{likehouse} nový účastník a Jakubův breakdown

402 30 6
                                    

Všichni jsme nějakým záhadným způsobem usnuly než nás probudil hlas té plechovky .
"Influenceři "

Všichni včetně mně a Jakuba jsme se probudili , myslím že to že jsem si na něj lehnul mohlo utvořit nepříjemnou situaci .
Ne pro něj spíš pro kamery ,asi to nebyl dobrej nápad .
Jakubovi asi nepřijde příjemný že bude v televizi jak tu spolu ležíme ale nic neudělal nebo se třeba ještě neprobudil .

Pohled Jakuba

Vzbudil jsem se a Tadeáš mi ležel hlavou na hrudi .
Kamery mířila přímo na nás a mě to vadilo né že mě vidí s ním ale ta situace .
Lidi si pak řeknou že jsem gay a že spolu chodíme a jiný kraviny .
Ne že by bylo špatně být gay ale já nejsem a je mi nepříjemné když to o me někdo říká.
Ale nechal jsem ho , poslední dobou je to pro něj náročný .
Už od sobotního večera mi přijde strašně ,já nevím asi smutnej nebo tak to vypadá .
Proste jsem ho nechal dál ležet na mně nebylo dvakrát příjemný sledovat jak na mně mají otočené všechny kamery ale nic jsem nedělal a čekal jsem až odejde sám i když mně osobně jeho přítomnost nevadila .
Spíš naopak , položil jsem svojí ruku do jeho vlasů a začal jsem ho jemně nepatrně hladit .

Začal mě hladit ve vlasech ?? usmál jsem se
Ale jenom nepatrně .
Cítím se v jeho přítomnosti tak v bezpečí jako ještě nikdy .
Nevím ale jak se cítí on přece jenom asi není gay nemůžu se na něj takhle lepit nevím co cítí vůči mně třeba tohle všechno dělá jen z lítosti ke mně nebo nevím .

"Kristal musí ti být smutno když nemáš s kým spát v posteli je to tak ?"
Dokončila ta plechovka Lussia větu a Kristal přikývla všichni se natěšeně zvedli a čekali nového účastníka .
Ale přišel Adam ...

Kajumi...

No přišel tam a začal se se všema výraz nejvíc se zapovýdal s Kristal pak ale prozradil ze to byl jen vtip a ze přijde opravdova nová účastnice .

Přišla nějaká divná holka s fialoví černými vlasama roztrhanýma džínama přes které bylo vidět jejích potetovaných nohou a v ruce držela ženu kterou následně položila na stůl .
"A nikdo nevíte kdo jsem " řekla a všichni přikývli a nastala minuta trapného ticha .

"Počkej ty jseš ta jak si testuje komentáře lidí na tik toku že Jo ?!" Cvaklo najednou Jakubovi a ostatní si už taky vzpomněli.

Jakub se zvedl a Tadeáš si tedy odešel pryč .
Kuba se začal s novou účastnicí Nasťou objímat a na to že ještě před pěti minutami byly všichni mrtvý na gauči teď všichni kroně Tadeáše a Kristal pařili.

Nasťa totiž řekla o Kristal ze vypadá namyšlenej a ze asi nebudou kamarádky nebo něco takového takže se ji to dotklo a neměla chuť nic dělat .
A Tadeáš nemá chuť něco dělat už od začátku týdne ale teď se to zhoršilo .
Kvůli Nasťi.
Nemám proti ni nic osobního jen sem nepatří mezi nás a hrozně se motá kolem Kuby je tu asi hodinu a už to vypadá jako by ho crushovala celej život .

Jak říkám ostatní pařili a my s Kristal jsme se rozhodli odejít hrát xbox po tom co jsme viděli že docela už připitá Nasťa se rozhodla vytetovala Freescootovi na prdel likehouse .
Nutno podotknout že Kuba už toho měl v sobě taky dost .

Xbox je u nás v pokoji takže jsme šly nahoru a hráli jsme s kiki celou dobu .

Pohled Kuby

Nechal jsem si od Nasťi vytetovala na prdel likehouse a pak si vytetovala moje jméno a já ji vytetoval svůj datum narození.
Byly jsme oba připitý takže jsme s tím novým tetováním šly do výřivky .

A nasťa tam začala trochu narážet na nějaký věci .
Jako proč nemám holku když jsem tak úžasnej . A já sám nevím přijde mi že asi nechci nebo tak.
Vlastně už bych chtěl trvalý vztah ...
Tím ale určitě nemyslím Nasťu.
Ale ona o mě mluvila až moc hezky , takhle o mě nikdo nemluví teda nemyslí to upřímně .
Ukápla mi slza a ona si toho všimla a začal mě chtít objímat .

