Eva:
Voor ons lag Anna verdijk de gynaecoloog. Een van de mannen van forrenscies kwam naar ons toe. ik kreeg een papiertje in mijn handen gedrukt. Deze hebben we gevonden bij het lijk. Ik begin te lezen:Voor Eva en Wolfs.
Ik weet dat jij zwanger bent Eva. Als het aan mij licht niet voor lang. als jullie niet willen dat er nog meer dooien vallen zou ik jullie relatie maar stop zetten als ik jullie was.
Ps: ik maak van jullie leven een hel. XWolfs slaat beschermend een arm om me heen. flo dit moet echt stoppen. Ja en snel ook. Wat is er eigenlijk gebeurd met haar. ze is verkracht en gewurgd verder weten we nog niets. We reden terug naar het bureau. Toen we aankwamen werden we gelijk geroepen door Mechels. ik had het briefje nog steeds vast. We liepen het kantoor in. We hadden afgesproken dat ik zou vertellen dat ik zwanger ben en dat wolf dan de rest zou vertellen. Hebben jullie al een identiteit. nou ze had geen identiteitspapieren mee maar Eva en ik moeten u iets vertellen.ik ben zwanger. gefeliciteerd.
Wolfs:
het lijk is onze gynaecoloog Anna verdijk. En er lag een briefje bij. Eva geeft het briefje aan Mechels. ze schrikt. hebben jullie enig idee wie dit gedaan kan hebben. We schudden allebei ons hoofd. Weten ze al van wie dat bloed is van in dat huis. Nee het is onbekend DNA. Kunnen we dan even het bloed van Anna vergelijken met dat van op het bed. ja en er zat DNA op het mes maar die is niet bekend bij ons. Eva zocht even het adres van de ouder van Anna op en gingen daar heen.Een al oudere vrouw deed open. hallo Eva van Dongen politie Maastricht dit is mijn partner Floris Wolfs. Bent u de moeder van Anna? Ja ik ben Marieke verdijk. wat is er met Anna? Mogen wij even binnen komen? De vrouw hield de deur open en wij liepen naar binnen. misschien is het beter als u even gaat zitten. Anna is overleden. Wat hoe? Dat weten we niet. had Anna misschien ruzie met iemand? Nee Iedereen vond haar altijd heel aardig en vrolijk. Sterkte en we zullen vertellen als we meer weten. Bedankt.
JE LEEST
Geen leven zonder jou
FanfictionDit is een vervolg op de aflevering door het lint. Eva gaat met frank trouwen maar ze komt net voor de trouwdag erachter dat ze zwanger is. En dat kan maar van een iemand zijn van Floris. Wat is de reactie van frank als hij er achter komt? Zou Eva h...