Tadeáš najednou vystřelil s postele a zamířil k Jakubovi do koupelny kde se vyzvracel .
Na to v jakým dneska Tadeáš skončil stavu byl docela orientovaný .
Kuba mu podal vodu kterou následně vypil .
"Běž si lehnout panebože ,ale to triko sundej poblitej mi tam nechoď "
Řekl Freescoot a Tadeáš si sundal tričko a hodil ho do koupelny a když se zvedl zamotala se mu hlava a začal omdlévat , Kuba ho rychle chytil a dal mu nohy nahoru a Tade se zachvíli probral tak ho Jakub dotáhl do postele kde si zase lehli a usnuli .Pohled tadeáše
Ráno jsem se vzbudil vedle Freescoota a překvapivě jsem neměl zase takový okno .
Měl jsem výpadky ale hodně jsem si pamatoval .
Jako například že v tom baru mi ten typek něco mrdnul do ramene a Freescoot ho odstrčil . Podíval jsem se na svoje rameno. Pak jsem jel do nemocnice a pak zpátky pak tam byl Kajumi a pak jsem se poblil a omdlel a pak jsem se probudil tady .víc si nepamatuju nevím jak jsem se dostal do nemocnice ni jak jsem se dostal sem nebo co s tím má co dočinění Kajumi ...
Uslyšel jsem kroky z pokoje a přišel za mnou Kuba ."Tak jaká byla noc ?" Zeptal se ho Jakub takovým divný tónem a Tadeáš si to přebral jako že to oni dva spolu...spali
"Počkej mi jsme ?" Řekl Tadeáš zmateně a vyděšeně a pak si Kuba uvědomil jak to vyznělo " Pane bože to ne , myslel jsem tvoje rameno a kocovinku" řekl Kuba a zasmál se.
A Tadeáš si oddechl .
Ne ze by mu vadila ta představa ale bylo vy to moc brzo a musíme tomu dat čas koneckonců Kuba není gay takže by to bylo nereálné nebo nevím jestli je gay nebo ne zamotal jsem se v tom protože jeden den me nesnáší další den mi řekne ze me má rád a další den mě ožralého vede k sobě domů ,a já nevím jestli za tím mám hledat něco víc nebo ne .Nakonec jsem se u něj doma nasnídal s ním , chvíli to bylo takový trapný ale pak jsme si začali povídat o různých věcech a docela jsme se víc poznali i z jiných stránek a dost jsme se nasmáli .
"Hale Tadeáši já jenom můžu se zeptat na něco trochu osobnějšího ?"
"Jasně povídej " řekl jsem nevěděl jsem o čem chce mluvit ale znělo to důležitě a ne jak nějaká sranda takže jsem to bral taky nějak vážně .
"Jak to vnímáš mezi náma ? Jako já nevím jestli se něco mezi náma děje nebo ne ale všichni nás shipujou a je to takový divný , jestli ti to nějak nevadí když ty jsi gay a...a já ne takže z moji strany je to čistě neutrální sranda a beru tě jako dobrýho kamaráda "
"Ježíš to byl proslov" zasmál se Tadeáš a Jakub taky ale pak zase zvážněl
" ne já to vlastně beru stejně protože to že jsem gay neznamená že automaticky jedu po všem co má Péro a " Tadeáše přerušil Kubův smích za kterej se nádledně omluvil ještě se smíchem a Tadeáš pokračoval ."No prostě chtěl jsem říct že prostě to vnímám prostě jako srandu ale reálně jak jsem tě víc poznal tak už pro mě nejseš takovej ten sexistickej homofob jako na začátku ale fakt jako dobrej kamarád takže mám tě fakt rád jako kamaráda a fakt vím že ti můžu věřit a taky jsem ti chtěl poděkovat za to v tom baru a taky za tu nemocnici at už jsem se tam dostal jakkoliv a i za to přespání "
"Jasný však v pohodě , stejně si lepší společnost než nějaká kozatá blondýna s tou bych si takhle nespokecal "
Řekl Jakub a oba se zasmáliCelkové se spolu dost nasmáli .
"Hale nechtěl by jsi mi z něčím pomoct ?"
Zeptal se Jakub Tadeáše a on přikývl"Zítra do likehousu mam v plánu přijet na koni tak jsem myslel jestli nechceš jet se mnou mají na rezervaci dva koně "
Tadeáš se začal trochu smát .
"To jako vážně ??"
"Jo"
" ani náhodou na koně bych nesedl ,se bojím moc o sebe, nemám v to zvíře důvěru "
,,jsou jištěný nebo můžeš jet se mnou na jednom je to bezpeční jsou dobře vychovaný "
"No na tom jednom možná ale jako nevím " odpověděl mu Tadeáš a měl s toho celkem strach
"Notak pro show "
"Fajn na jednom a jenom pár metrů před vilou "
Dohodli se teda a taky se dohodli že to musí naplánovat takže celý den Tadeáš strávil u něj doma a plánovali to až do večera kdy Freescoot odvezl pro jeho věci .
Jeli v autě už s Tadeášovýma věcma a venku už byla tma .
Tadeáš už byl unavenej takže po cestě usnul a Jakub ho nechal spát dokud nepřijeli.Když byly u jeho bytu Jakub mu vynesl nahoru jeho kufr a ostatní věci a pak se pro něj vrátil seděl tam v autě opřenej o dveře auta a spal Kubovi se nechtělo jo budit vypadal tak roztomile když spal , celkově je to krásnej člověk i bez make-upu i s ním a i zevnitř sice z něho lítají sprostý slova a nadávky tak rychle že už si to ani neuvědomuje ale vevnitř je to strašně milej člověk co má srdce na právem místě , myslel si o něm Kuba když se na něj díval přes sklo .
A i přes to jak ho vnímal ,jako kamaráda s kterým přece nemůže mít žádný velký citový pouto, mohl vidět tu krásu v něm a i když on sám věděl že s toho nic nebude protože on sám nechtěl aby s toho něco bylo protože si neuměl představit vztah s nim protože není gay a celkově si to neuměl představit .
Ale byl rád za tu situaci kolem něj co nastala , za to že je všichni shipujou bylo to takový "otravný" v tom smyslu že to otravný nebylo spíš takový hezký a celkově mu to dalo možnost Tadeáše více poznat a Trávit s ním čas , a on sám nevěděl vo to znamená protože kdo by věděl .Nedovedl si představit s nim vztah ale třeba jenom to hraní toho rádoby flirtování mezi sebou byl dobrej pocit .
To jak o sobě mluví navzájem i když je to vlasně jen taková hra .
To že spolu leží v posteli ,objímají se nebo třeba drží za ruce ,je to něco nepopsatelne osvobozující od reality .Jakub se tak dlouze zamyslel až si skoro nevšiml že začalo sněžit a Tadeáš pořád spí v autě .
Kuba otevřel dveře a zatřásl s ním o rameno aby se probudil
"Auuu" vydal ze sebe Tadeáš a sáhl si na rameno a Kubovi pak došlo ze ho vzal za to jeho sešitý rameno
"Promiň zapomněl jsem ze tam mas to šitý""Dobrý jdeme " řekl Tadeáš a šel si do kufru pro věci
"Věci už máš nahoře odnesl jsem je ""Fakt tak díky " řekl Tadeáš a šly společně nahoru a ona už byly unavený .
A teď takový remainder Tademu odebrali 100 bodů za porušení pravidel konkrétně dal na kameru na 5 minut toaletní papír no a teď je na třetím místě takže mu běžte poslat nějaký ty hlasy !!
Protože tento týden je poslední hlasovací a taky vaše hlasy jsou dvojnásobné takže let's go !!
ČTEŠ
ENEMIES TO LOVERS
FanfictionNenávidíme se ale vznikne s toho láska ? Nebo mě jenom oblbnul .. Byla bych moc rada kdyby se tohle dostalo až k někomu z účastníků likehousu , a jestli ano tak vás strašně lovuju ikony!! Tiktok: @yakubtadeas (Freescoot četl první část na tik toku...