{likehouse} neměl bych s likehousu odejít ?

319 32 4
                                    

Dnešní ráno bylo ve znamení zmatku a všeho okolo .
Bylo nám oznámeno že se dnes bude konat charitativní stream pro útulek nikdo z nás s tím předem nepočítal a bylo to hrozně unáhlené podle většiny to byla blbost rozjet ze dne na den ale měly by jsme o tom lidi informovat dřív stejně jako nás někdo mohl informovat dřív ,samozřejmě ze jsme o tom věděli ale plánovali jsme to až na konec likehousu ne teď .
Ve všem byl zmatek všichni pobíhání v kuchyni a vymysleli program streamu .

Jedinej kdo neměl ani tucha o tom co se děje byl Tadeáš kterej v klidu spal u sebe v posteli .

Kuba všem řekl ze mu včera vyndal stehy z ramene a že se mu udělali trochu špatně tak ho produkce nechala ještě spát .

A upřímně vlastně nechápu ze ještě spí protože tady je takovej hluk žeby to probudila i Tadeáše .

Kuba šel asi kolem deváté hodiny do pokoje a Tadeáš kterého čekal zachumlaného v posteli viděl u stolu jak se maluje .

"Nevěděl jsem ze si vzhůru ,víš co se děje dole ?"

"Jojo Terka mi psala před hodinou prej bude ten stream "

"Co ruka ?"

"Dobrý ,kdyby ti sociální sítě přestali vydělávat dej se na doktora normálně .
ne vážně Je to dobrý díky že jsi mi to vyndal a sbíral mě tu včera z podlahy "

"Tak fajn zítra ti to asi zase převáží ať ti to zase nezhnisá "

"Jo dík "


A dal to bylo celkem zmatenejsi než doposud Freescoot si pozval Atyho , Tadeáš Natálii která ho na streamu nalíčila a Kristal pozvala emu lacovou ze kterou se mimochodem Kuba už parkrat líbal a tak dále a od společného programu ,přes lipsing battle Kristal s tadeasem na Ladušky song ,přes společně zpívání vánočních písní se Sebastianem až po moment kdy vybrána částka se z 78 tisíc změnila na 108 tisíc a všichni začali vyřvávat " pusu ,pusu,pusu!!!" Tyto slova patřila mně a Jakubovi jelikož jsme se dohodli ze za 80 tisíc si dáme pusu ,byl to divný pocit poprvé takhle asi před čtyřmi kamerami na ránu a ještě ke všemu na streamu a taky před spousty hosty ve vile jsme se měly políbit .
Ani jeden z nás s tím neměl nijak problém .
Kuba teda dělal na kamery trochu znechuceného ale neberu mu to za zle .

Jestli ke mne má vážně nějaké feelings tohle určitě není vhodná chvíle na nějaký jeho vyoutování jeho orientace ,nechtěl jsem mu takhle zasahovat do soukromí tak jsem k němu přišel a nejdřív to bylo zvláštní a nevěděl jsem jak to bude probíhat .

Pak me ale vzal za nohu a za záda naklonil me dozadu s políbil mě , cítil jsem se jako ve filmu byl to takový úžasný konec streamu a celkové dnešního dne .

Všechno bylo úplně užasný do tě doby než začal Tadeáš pořádně lopat alkohol snad všechen co našel .

Byl Fakt totálně na sračky a motal se kolem schodů kde skoro spadnul ale Kuba ho chytil a kamery mířily přímo na ně .

"Co si jako myslíš ze děláš ? " začal ho okřikovat Tadeáš kterej byl ožralej jak nikdy.

"Co jako ? Chceš snad spadnout ? "

"Ne vole ! Myslím to na tom streamu nejdřív se tam líbáš s Emou jak kdybys po tom toužil celej život a když se máš líbat se mnou tak najednou se začneš ošívat a dělat jako že jsme se už nelíbili ...dvakrát !"

ENEMIES TO LOVERS Kde žijí příběhy. Začni objevovat