Pohled Tadeho
Dnešní ráno bylo jedno s nejhorších vůbec.
Probudil jsem se dole na gauči a jediné co jsem viděl po probuzení byly kamery mířící mi přímo do ksichtu .Chtěl jsme si jít smýt rozmazaný make-up a učesat moje hrozně rozcuchaný vlasy ale po tom včerejšku jsem se do Kubova pokoje nechystal .
Styděl jsem se za svoje včerejší chování k němu a muselo mu to být nepříjemný ale zatím se s ním nehodlám potkat je moc brzo .
Proklouzl jsem do koupelny Kristal protože s Nasťou ještě spali a ona měla spoustu věci na odličování , takže jsem byl aspoň rad ze jsem nemusel jít třeba k Samovi tam bych toho moc nenašel ...Tak nějak jsem se upravil na normální podobu ale stejně jsem nebyl úplně confident na to se tu procházet před kamerama takže jsem musel do pokoje se jít namalovat ,ale byl tam Kuba ...
Až teď jsem si uvědomil že jsem si ještě nesundáte jeho bundu ...Sakra ! On mě vytáhl z venku dal mi svojí bundu snažil se mě uklidnit a já jsem ho za to snad seřval... vyčítal jsem si Moje chování
Měl jsme z našeho setkání tak trochu hrůzu
Freescoot šel zrovna ze schodů a já jsem tím pádem zmizel do kuchyně .
Než tam přišel za mnou ..
" ahoj " řekl a začal si krájet chleba
"Asi bych se ti měl omluvit..." začal Tadeáš a Kuba ho jenom poslouchal ,taky na tom měl ale podíl viny už dávno mu chtěl říct ze k němu cítí něco víc a ze si vážně začínal být jistý ze rozhodne není jenom na holky ...ale neřekl mu to a nechystal se na to v nejbližší době , chtěl mu to říct v soukromí třeba o víkendu ale byl bych asi hodně naivní kdybych si myslel že po tomhle semnou bude trávit víkend...
"Byl jsem fakt ožralej a nemyslel jsem to vážně , teda to s těma citama jsem myslel vážně ale ty narážky nebo já..."
"Nemusíš mi to vysvětlovat ...pochopil jsem to a můžeme o tom už nemluvit ? Pro zatím ?" Zeptal se Freescoot a Tadeáš přikývl a oba si pak všímali svého .
Né v tuhle chvíli ale po celý den ...Začalo se stmívat a všechno najednou běželo tak rychle .
Bylo jedenáct večer a ani Kuba ani Já jsme nešly do pokoje ,nebylo to že jsme na sebe byly naštvaní nebo on na mě...
Spíš jsme si teď potřebovali od sebe odpočinout.Nakonec se Tadeáš zvedl a šel do pokoje , osprchoval se , oblékl si na spaní kraťasi a začal si čistit zuby .
Podíval se do zrcadla na svoje rameno bylo obvázané ale už to bylo promočené protože jsem si to omylem vzal do sprchy ..
Začal jsem to pomalu odmotávat ,původně jsem chtěl jít třeba za Terkou nebo někým at mi to převážející ale nebudu je rušit .Původně mi to slíbil Kuba ale myslím ze s ohledem na nás vztah mezi nama teď to nebylo ideální .
Tak jsem si to začal dělat sám .
Šel jsem s koupelny zpátky do pokoje kvůli lepšímu světlu .Asi pětkrát jsem to převazoval protože mi to nešlo taky jak chcete sami sobě obvázat rameno .
Kuba vstoupil do pokoje a já se trochu lekl takže jsem obvaz zase upustil .Chvíli jsem přemýšlel jestli se ho mám vůbec zeptat nebo ne ale už jsem s toho byl fakt vyčerpanej.
"Můžeš mi to prosím zase obvázat ?" Zeptal jsem se ho trochu nejistě protože jsem nevěděl jak to teď bere mezi nama je to cely den takový divný.
"Jasně " řekl jenom a začal mi to jemně obvazovat a neříkám ze mi každej jeho dotek mého těla nevyrojil milion motýlků v bříše ...
Nevěděl jsem kam mám koukat tak jsem obdivoval svoje nehty , dělám to vždycky když jsem nervózní a myslím ze si toho Jakub všiml takže jsem po chvilce nenapadne přestal .
"Tak hotovo " Kuba odešel do koupelny a já si lehl do postele ,nejdřív jsem si myslel že to tu spolu nezvládnem vzhledem k situaci mezi námi ale vlastně to není tak zlý proste jsem šel spát abych usnul než se vrátí .
A je tu páteční ráno všichni jsou natěšení domů takže dnešní den proběhl velmi rychle už od rána jsme si balily věci , naše komunikace s Kubou byla asi taková že jediné co jsme si řekli bylo "dobře ráno" ale větší komunikaci ani jeden z nás neočekával .
Den uplynul a najednou jsme všichni stáli před vilou a loučil se všichni se objímali až jsme tam zbyly jen mi s Kubou .
"Tak hezkej víkend a uvídíme se v pondělí " řekl Tadeáš a Kuba mu popřání hezkého víkendu oplatil .
Najednou tam jen tak stali a nevěděli jestli mají odejít nebo se jen tak letmo obejmout , trapnou chvíli nakonec přerušil Kuba kterej Tadeáše obejmul ,rozloučili jsme se a odešly .Bylo to nejvíc divný a nucený objetí...
A já jsem měl namířeno na jednu pařbu s kamošema ,ale po minulém zážitku jsem si řekl že nebudu pít teda nebudu tak moc pít ,přislíbil si Tadeáš s tím ze odešel do klubu .
Klub byl kousek od Kubova bytu , nevěděl jsem jestli je doma ale měl jsem tendenci se jít mu omluvit za to všechno v soukromí a promluvit si s ním o to o čem se bavili na začátku týdne i když po té události to tak možná ani necítí .
Nechal jsem to ale být ,nechtěl jsem se ale zase ožrat jak doga takže jsem s klubu odešel ,a jak říkám nebyl jsem ožralej byl jsem jen trochu připitej
Stejně to ale nechali následky na mém přemýšlení kdy jsem se vydal ke Kubovým dveřím paneláku a zazvonil na jeho zvonek .
Chvíli jsem nevěděl jestli mám utéct nebo zůstat stát ale zůstal jsem a čekal na něj .
Další díl je tadyy příští díl už bude trosku více spicy než tento ...😝
ČTEŠ
ENEMIES TO LOVERS
FanfictionNenávidíme se ale vznikne s toho láska ? Nebo mě jenom oblbnul .. Byla bych moc rada kdyby se tohle dostalo až k někomu z účastníků likehousu , a jestli ano tak vás strašně lovuju ikony!! Tiktok: @yakubtadeas (Freescoot četl první část na tik toku...