Tabby berjalan perlahan oleh kerana dia bukan nak terkencing sangat pun so apa salahnya kalau dia jalan perlahan lahan kan?
Dia pun belok ke kiri untuk ke toilet wanita. Toilet tu sebenarnya macam toilet sekolah yang banyak cabin tu.
Tapi toilet ni nampak fancy sikit la. Dari toilet sekolah tu.
The toilet
Tabby sebenarnya dah perasan yang ada orang ikut dia dari belakang, tapi dia buat bodoh je. Motto nya, selagi orang tu tak bertindak, dia tidak akan bertindak.
Dia pon masuk ke salah satu cabin itu lalu buat halnya (Takkan tu pun nak bagitahu)
Dari dalam cabin dia dah nampak kasut dari bawah pintu cabin. Memakai kasut berwarna merah.
Tapi dia masih lagi menghiraukan perkara tersebut.
Setelah selesai dia pun keluar. Dia melihat sekeliling. Tak de orang pun..
Dia membasuh tangan. Topup makeup dan keluar. Biasalah perempuan kalau tak buat benda tu tak sah. Lagi lagi selfie dalam tandas. Wajib...kan girls??
Dia berjalan semula ke arah dewan. Dia masih mendengar bunyi tapak kaki yang mengikutinya.
Tabby pun menpercepatkan langkah dan menyorok di sebalik dinding. Dia keluarkan pisau rembonya dari dalam purse bag nya dan menunggu mangsa nya sampai.
Beberapa minit dia tunggu tiba tiba dia mendengar bunyi tapak kasut yang lalu dan tanpa melihat dahulu terus dia tarik kuat orang itu dan meletakkan pisau di leher orang itu.
'Sayang, ni aku la Rayyan' kata Rayyan sambil memegang tangan Tabby.
'Ish, you ni. Terkejut I tahu tak?' marah Tabby.
'Kau kenapa dengan berpisau bagai ni?' tanya Rayyan pelik.
'I rasa ada orang ikut I tadi masa I nak pergi toilet. You ke?' tanya Tabby pula.
'Tak, kalau aku. Takde maknanya aku nak follow kau dari belakang baik aku masuk toilet sesama dengan kau. Kau nampak rupa dia macam mana?' kata Rayyan.
'Betul jugak eh...Eii pervert' kata Tabby lalu tolak bahu Rayyan.
'Dah nampak semua lagipun dalam perut kau tu ada anak aku tau' kata Rayyan.
'Untuk soalan yang last tadi. I cuma nampak dia pakai Stilleto merah je. Tu pun I nampak dari bawah cabin' kata Tabby.
'Lain kali kalau pergi mana mana ajak aku kalau apa apa terjadi macam mana?' bebel Rayyan.
'Ish you ni jangan nak membebel boleh tak ? Sakit la telinga' kata Tabby.
'Dah jom' ajak Rayyan mereka pun pergi ke meja tadi.
==================
Tamatlah majlis dengan lancar tanpa gangguan. Tetamu pun beransur pulang.
"Dhia Analya" pun hilang dari pemerhatian Rayyan.
YOU ARE READING
MF 3 | Mafia Love {Complete}✔️✔️
Romance[Third Book of Mafia Family] Start: 9/9/21 End: 4/2/22 4 tahun berlalu sejak kemalangan yang meragut jiwa Rayden dan Amber, masih tidak boleh dilupakan cerita cinta mereka yang banyak dugaan itu. Kini buku ketiga dibuat oleh author untuk memberitahu...