Deel 12

628 18 0
                                    

Wolfs:
Ik zie Eva bij de deur van een kamer staan ik ren naar haar toe. De makelaar komt ook naar haar toe. Als ik zie wat zij ook heeft gezien sla ik mijn hand voor mijn mond. Ik leg mijn hand op eva's schouder. Op het bed stond met bloed geschreven EVA & WOLFS. Op het bed lag ook een mes. wat is er aan de hand vraagt de makelaar. We laten het zien en de man begint te gillen. Ik bel Mechels en Eva probeert de man te kalmeren wat niet echt lukt.Mechels zou een forrenscies team sturen en wij moesten naar het bureau. om te vertellen wat er precies gebeurd was. we zitten in de auto. Wolfs hoe gaan we het nou aan Mechels vertellen van ons. we kunnen niet anders Eef het moet wel. Ik leg mijn hand op eva's been en ik voel dat ze zich ontspant.

We lopen als we op het bureau aankomen gelijk door naar Mechels. Wat is er gebeurd? Eva en ik hebben een relatie, maar we kunnen werk en privé heel goed scheiden. Jullie hebben wat ! oke ik sta het toe maar geen geklef op de werkvloer. Met een glimlach keek ik Eva aan. daarna vervolgde ik mijn verhaal. We gingen kijken bij een huisje omdat we nu in een hotel verblijven. En toen zagen we de tekst op het bed. toen ging Mechels telefoon af. ze wenkte dat we naar buiten moesten. Na een paar minuten riep ze ons weer. Willen jullie weer aan het werk. We knikken allebei te gelijk. Er is een lijk in de wolfsstraat. snel liepen we naar de auto.Mechels heeft het wel goed opgevangen von onze relatie. Ja inderdaad ik dacht dat ze egt super kwaad zou worden. Al snel kwamen we in de wolfsstraat. We stapte uit de auto en liepen naar het lijk. we schrokken ons rot toen we zagen wie het was.

Geen leven zonder jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu