Před začátkem jsem jenom chtěla rychle objasnit že je to fanfikce né skutečnost a i přesto že některé události odpovídají realitě většina je smyšlená tudíž i vztahy mezi účastníky nebo jejich chování ,takže se tím to chci všem účastníkům omluvit kdybych v budoucnu napsala něco nepravdivého nebo prostě nehezkého o jejich osobě.
Mám vás všechny ráda a nic není myšleno zle ❤️Všichni už jsou na cestě do vili ale jako první přijel Tadeáš .
Hned po něm dorazil Freescoot ,Tadeáš na to Koukal z okna .
Přijel limuzínou a vyšel jako nějakej king světa ,ale tak je to proste aby si ho všichni všimli .
Tadeáš otevřel dveře a pustil Jakuba dovnitř a jeho pes Rodeo začal hned po Tadeášovi skákat a olizovat ho ,on si k němu klekl a začal Rodea hladit a mazlit se s ním .
,,to jseš tu jenom ty ?" Zeptal se scoot Tadeáše a on kývl jakože ano
,,Fajn no můj názor na tu tvojí pózu a celkově na tebe už víš takže si tě nebudu všímat ale kdyby jsi byl holka pochválím ti nehty " řekl a odešel do kuchyně,,kretén sexistickej " řekl si pro sebe Tadeáš a na to přijeli i ostatní ůčastnící .
Z pohledu Tadeáše :
Všechno bylo alright ,jako první challenge jsme dostali vykopat ten novej mluvící krám.
Nevím jestli tomu máme říkat Lussia nebo se to jmenuje jinak ...
No tak nová bedna ..teda asi Lussia nám zadala novou challenge měly jsme se popsat navzájem .
Začínalo to u Mě takže :
,, 'Drama queen ' souhlasím
'odporný chytlavý přízvuk', Jo to beru
'hrozně řve' souhlasím samozřejmě
'Hraje pózů ' no jako myslím ze jsem tady nejvíc real člověk ale jak myslíte no .Samozřejmě jsem věděl kdo napsal tu pózu byl to freescoot , jasně že to byl on .
Ale začal jsem si uvědomovat ze tu budeme ještě dva měsíce spolu v jedné vile so I have to do something .
Nakonec se šlo do výřivky chtěl jsem utužit vztahy s freescootem a tak jsme si sedli společně se Sebastianem k němu a Samovi do výřivky ,přičemž Samuel později prohlásil že než jsme přišli bylo to v pohodě protože jsme dva gayové.
Což mi přišlo absurdní protože podle toho co říkal mu vadila naše přítomnost protože jsme na kluky pak mu ale došlo ze to je jako by tam seděl s holkama a taky ze po něm nechci vyjet nebo ho očumovat , došlo mu to až po proslovu Agáty na toto téma .
Nakonec všichni odešli a já tam zůstal se scootem , začal jsem se ho vyptávat na jeho tetování čímž jsem chtěl nějak utužit vztahy ,vysvětlil mi každý jeho tetování i když mě byly jeho tetování u prdele ptal jsem se dál .
Když jsme odešli , přišlo rozdělení pokojů .
Já jsem rozhodně nechtěl zůstat dole takže jsem šel nahoru si nějakej pokoj zabrat .
Ale už žádnej nebyl .
Dole byla Agáta s Kristal . Nahoře byly tři pokoje jeden si vzal Samuel se Sebastianem , druhý Ella s terkou a na mně zbyl freescoot , vzal jsem si do pokoje kufr a on se na mně divně díval .
,,jinde není místo " řekl jsem a on přikývl a já si vzal druhou postel .Bylo pozdě večer takže jsem se odebral do koupelny a vysprchoval se a odlíčil a všechno okolo .
Vrátil jsem se do pokoje a šel rovnou do postele , Freescoot byl někde pryč asi ještě dole něco dělali ale já už jsem neměl v plánu tam jít .
Do pokoje vstoupil freescoot i Rodeo a já byl otočený a už jsem skoro spal .
V tom Rodeo přiběhl ke mně a skočil na mě to už jsem se probral a Freescoot šel hned za ním když to viděl .
"Rodeo slez, dolů " řekl mu ale on se ani nehnul .
"Nech ho tady ,mně tu nějak nevadí "
Řekl jsem mu a Rodeo nakonec usnul vedle mě a já se snažil spát .
Pak Freescoot vyšel s koupelny a uklouzl ,,žiješ ? "zeptal jsem se ho a on neodpověděl , jenom dál seděl na posteli .
,,ne hleď si svejch problémů , věřím že jich máš dost " odpověděl mu na to Freescoot za chvíli a Tadeáš se teda otočil zpátky .
"Tak sorry no " prohodil ještě Tadeášnakonec po tom Jakub celou noc nespal protože mu nešlo usnout a strávil celou noc na sociálních sítích mezitím Tadeáš vstal .
,,tyvole spal si vůbec ? Vypadáš hrozně "
Je pravda ze možná jsem vypadal strašně celou noc jsem nespal a ani jsem si neuvědomil že už je ráno , a kruhy pod očima musím mít hrozny ale to je jedno .
,,jasně že jsem spal akorát málo "
Zahrál jsem aby to nevypadalo ze jsem celou noc tady seděl jak nějakej debil .
Mezitím co on si sedl ke stolu a začal se malovat vzal jsem Rodea ven .
Vrátil jsem se asi za deset minut a Tadeáš stále seděl u stolu a maloval se stihl se mezitím i převléknout a já se šel do koupelny převléknout taky .
Vyšel jsem a on už si dělal obočí , po chvilce jsem se podíval do zrcadla a omylem jsem to co jsem chtěl říct prodeje prohlásil nahlas
,, tyvole já fakt vypadám jak mrtvola "
Konstatoval jsem a Tadeáš se začal smát
,,to teda Jo no , příště by jsi měl víc spát "
Řekl a smál se tomu a pak pokračoval v jeho obočí .
,,nemohl by jsi mi z něčím pomoct ? "
Zeptal se Tadeáše Freescoot
,,cokoli si budeš přát " nepřestal si s toho Tadeáš dělat srandu
,,myslím to naprosto vážně Tadeáši"
Řekl jsem to znovu a vypadalo to že to začal brát vážně ,,fajn no co potřebuješ ?"
,,nemohl by jsi mi něco udělat s těma očima ,jako nejakej jenom korektrol nebo jak se tomu říká , nemohl bych jít takhle dolu jako mrtvola , beru zpět to co jsem říkal o tom že se maluješ a jak se oblíkáš . Vlastně mi to nevadí je dobrý se odlišovat od ostatních."
Řekl Jsem a podíval jsem se na Tadeáše pak se mi v hlavě začali honit myšlenky jako že jsem to neměl říkat že to je divný protože ho za to celou dobu ponižuju a teď si to jdu taky naplácat na ksicht . Bude se mi smát že po něm chci něco čemu jsem byl proti tomu .bude - ,,jasný fajn sedni si tam na postel já přijdu za tebou " řekl pak a začal tam hledat nějakej ten make-up a sedl si ke mne na postel .
Tadeáš mě chytil za hlavu a začal mi tam pod očima něco dělat asi po tří minutách to bylo hotový .
,,jseš si jistej že nechceš třeba linky nebo řasy ? " zeptal se ho provokativně Tadeáš ale freescoot nad tím jenom protočil oči ale zasmál se tomu a šel se podívat k zrcadlu .
A byl překvapenej ze to vážně nebylo vidět .
,,tak díky a máš fakt hezký nehty " řekl a odešel dolů .
ČTEŠ
ENEMIES TO LOVERS
FanfictionNenávidíme se ale vznikne s toho láska ? Nebo mě jenom oblbnul .. Byla bych moc rada kdyby se tohle dostalo až k někomu z účastníků likehousu , a jestli ano tak vás strašně lovuju ikony!! Tiktok: @yakubtadeas (Freescoot četl první část na tik toku...