🛵 GUIDE 🛵 ......
" කූරු කීයක් තියෙනවද චුට්ටි ...."
බදාදා වැඩ අවසන්වී එන අතරතුර කෑම ගන්නට අත්තම්මලාගෙ නිවස අසල ස්කූටිය නතරකල පසු චුට්ටි වෙසක් කූඩු හදන්න උණ බට වලින් කූරු කපා තිබුනි..
" හෙන ගොඩාක් කැපුවා.... මටත් එකක් හදලා ඕන...."
ශාන් මේ දෙස නිහඩව බලා සිටියේය ... චුට්ටි වැඩක් කරදෙන්නේ අනිවාර්යයෙන් දෙයක් බලාපොරොත්තුවෙන් බව යීබෝ හොදින්ම දනී...
" මම හදන්නෙ අටපට්ටමක්... පැටව් එක්ක... තවුසෙට එච්චර දෙයක් කරන්න බෑ තරුවක් හදලා දෙන්නම්...."
යීබෝ කෑගැසුවේය ..
" අනේ තරුවක් එපා... හරි පැටවුත් එපා... අටපට්ටමක් හදලා දෙනවා සුදු අයියා ...."
චුට්ටි හරිම අහිංසක ලෙසින් කීවේය ..
" හරි උදේට පාරෙ ඉන්නවා.. තවුසෙ කොල අලවගන්නවා තේරුනාද ...."
තවත් එතන නොරැදී යීබෝ ස්කූටිය ස්ටාට් කලේය...
" මොකක්ද වලිය බෝබ්... ඇයි චුට්ටිට බැන්නෙ...."
" එයාටත් කූඩු හදල ඉල්ලනවා.... මට හදන්නත් ඕන... "
යීබෝ මූණ අකුලුවාගෙන කීවේය ..
" හරි හරි පොඩි එකක් හදලා දෙන්න.. මට ආසයි මගෙ ස්පොන්ච් බොබ් කූඩු හදනවා බලන්න...."
"ඔන්න ගගා ඔයාට තියෙන මේල් එහෙම යවලා ඉවරවෙලා එන්න... එතකොට මටත් ටිකක් ඉවරකරගන්න පුලුවන් ..."
" හ්ම්ම්..."
***********
" මෙහෙම කූරෙ අඟ ටිකක් රහිනවා.. දෙපැත්තම...ඊලඟට මෙහෙම තව කූරක් තියලා ගැට ගහනවා.. මේ වගේ කොටු හයක් අරගෙන මෙහෙම තියලා ගැටගහනවා......... "යීබෝ අටපට්ටම හදන අයුරු ශාන්ට කියාදෙන්නට පටන්ගත්තේය ...
" නියමයි බෝබ්...... ඊලඟට ...."
ඒ පිළිබඳව දැනගන්නට ශාන්ටත් ඇතිවූයේ පුදුම උනන්දුවකි...
" හෙට සව්කොල ගෙනල්ලා අලවනවා.... "
යීබෝ යලිත් කීවේය ...
" මොනපාටද අලවන්නෙ බෝබ්...."
YOU ARE READING
🛵🛵 GUIDE 🛵🛵 ( zhanyi ff...... Complete )
Fanfiction❤️ එක්වරක් මියැදුනු හිතක් ආයෙත් පනගහයිද .... 💚 මං ඉදිරියේ ගැස්සෙන ඇස් හැමදාමත් හංගන්න පුලුවන්ද .....