"Né Tadeáš mě zabije !" začal jsem se smát ale pořád jsem tak nějak....brečel asi

"Ale notak " pořád mě chtěla objímat a já se pořád tak nějak držel ..

"Né já nebrečimmmm" říkal jsem pořád dokola ale stejně me obejmula .

V tu chvíli se Tadeáš díval s okna a viděl je bylo to takový divný pocit , žárlivost ?

Kiki se vrátila do svého pokoje a já zůstal u sebe sedět na mobilu jsem se ještě díval na insta stories ostatních včetně Jakuba a jeho potetovanýho zadku a já tu seděl na zemi u xboxu.
Kde jsem nakonec usnul .

Kuba se do pokoje dostal až kolem jedný ráno ale nebyl nijak moc opilej byl jenom přípitej.
Viděl Tadeáše na zemi ,tak ho vzal do náruče a přenesl ho na postel a Přikryl .
Klekl si k němu a začal si hrát s jeho prsty , cítil se z nějakého důvodu trochu provinile že šel ven s Nasťou a jeho tu nechal samotnýho.

Sám nevím proč jsem se tak cítil ,neměl bych se cítit provinile za něco co vlastně nebí moje zodpovědnost .
"Nechodime spolu ani nic takovýho, měl bych si dělat co chci a bez výčitek jako bych něco provedl že jsem nebyl s tebou tady"
Řekl velmi potichu ale dostatečně nahlas na to aby to slyšel právě probouzejici se Tadeáš .
Tadeáš nevěděl jestli má dělat ze spí nebo mu na to něco říct .
Obojí se zdálo jako špatnej nápad.
Kdybych dělal jakoze nic ničemu by to nepomohlo a já nechci aby se kvůly me cítil takhle .
A kdybych mu něco řekl cítil by se asi trapně že jsem to slyšel ale jelikož bylo všechno špatně něco jsem říct musel i když mi to nepřišlo jako nějak dobrej nápad .

"Nemusíš se kvůli mě cítit špatně kvůli tomu ze nejsi pořád se mnou . Dělej si co chceš neber ohledy na mně " řekl jsem a on se celkem lekl čekal ze spím ...

Jakub nic neříkal ale pořád svíral mojí ruku akorát silněji pak ji ale pustil a bezeslova šel ke dveřím . Myslel jsem ze se sebere a odejde ale jenom se ujistil ze je zavřeno a zamknul . Následně si sedl zpátky ke mně.

"Můžu ti něco říct ? Když už jsi to slyšel ? "
Jenom jsem přikývl a nechal jsem ho mluvit

"Asi před rokem a půl jsem měl kamarádku byla to něco víc než jenom kamarádka , něco jsem k ní cítil a jednou se ji pokusil znásilnit chlap na ulici .
Od té doby jsem byl pořád s ní a chránil ji ale pak jeden večer jsem potkal jinou slečnu a vyšel jsem si s ní jenom na jeden večer jsem nešel s tou mojí kamarádkou a ten večer ji někdo zabil a já teď to samí cítím nějak k vůči tobě protože ten chlap v tom baru , měl jsi skoro rozseklou hlavu a já nějak dostávám zpátky ten pocit jako tenhdy a já ...já...promiň nebo..."

Kubovi už tekli slzy jako proudem a Tadeáš nevěděl co na to říct a vůbec nevěděl jak reagovat a prostě ho obejmul a nic neříkal .

Tadeáš mě obejmul a v tu chvíli jsem nevěděl jestli je dobře nebo špatně ze jsem to řekl rozhodně jsem věděl že to pochopí a nebude mě mít za debila .

Protože všichni jsme jenom lidi a děláme chyby ale o něho přijít nechci...pořád jsem brečel nikdy jsem takovej breakdown neměl a už vůbec ne před někým ale Tadeáš byl pro mě vlastně velká podpora a pořád mě objímat a hladil mě ve vlasech a já se postupně začal tak nějak uklidňovat ale nechtěl jsem aby ta chvíle kdy to objetí skončí a on něco řekne bylo tak blbý jak jsem si ho představoval .




Prostě je to takový divný feeling takhle psát o reálné osobě .

Ale jinak vám děkuji za 6k přečtení a můžete mi napsat kdy chcete další díl a já se podle toho zařídím !

A omlouvám se nemam potvrzeny e-mail takže vám nemohu odpovídat v komentech  ❤️❤️

ENEMIES TO LOVERS Kde žijí příběhy. Začni objevovat