Deel 11

660 20 0
                                    

Wolfs:
Ik was wakker maar Eva sliep nog. Ik ging haar wakker maken want over 3 uur moeten we bij de makelaar zijn. ik drukte mijn lippen in haar nek en gaf haar kleine kusjes. Langzaam gingen haar ogen open. Goede morgen Eef drukte ik een kus op eva's lippen. morghe flo. Kom opstaan Eef we moeten over een paar uur bij het huis zijn. Hebben we nog tijd om te douchen? Samen lopen we naar de douche. Na een heerlijke douche ontbijten we wat en rijden we naar het huis.

Vanaf buiten ziet het er mooi uit. dan komt ook de makelaar aan. hallo bent u Floris Wolfs? Ja. Hij doet de deur open en we lopen met zijn drieën naar binnen ik pak eva's hand vast en ze kijkt me glimlachend aan. eerst komen we in een grote hal. dan gaan we een deur door en komen we bij de woonkamer. hij is mooi ruim. Toen ik door de ruit keek leek het net of ik iemand door de tuin zag lopen. maar ik zal het me wel verbeeld hebben. we liepen door naar de keuken mooi ruim. Er was zelfs een kookeiland. We kwamen weer bij de gang en de makelaar liet ons ook de toilet zien. daarna liepen we naar boven. De eerste deur was de badkamer. een groot bad en een douche. Eva kijkt me aan. het bad is wel groot genoeg voor ons tweeën toch? Glimlachen kijk ik Eva aan en geef haar een kus op haar wang. we lopen door en komen in een lege ruimte. Hier kunnen we de kinderkamer maken. Ik zag dat Eva haar had op haar al iets dikkere buik legde. ik ging achter haar staan en legde mijn handen op haar buik. onze schatjes Eef. ik gaf haar een kus in haar nek. ze draaide zich om en gaf me een kus op mijn lippen. en ze liep door. ik draai me ook om om naar de volgende kamer te lopen als ik Eva heel hard hoor gillen.

Geen leven zonder jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu