Deel 26

528 25 1
                                    

Eva:
Na heerlijk gegeten te hebben is fleur weer naar boven gegaan. ik en Wolfs zitten op de bank nog even een film te kijken. opeens horen we de brieven bus. 'ik ga wel' zegt Wolfs. als hij terug komt heeft hij een brief in zijn hand. Zou die brief van de gene die ons bedreigt komen. Wolfs komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. 'durf jij hem open te maken' vraag ik zacht. 'we moeten wel Eef'. hij drukt een kus op mijn wang. 'Het komt goed Eef'. hij maakte hem open en las voor.

Aan Eva en Wolfs:
Jullie hebben gezien waar ik tot toe in staat ben. verbreek jullie relatie of ik vermoord fleur echt. en ook jullie andere 2 kinderen.

Wolfs:
Ik zag dat Eva bij de laatste woorden haar handen beschermend op haar buik legt. Ik leg de brief weg en druk Eva tegen me aan 'we gaan hem pakken'. Eva zei 'maar hoe weet hij dat ik zwanger ben van een tweeling'. 'Ik weet het niet Eef'. Ik tilde Eva op en zette haar op mijn schoot en legde mijn handen op Eva haar al dikkere buik. Ze legde haar hoofd tegen die van mij. 'ik ben bang Wolfs'. 'bang voor ons onze kindjes en fleur'. Ik pakte nog een keer de brief. Nu pas zag ik dat de brief geschreven was in bloed. 'Eef de brief is geschreven in bloed'. Eva keek en zag het ook er stormde tranen over haar wangen. Ik veegde ze weg. 'We komen hier uit Eef dat weet ik zeker'. Ik tilde Eva op en zette haat naast me neer. ik legde de brief weg zodat we hem morgen aan Mechels konden laten zien. ik ruimde de glazen op en liep naar Eva toe. ik reikt mijn hand naar haar uit en ze pakte hem aan. samen liepen we naar boven om te gaan slapen.

Geen leven zonder jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu