Freescoot přečetl půlku první části ve videu na tt takže se můžete jít podívat , vážím si toho a moc Děkujuu!)
Pohled terky : Byl večer a hráli jsme večerní hry a Lussia nám řekla at vybereme jednoho člověka co do vily nejméně patří .
Výsledkem bylo ze většina napsala Agátu a musela opustit vilu , nakonec jsme se dozvěděli ze to bylo naplánované ale stejně jsme to většina probrečela , nejvíc teda Kristal s Freescootem . Ona odjela a my už neměli náladu chlastat logicky takže jsme jen seděli dole a povídali si .Pohled Freescoota : tak jasně že to bylo blby byla tady s námi součástí tohohle všeho a po třech dnech odešla (::vim ze to bylo až po týdnu ale proste většina je vymyšlená nehledejte v tom moc pravdy ;)
Bylo to tu s ni fajn a myslím ze jsem si tady s ni rozuměl asi nejvíc , teď mi upřímně přijde jako ze se tu nemam s kým bavit , možná tak Tadeáš ale teď je to mezi námi divný , on si to sice nepamatuje ale já jo a bylo to zvláštní nevím proč jsem s toho pořád tak vystresovanej .
On si to nepamatuje a navíc jsme byly opilý a navíc to byla jenom pusa nebo proste jsme se jen líbali a pak usnuly v jedné posteli ,nic víc nic míň.
Prostě se vlastně nic nestalo jenom jediný co chci je zase nějak se s ním normálně víc bavit jako o čemkoliv jen slyšet jeho hlas a tak...Pohled tadeáše :
Tak jakože bylo to dost blbý ten její odchod a byla fajn a ikona a ožrala se tu se mnou dost dobře ale svět se nehroutí všichni tam na ji dole vzpomínali jako kdyby zemřela ale j šel spát a přemýšlel nad tím co se stalo včera v noci s tím Kubou ... fakt jsem mu řekl Kuba ? Proste Freescoot ...,,ahoj influenceři" ozvala se Lussia a všichni ji jednohlasně pozdravily .
,,mám pro vás velkou challenge ale všimla jsem si že tu nejsme v plném počtu Kubo mohl by jsi dojít pro Tadeáše ?"
Freescoot se zvedl a šel .S pohledu Freescoota :
Přišel jsem do pokoje a Tadeáš už spal .
,,Tadeáši " oslovil jsem ho abych ho probudil
"Co je zase ? už jsem spal ." Odpověděl mi na to a otočil se na mně .
,,musíme jít dolů ,další challenge " řekl jsem a on se na mne překvapeně podíval
,,vždyť je deset večer co po nás chce " řekl unaveně a otráveně ale zvedl se a vzal si na sebe tepláky a mikinu a šly jsme zpátky za nima .
,,omlouvám se že vás ruším takhle večer ale mám pro vás challenge ,oblíkněte si proto teplé oblečení " dokončila Lussia.
Všichni jsme nevěděli co se bude dít takže jsme všichni šly nahoru a oblékly se ,,co myslíš ze budeme dělat ?" Zeptal se mě Tadeáš ,,netuším " řekl jsem a šly jsme zpět k Lussie .
,,venku na vás čeká auto kterým pojedete dlouhou cestu a poprosím vás neberte si sebou žádnou elektroniku "
Všichni poslechli a nastoupili jsme do auta který spis vypadalo jako malej autobus před vilou , ve předu seděl řidič a kameraman a za nima Samuel s Kristal , Terka s yababy , Sebastián sám a Tadeáš v zadu s Freescootem .
Kameraman nám poté oznámil ,,cesta bude trvat přibližně 5 hodin být vámi se vyspím tady na cestě ."
Všichni byly unavení takže na to nic neříkali ,a začali usínat.
,,kurva to nám taky mohli říct dřív bych si vzal polštář " začal Tadeáš potichu nadávat protože hodně lidí už spalo .
,,proste spí tyvole " ozvalo se od Sebastiana a Tadeáš teda se snažil usnout .Nakonec všichni kromě Tadeáše usnuly a dokonce si i nějak obstarali peřinu .
Sundali si bundu a hodily to přes sebe Freescoot měl na sobě asi tři bundy ...asi očekával že se jede na jižní pól , z jedn si udělal peřinu druhou si dal pod hlavu a na sobě měl ještě teplou mikinu .Pohled Tadeáše :
Já jsem neměl tolik bund a tak jsem si ji nechal na sobě a spal jsem bez "peřiny "
Hlavou jsem si lehl na freescootovu bundu vedle něj a překvapivě jsem vážně usnul .Pohled Freescoot
Brzy jsem se probudil asi jako první i když těžko říct kolik bylo hodin protože nebylo vidět ven s okna byly zakrytá a k řidiči nešlo vidět protože tam byla síť .
Všiml jsem si že Tadeáš má hlavu na mém rameni ,všichni ostatní ještě spali takže jsem se opřel a čekal co se bude dít dál .
Po půl hodině už byli všichni kromě Tadeáše a Eli vzbuzení , Tadeáš už si zvedl hlavu ale pořád tak na půl spal .
Vzal jsem si brčko který bylo navíc od pití který jsme od produkce dostali na cestu , nudil jsem se takže jsem mu strčil brčko k nosu přičemž se vzbudil .
,,ty jsi normální vole ? ty jseš kokot bláznivej vole " řekl Tadeáš a zasmál se .Produkce nám oznámila ze jsme na místě a mi mohly vystoupit , byly jsme někde v lesích ,a fakt nevím proč jsme 5 hodin jely sem...
Omlouvám se za chyby a celkové ze to je možná moc zdlouhavý ale j nejsem žádnej spisovatel takže to omluvte , další díl b měl vyjít kolem 21:00 .v pondělí (15.11) ❤️
ČTEŠ
ENEMIES TO LOVERS
FanficNenávidíme se ale vznikne s toho láska ? Nebo mě jenom oblbnul .. Byla bych moc rada kdyby se tohle dostalo až k někomu z účastníků likehousu , a jestli ano tak vás strašně lovuju ikony!! Tiktok: @yakubtadeas (Freescoot četl první část na tik toku...