{likehouse} alkoholu není nikdy dost

1.5K 71 14
                                    

Ta krabice Lucie nám zase dala challenge proste jenom hrát společně stolní hry aby jsme se asi víc seznámili mezi sebou ,přičemž Tadeáš přinesl spoustu alkoholu se slovy
"jde se pařit " všichni až na Kristal  do sebe začali lít alkohol a pařit .
Po chvíli se ale Kristal přidala taky s tím že nepila ale bavila se s nima .

Samuel se odebral do koupelny když řekl že má ještě žízeň po chvilce ho navštívili Tadeáš s Freescootem kteří byly mimochodem tak na sračky že si vyříkali spoustu věcí a nakonec se spolu začali bavit a Samuelovi začali lít do pusy alkohol .
Chudák Samuel kterej si snažil zakrýt péro před kameraman stále jenom pil alkohol kterej mu přistává v puse .
Tadeáš pak začal mlít nějaký kraviny a Samuel na něj začal cákat vodu ,to byla fáze kdy začal Tadeáš utíkat s tím že má řasy za 450 korun a Freescoot ho následoval.

Nejvíc ze všech pil jasně Tadeáš kterej byl ožralej úplně , ostatní byly nějak tak podnapilý kromě Freescoota , Samuela a Agáty ty byly taky dost opilý ,samozdřejmě ale ne tak jako Tadeáš .

Nakonec holky Terka s Kristal všechno uklidily ,což byla ironie vzhledem k tomu ze nic z toho tam neudělali oni , narozdíl od ostatních protože například Samuel s Freescootem nakonec nechali v koupelně vodku rozlitou po zemi ,Tadeášovi se podařilo rozbít dvě sklenice když uklouzl po vodce v kuchyni , všichni jsme byly na sračky a Freescoot a Tadeáš si stouply na stůl a a začali říkat skleničky o sebe aby se na ně všichni otočili což vědšina udělala až po tom co jim ty skleničky spadly a rozbili se .
,,prosíme pozornost " Zakřičel Tadeáš a oba celkové mluvily dost hlasitě
"Js bych chtěl říct že jsem změnil názor ,na Tadeáše protože je nakonec vážně fajn a taky je sexy !" Zařval Freescoot a skoro spadl ze stolu což se ve výsledku nestalo protože se udržel .
"Přesně tak ! My jsme totiž teď už normálně bavící se lidi a nejsme jako spolu ve vztahu nebo tak ani se nemilujeme a tak " dodal Tadeáš stále mluvil jak po celý lahvi vodky ikdyž vlastně to není daleko pravdě .
"Měly by jste slézt ze stolu než spadnete a zlomíte si něco " řekla Agáta a už je chtěla doprovázet do pokoje

"Ne ne ne ne počkej ! My by jsme měly ...měly by jsme si to tady rozdat!!"
Začal řvát Tadeáš a Samuel začal zase řvát
,,pusu , pusu , pusu !"
Přičemž Tadeáš začal Freescoota líbat a ten byl tak mimo že si tam skoro sundávali oblečení vzájemně , to byla ale ta část kterou už Agáta zastavila a poslala je spát

S Freescootem jsme šly nahoru a tam jsme oba padli na Freescootovu postel a oba jsme hned usnuli ...

Ráno se Freescoot probudil a viděl vedle sebe ležet Tadeáše kterej mu taky ležel na ruce , Freescoot pomalu ruku vytáhl a chvíli se díval na Tadeáše jak spí .
Potom si všiml že má Tadeáš na sobě pořád boty tak mu je pomalu sundal aby ho nevzbudil , šel potom do kuchyně kde se na něj všichni dívali divně .

,,tak jak se ti spalo ?" Zeptala se Ela

,,strašně mám totální okno " řekl Freescoot i když si to vlastně cely pamatoval

,,ty si to nepamatuješ ???jako vůbec ??"
Zeptala se Terka a většina se začala smát

,,co je ? Dělal jsem něco hroznýho ? "
Zeptal se aby to nevypadalo ze je mu to jedno
,,ne vlastně vůbec nic " řekl Samuel a všichni ztichli ,tak si vzal jenom chleba a šel zpátky nahoru ,kde se probouzel Tadeáš , šel k němu a vzal jeho sklenici a nepustil mu do ni vodu a dal mu jí do ruky a on ji celou vypil ,,díky " řekl Tadeáš a podíval se okolo ,,sorry asi jsem tady usnul .
Začal se omlouvat když viděl v čí posteli se probudil .
,,jak ti je ? " zeptal jsem se Tadeáše a začal jsem si uvědomovat něco jako, proč tohle kurva dělám ,proč se takhle chovám ,proč jsem se líbal s klukem a proč se mi to asi líbilo ??

,,je to hrozný je mi zle jako prase a pamatuju si naposledy že jsme vyděli samuelov— je to správně češtinsky ne ? Samuelovo né Samovo , ně Samuelovo .
Jo že jsme viděli Samuelovo péro .

Freescoot si oddechl že si to nepamatuje .

Z pohledu Tadeáše :
Jasně ze jsem si to pamatoval ...
Líbal jsem se s Freescootem , na stole , spal jsem s nim .
Počkej co ? Spal jsem s nim ?
Tadeáš se dostal do celkem dost krizový situace na jeho psychiku ,nevěděl jestli se to vlastně stalo ,třeba to je nějak jinak .
Bylo mi ale tak blbě že jsem to nechal být .

Potom se sešly všichni v obýváku přičemž Tadeáš už se trochu vzpamatoval .
,,ahoj influenceři "
Všichni zvedli hlavu a poslouchali mluvící popelnici a plnili jsme další challenge s tím ze někteří znáš, teda spíš jenom Tadeáš se moc nezapojoval spíše to vypadalo že usnul na stole ale nechali jsme ho být .

Už bylo odpoledne a Tadeáš už vlastně normálně fungoval teda jako aspoň fyzicky po psychické stránce si musel srovnat to s Freescootem a celkové svoje city protože se mi kurva hodně začíná líbit Freescoot....
Nevěděl jsem jak na tohle nějak reagovat navíc ani není na kluky a je to cely takový divný protože fakt nevím co cítím , teda vlastně asi docela Jo proste se tady zamilovávám do Freescoota ,kurva.
Vždyť je na holky nemůže to proste přepnout aby byl kvůli mně na kluky .

Povzdechl jsem si a sedl si do pokoje , celkové jsem se dneska skoro neúčastnil natáčení takže záběry byly možná na to jak spím na stole , a nebo ... no to je všechno .

ENEMIES TO LOVERS Kde žijí příběhy. Začni objevovat