{likehouse} Chyběl jsi mi tu ...

290 35 4
                                    

Dneska jsem to moc nestihla ale máte to tu sice je noc ale snad nevadí nevím jestli to bude o víkendech vycházet pravidelně vážně nestíhám tak si to dnes užijte taky se omlouvám ze to je kratší díl a takový nezajímavý .


Dojeli jsme ke mně domů a Kuba mi nesl kufry až domů ,taky se tam Kuba potkal s mojí mámou .

Docela dobře si pokecali a pak jsem šel Kubu ještě vyprovodit k autu .

"Děkuju za svezení a celkově za víkend a tak dal bych ti pusu na rozloučenou ale nevím jestli by to šlo " zasmál se Tadeáš a Kuba věděl že to s tím nosem v sádře moc nepůjde takže ho vřele obejmul a když se od sebe odtáhli dal mu pusu na čelo .

"Tak ahoj napiš mi když se budeš budit můžem si třeba zavolat a už utíkají dovnitř je mínus jedna a ty tu jsi v tričku ještě nastydneš " řekl Freescoot a nastoupil do auta
"Vždyť už jdu Tati " řekl ironicky ale oba se zasmáli a Kuba odjel zatímco mu Tadeáš mával a následně si to zamířil domů .


————————
Víkend uběhl jako voda a byla středa s Kubou už jsme si jednou volali přes FaceTime a moje cesta do likehousu se tedy nekonala zítra jsem se tam ovšem už chystal , původně jsem totiž myslel že mě to nějak ovlivní ta sádra na nose ale funguju s ni normálně takže se už zítra zúčastním jako překvapeni pro účastníci .

Produkci už jsem to oznámil a zítra v noci pro mě přijedou no v noci spíš ráno kolem čtyř abych dorazil než se všichni vzbudí.

Nechtěl jsem tam chodit taky kvůli kamerám není mi příjemné když budu vypadat v televizi jak Troska s nosem v sádře a fialovým obličejem .
Ale sádře mi sundají až za dva týdny takže bych se tomu stejně nevyhnul...

Zabalil jsem si věci a čekal jsem na produkci která měla přijet .

Nastoupil jsem do auta a jeli jsme směr likehouse byl jsem trochu mrtvej takže když jsme dorazili vplížil jsem se k sobě do pokoje ,bylo asi 6 ráno a všichni spali .

Měl jsem na sobě růžovej teplákovej set takže jsem se nemusel nijak převlíkat a make-up jsem si nedělal jenom trosku obočí ale to nemělo smysl si odmalovávat do úplnýho rána takže jsem šel potichu ke své posteli ale když jsem se podíval pořádně Kuba neležel u sebe ale byl u mě v posteli a nad tím jsem se musel pousmál .

Mohl jsem si lehnout do jeho postele ale měl bych ležet ve své ? Ne? Usmál jsem se nad vlastními myšlenkami a lehl jsem si vedle Jakuba a dokonce jsem ho ani neprobudil .

Jeho ruku jsem hodil přede mě a on mě jakoby objímal .

Ráno jsem se probudil a někdo ležel u mě v posteli a já ho objímal chvíli jsem se hrozně leknul protože jsem nevěděl kdo to je ale nedal jsem to nijak znát abych danou osobu neprobudil .
Až po tom co jsem se rozkoukal jsem zjistil ze to je Tadeáš a překvapením jsem se vymrštil do sedu .

"Dobré ránko " popřál Kubovi Tadeáš

"Co tu děláš ? Myslel jsme že nepřijdeš"
Bylo hezký jak byl nadšenej jenom z mé přítomnosti lichotilo mi to .

"Myslel jsem že se mi bude motat hlava nebo ze mi po tom zákroku bude blbě ale už je mi líp a doma jsem se nudil " konstatoval jsem a z Jakuba pořád výřilo nadšení bylo to hrozně milý .

"Chyběl jsi mi" řekl Kuba a obejmul Tadeho kolem ramen aby mu něco neudělal s nosem ale pak začal být trochu nejistý a odtáhl se nevěděl jsem co je za tím tak jsem ho nechal .

"A vidím že jsi si asi oblíbil mou postel "
Začali se na sebe oba culit než to přerušila
Terka kdy vtrhla do pokoje a všichni z toho byly uneseni prej tu beze mě byla nuda .

Omlouvám se tady dnešní díl končí. protože už jsem u toho dvakrát usnula takže tady to je !

ENEMIES TO LOVERS Kde žijí příběhy. Začni objevovat