Deel 16

596 23 0
                                    

Wolfs:
Het was vandaag maandag. We komen op het bureau aan en onze koffers liggen in de auto. In de auto gaf ik Eva nog snel een kus. dat kon vandaag op het bureau niet natuurlijk. Als we binnen komen worden we gelijk geroepen. Jullie kunnen gelijk naar jullie huis ik wil jullie vanmiddag terug op het bureau. Dit is het adres. We lopen naar de auto en rijden nar het huis. Ik ben benieuwd wat Mechels voor ons heeft uitgekozen. inderdaad hopelijk is het geen flat ofzo. We zullen zien.

We komen aan bij een huis het is best wel groot. we maken de deur open en lopen naar binnen. de woonkamer is ruim maar gezellig. er was een mooie keuken ook boven was genoeg ruimte. We ruimde alle spullen op. na 2 uur zitten we naast elkaar op de bank opeens staat Eva op en rent ze naar de wc. ze stond over te geven. snel pakte ik een glas water. Ik ging naast haar zitten en sloeg mijn arm om haar heen. Ik drukte een kus op haar slaap en ze legde haar hoofd op mijn schouder. Na even zo gezeten te hebben tilde ik haar naar de bank. Zal je niet gewoon thuis blijven vanmiddag. Eva zuchtte en zij ja. na nog wat gegeten te hebben ging ik naar het bureau.

Eva:
Wolfs was net weg en toen hoorde ik dat er iets door de brievenbus gegooi werd. het was een brief er stond op:

Waar jullie ook heen gaan ik kan jullie altijd vinden jullie hebben geluk dat ik in dit huis nets heb gedaan. maar dat betekend niet dat ik niets ga doen. Onthoud goed ik weet altijd waar jullie mee bezig zijn en waar jullie zijn dus ik zal maar over jullie schouder blijven kijken.

Geen leven zonder jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu