{likehouse} zase spolu ?

355 29 2
                                    

JE TU TROSKU SPICY SCÉNA ALE NENÍ TO NIC TAK MOC SPICY SPIS JENOM TAK TROCHU ALE I TAK KOMU BY NĚCO TAKOVÝHO VADILO TUHLE ČÁST PŘESKOČTE❤️❤️😜



Čekal jsem ale nikdo neotvíral ..
Je možný ze mě od někde vidí ? Že mi neotvírá úmyslně ?
Nebo jenom není doma ?
V hlavě jsem měl asi milion různých scénářů ale nikdo neotevírá tak jsem ...proste odešel .

Už jsem byl o par bloků dál a najednou na mě začal skákat Rodeo , od někdo vyběhl a tak jsem čekal že se tu někde objeví i Freescoot ,což se nestalo...

Vzal jsem rodeovo vodítko a šel jsem se kouknout mezi budovu jestli tu někde není ale nemyslím si ze by ho tu nechal běhat samotnýho ,vzal jsem si teda mobil a šel jsem mu zavolat .

Chtěl jsem to udělat už dřív ale teď mám důvod ...talefon mi zvednul ale nezněl moc klidně " Co je Tadeáši teď nemůžu hledám Rodea někam mi utekl ,já ti pak zavolám zpátky"

"Počkej a kde js - " Rozrušený Jakub to zavěsil ještě než mu Tadeáš stačil něco říct .

Vzal jsem teda Rodea a šel jsem zpátky k jeho bytu a zavolal mu znovu .

"Tade řekl jsem ze ti zavolám potom já-"

"Pojď domů dělej Rodeo je semnou "

"Co jako fakt ??"

"Jo dělej vrat se prosimtě " zavěsil Tadeáš a už viděl přibíhajícího Kubu , Rodeo na něj hned skočil a on se s ním začal mazlit.

"Děkuju " řekl Kuba a Tadeáše obejmul .

"Pojď nahoru jestli chceš , mrzne tady udělám ti čaj nebo kafe . " řekl potom Kuba a já jsem tedy šel a on mi následně udělal kafe a sedli jsme si na gauč .

"Jak jsi ho našel ? "

"Přiběhl za mnou kousek odtud"

"Jenom jsem chtěl říct že je jedno co jsi řekl ve středu a já to beru na vědomí .
Možná to vypadá že to na kamery zakrývám to jaký jsem doopravdy a to je pravda skrývám to co mezi námi je...
Protože i když na kamerach to nedám znát mám tě hodně rád jakože fakt hodně a jestli je něco co nechci tak je to to aby jsi se cítil takhle kvůli mně .
Já vím ze je to reality show ale každý máme svoje soukromí a na některý věci je proste moc brzo ,a samozřejmě nechci aby to vůči tobě vyznělo jako že se stydím být na kamerách s tebou .
Jde o mě , přijde mi to jako soukromá věc prozatím ,ja totiž nejsem jako ty , nemůžu jen tak v televizi si dělat ze sebe srandu ze jsem gay a takový vtípky když ja vlastně ještě poradně nevím kdo jsem spis to zatím zjišťuji a nechci aby to bylo nějak blbě podané vůči tobě protože mi na tobě fakt hodně záleží ale teď ti nedokážu říct co k tobě cítím ...ale ničí mě ro napětí mezi námi už třetí den , můžeme spolu proste normálně vycházet bez toho aby to bylo trapný nebo tak ...
Cítím se s tebou dobře a od středy mám pocit že se od sebe vzdalujeme a takhle to určitě nechci ani teď ani po likehousu .
Mám nějaký svoje hranice ale jestli to nevadí tobě klidně se stebou budu každý ráno líbat přímo před kamerou nechci aby jsi se cítil jako ze tě nechci mít u sebe"

Dokončil Kuba svůj proslov a Já mu celou dobu Koukal do těch jeho krásných očí, většinou když něco řekl takhle vážně jsem nevěděl jak reagovat ale dneska mi to přišlo jako nejvhodnější chvíle co zatím nastala , panovalo mezi náma strašné sexuální napětí a mohli jsme to buď dokončit nebo přerušit .

Naše rty k sobě začali mít až moc blízko a naše pohledy se vzájemně střídali mezi rty a očima toho druhého .
Pohlédlo jsme si do očí a pak mě políbil .
A líbali jsme se dál a ani jeden z nás to nechtěl ukončit jen u líbání.

Svoji ruku jsem měl na Jakubově stehně a pak jsem mu začal obě ruce proplétat do vlasů ,líbilo se mu to zejména kvůli mím nehtům ...

Nevěděl jsem jestli budeme pokračovat v tom co jsme měli tak nějak rozdělané ,nevěděl jsem jestli je na to připravený ...

On mi ale začal sundavat tričko a já jemu teda taky ,moje tepláky byly pryč taky rychlostí světla a najednou jsme byly oba nazí.

Samozřejmě jsem si vzal ochranu protože nikdy nevíš co můžeš od někoho chytit , zrovna Freescoot byl vždycky takovej děvkař ale nesoudím ho taky nejsem svatej...

Na nic jsem nečekal a strčil jsem mu ho tam.

Když jsme skončili lehli jsme si vedle sebe do jeho postele a usnuli jsme v objetí .
Byl to takový pocit bezpečí a klidu jak nikdy.

Nevěděl jsem jestli to chce ventilovat na svět nebo to bude jenom mezi námi každopádně to bylo užasný .

ENEMIES TO LOVERS Kde žijí příběhy. Začni objevovat