Deel 25

510 22 2
                                    

Eva:
'Fleur je hebt het goed gedaan hoor'. het was zwaar voor haar geweest. 'bedankt dat je er bij was Eva'. 'graag gedaan fleur'. 'ik weet hoe het voelt om verkracht te worden en dat is verschrikkelijk maar je moet een ding weten'. 'Er zit nu van alles in je Hooft allemaal narigheid'. fleur knikt. 'het duurt lang en het doet pijn maar het word minder'. Ze knikt en ik geef haar een knuffel. 'Moet ik je vader halen? Ze knikte zacht. ik stond op en liep naar Wolfs. 'en ? Vraagt hij gelijk. 'ze heeft het goed gedaan'. 'Ze vond het wel Zwaag dat was duidelijk te zien'. samen met Wolfs liep ik fleurs kamer weer binnen.

Wolfs:
'Heey schat gaat het'. 'Ja het gaat wel'. 'Je mag naar huis'. 'Zal ik een rolstoel voor je halen? 'Ja is goed want ik kan nog niet zelf lopen'. Ik pakte een rolstoel en liep weer terug. fleur Kon in stappen en ik duwde haar naar de auto. daarna tilde ik haar voorzichtig in de auto en probeerde de rolstoel samen met Eva in de kofferbak te leggen. wat naar veel draaien lukte. We stapte in de auto en reden naar huis.

Thuis aangekomen laadde we fleur uit en liepen naar binnen. Ik legde fleur boven neer want ze was moe. Ik kwam naar beneden en ging naast Eva op de bank zitten. 'Eef heb jij Mechels al gebeld? 'Nee maar we vertellen haar het morgen wel'. ik knikte. Eva stond op en zei ik ga douchen. ze drukte een korte kus op mijn lippen en liep naar boven. ik liep naar de keuken om het eten te gaan maken.

Na een half uurtje is het eten klaar. Ik loop naar boven en klop op de badkamer deur. 'Ja'. klinkt er vanuit de badkamer. 'kom je we gaan eten'. de deur ging open. maar ik stond tegen de deur aan te leunen. doordat de deur open ging viel ik om. maar gelukkig ving Eva me op. ik glimlachte. Ik stond op en drukte een kus op haar lippen. bedankt schatje.
----------------------------------------------
Hey ik ga tot maandag op vakantie en ik weet niet of ik daar WiFi heb als ik dat niet heb kan ik niet updaten anders doe ik dat wel.

Geen leven zonder jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu