Deel 28

517 22 0
                                    

Wolfs:
Voor ons lag fleur met een mes in haar buik. ik schrok en Eva ook. ze belde snel de ambulance en ik rende naar fleur. ze bewegende nog en ze had nog een lage hardslag. Er komt een ambulance aan en we moeten het moeten het mes laten zitten. ik begon te huilen en Eva sloeg een arm om me heen.

Eva:
Wolfs zat te huilen ik moet hem nu echt steunen ik sloeg mijn arm om hem heen. Al snel hoorde de ambulance aankomen en deed snel de deur voor ze opdoen dat ze naar binnen kunnen komen. fleur werd meegenomen. Ik liep naar Wolfs en ik gaf hem een knuffel. We liepen naar beneden en liepen naar de woonkamer. daar lag weer een brief op de tafel. Met trillende hand pakte ik de brief op. en begon hem te leden Wolfs stond naast me en las mee.

Voor Eva en Wolfs.
Dit was te makkelijk. als ik jullie was zou ik wat meer oppassen. jullie zijn echt dom hè. jullie komen hier echt niet uit jullie zullen dood gaan.

De tranen stroomde over mijn wangen. Ik legde de brief weg en samen met Wolfs liep ik naar de auto om naar het ziekenhuis te rijden. aangekomen bij het ziekenhuis worden we gelijk naar de kamer waar fleur geopereerd word. we moeten buiten wachten. Na een paar uur komt er een dokter. Zijn jullie de ouders van fleur? Uh ja zegt Wolfs. Hij had geen zin om alles uit te leggen. uw dochter licht in coma de kans is z'n 10% dat ze eruit komt. het mes had geen organen geraakt dus dat was een geluk. mogen we naar binnen vraagt Wolfs gelijk. ja het is goed als je tegen haar praat zo komt ze makkelijk uit haar coma. maar geen schokkende dingen vertellen.

Geen leven zonder jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu