Deel 1

1.4K 27 0
                                    

Eva:
Ik zit in de badkamer. En zie het genen waar ik al een paar dagen bang voor was. Ik ben zwanger het is van Wolfs het kan niet anders. Met frank had ik had al een maand niet gedaan. Hij had het zo druk met de ponti. Hoe ga ik dit frank vertellen of Wolfs. de tranen stromen over mijn wangen. ik weet het gewoon niet meer. het was een geweldige nacht geweest met Wolfs, Maar hoe hebben we zo dom kunnen zijn om het onveilig te doen. Eigenlijk wil ik helemaal nog niet met frank trouwen maar ik vond het zo zielig om hem af te wijzen. Ik sta op en loop naar mijn kamer. Ik trek mijn trouw jurk aan om te kijken of die past. Dan word er geklopt op de deur. wie is daar. Ik ben het Wolfs. kom maar binnen. Wow Eef je bent prachtig. Ik voel mijn wangen rood worden. Ik lijk net een marshmallow. Niet waar. Ik ben nu al een paar minuten aan het probeerden een knoopje vast te maken. Wolfs ziet het. Zal ik even helpen. ik knikte. hij liep naar me toe en deed het knoopje dicht. Bij het dicht doen raakte zijn vingers mijn huid. Ik voelde me warm worden van binnen duizenden vlinders fladderde rond. hij liet zijn handen rusten op mijn schouders. Ik ga verhuizen Eef naar Leeuwarden. Wat waarom. Ik kan het niet meer ik moet hier weg. maak je maar geen zorgen over mij jij gaat trouwen en krijgt prachtige kindertjes. Bij zijn laatste woord rolt er een traan over mijn wangen. Hè wat is er nou. Hoe ga ik hem nou vertellen dat ik al een kind krijg en dan ook nog van heb. Ik draaide me om zijn handen lagen nog op mijn schouders. nu was mijn gezicht dicht bij die van hem. de tranen bleven rollen maar ze stopte niet. Je kunt me alles vertellen Eef dat weet je. I..ik ben zwanger. Wolfs veegde met zijn handen mijn tranen weg. Dat is toch leuk voor je dan hoef je toch niet te huilen. jij en frank zullen vast een prachtig kindje krijgen. Ik pakte Wolfs hand vast. Het is niet van frank. Nu pas leek hij het te begrijpen. Het is van mij zei hij met groten ogen. Ja maar ik weet echt niet hoe ik dit frank moet vertellen. alles komt altijd goed Eef. kom zullen wij uiteten gaan frank is niet thuis hij is voor zijn werk weg. Gaan we dan wel naar de Chinees. Tuurlijk.

Geen leven zonder jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu