Deel 38

537 24 0
                                    

Wolfs:
Hij is in ons huis geweest alweer als ik hem zie vermoord ik hem. Stil loop ik weer naar boven. Ik stap samen met finn in bed naast Eva ik leg Finn tussen ons in. ik durfde hem niet in zijn wiegje te leggen bang dat die vent weer langs kwam.

Eva:
Ik werd wakker en keek naar Wolfs maar ik zag ook hoe Finn tussen ons in lag. Ik streel met mijn hand over zijn wang en zijn oogjes gaan langzaam open. Ik til hem op en leg hem op mijn borst. 'Het Finn heeft papa jou lekker tussen ons in gelegd'. Met zijn kleine handje pakt hij mijn vinger vast en legt zijn hoofdje op mijn borst. Ik geef hem een kusje op zijn hoofd. Ook Wolfs zie ik wakker worden.

Wolfs:
Ik werd wakker toen ik Eva tegen Finn aan het praten was. bij het horen van het woord papa smolt mijn hart. Ik ben gewoon vader en Eva is moeder hier had ik al zo lang van gedroomd een kindje met Eva. 'Goede morgen Floris' drukt Eva een kus op mijn lippen. 'morge' zeg ik slaperig. 'Kijk Finn papa is een beetje moe' er kwam een glimlach op het gezichtje van Finn. ' jaa maar papa is er vannacht uit geweest voor jou'. Ik stapte het bed uit om ontbijt te gaan maken. 'Flo waar ga je heen? 'Ik ga ontbijt op bed voor je maken'. Eva glimlacht en ik loop weg.

We zitten samen beneden Finn licht in de box. 'Eva'. 'ja'. 'Uh dit lag vannacht in het bedje van finn'. Eva begon te lezen en ze schrok. 'is hij bij Finn geweest flo waarom heb je me niet wakker gemaakt' zei Eva boos. 'Eef dat had toch geen nut hij was al weg '. ' sorry flo' ' het maakt niet uit Eef ik vind dit net zo erg'.

Geen leven zonder jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu