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz