Deel 19

564 24 0
                                    

Eva:
Na een drukke werkdag komen Wolfs en ik weer aan bij ons huis. Eef zullen we uiteten gaan? 'Gaan we dan naar de Chinees'.' Nee naar een normaal restaurant en dan vragen we of fleur ook mee gaat'. Oke bel jij fleur nu dan? 'Ja doe ik'. Na een paar minuten kwam hij terug. En? Vraag ik. 'ja ze vond het gezellig'. 'Ik heb verteld dat wij haar ophalen'. Ze weet natuurlijk nog niet dat wij hier wonen.

We kwamen bij fleur aan een reden door naar het restaurant. Toen we uitstapte sloeg Wolfs een arm om mijn middel heen fleur keek ons met grote ogen aan. eindelijk zegt fleur waardoor wolf en ik in de lach schoten. we liepen naar binnen en gingen aan een tafel zitten. Daarna bestelde we het eten. 'fleur'.begin ik. 'Ik ben zwanger'. echt? Zei ze met open mond. Krijg ik een broertje of een zusje? 'Weten we nog niet' zegt wolfs. 'maar' begin ik 'je krijgt er twee'. Haar mond viel nog verder open dan daarnet. 'gefeliciteerd Eef en pap'. ik pakte de foto's en gaf ze aan fleur. Ze kreeg een glimlach op haar gezicht. het eten werd gebracht en we begonnen te eten. Als we het op hebben bestellen we nog een ijsje. Fleur staat op. 'Ik ben even naar de wc' roept ze. na 10 min is ze nog niet terug en ik en Wolfs beginnen ons een beetje zorgen te maken. 'Ik ga wel even bij de wc's kijken'. Ik kwam aan bij de wc's maar er was niemand. ik zag een briefje liggen. ik begon te lezen.

Hey Eva en Wolfs.
Jullie hebben niet goed opgelet ik ben overal ik weet wat jullie doen en wanneer ik heb fleur even geleend. Hopelijk voor jullie zien jullie haar nog terug maar zal dat dood of levend zijn? Ik zal maar snel zijn.

Geen leven zonder jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu