"Left! Left Max!" Olivia lacht wanneer ze Lando hoort schreeuwen vanuit hun streamkamer. "Got them!" Call of duty, ofcourse. De eerste paar weken waren zwaar voor hem, Olivia merkte het aan alles. Ze probeerde vanalles om hem op te vrolijken, maar dit mocht niet baten. Formule 1 races kon hij de eerste weken niet kijken, het deed hem te veel pijn, en Olivia snapte dit. Het management van Mclaren stemde in met het idee dat ze vanuit thuis kon werken, zodat ze er voor Lando kon zijn en evengoed haar werk kon doen. Ze waren nu bijna 5 weken verder, wat betekende dat volgende week het gips van Lando's enkel eraf mocht. Hij verheugde zich hier echt op, want hij was het gips meer dan zat. Formule 1 spellen kon hij niet doen, omdat hij met z'n enkel niet de pedalen kon bedienen. Hierdoor ontstonden de leukste streams, waarbij Max de pedalen bediende, en Lando het stuur. Er waren ook streams waarin Olivia ging racen, en dit ging niet altijd even goed. In het begin crashte ze vaak, maar dit werd langzaam aan minder. Ze had onderschat hoe zwaar het was, na een uurtje racen op stream had ze echt enorm veel spierpijn in haar bovenarmen. "Watch out!" Olivia schrok wakker uit haar gedachten en schraapte haar keel. Ze liep richting Lando, maar zorgde dat ze uit beeld van de stream bleef. Hij keek even naar haar en een lach kwam tevoorschijn op zijn gezicht. "Hey babe." Zei hij terwijl hij zijn blik weer op het scherm richtte. "Hey." Lachte ze en keek naar het scherm waar Lando zich ook op focuste. "Are you winning?" Vraagt ze, het maakte niet uit wat voor een game Lando speelde, ze was altijd geïnteresseerd. Dit is iets wat hij heel erg waardeerde. De meeste mensen waren vooral geïnteresseerd in het racen, de F1 game en driver Lando. Maar Olivia niet, zij was vooral geïnteresseerd in Lando, in de Lando die niet altijd bezig was met racen, iemand die gewoon zijn leven leidde met iemand aan zijn zijde. "Yeah, ofcourse I am, I am the COD master." Door dit antwoord hoorde je Max vanuit de andere kant van de muur kei hard lachen. "Shut up Max!" Lando lachtte en rolde zijn ogen. "Dinner is ready." Olivia gaf een lucht kusje aan Lando en hij knipoogde naar haar. Na een paar minuten kwamen zowel Max als Lando naar de keuken gelopen, Lando op zijn krukken. "It smells amazing." Max ging zitten aan tafel en keek naar het eten dat op de tafel stond. Pasta carnonara. "Thank you." Olivia hielp Lando met zijn krukken en nam naast hem plaats.
Max en Lando besloten om de tafel af te ruimen en de keuken op te ruimen zodat Olivia zich kon gaan douchen. Ze liep de trap op en ging naar Lando's slaapkamer. Ze keek naar haar telefoon die trilde en nam op. "Hey mam!" Ze zwaaide naar de camera en lachte. "Hey lieverd, hoe is het?" "Goed, ik wilde me net even gaan douchen." Olivia keek naar de klok en toen weer terug naar haar telefoon. "Lando gaat vanavond streamen met Max, Charles en George. Gaan jullie ook kijken?" Ze loopt richting de badkamer en zet haar telefoon neer zodat ze in de spiegel kan kijken. Ze pakt een borstel uit de lade en begint met het borstelen van haar haren. "Jazeker!" Ze lacht. "Samen met...." Olivia fronst wanneer haar moeder dit zegt en kijkt in de camera. "Samen met?" Vraagt ze. "Oliviaaaa!" Haar neefjes en nichtjes waren bij haar ouders thuis. "Nee joh! Sam, Lot, Brent! Wat leuk dat jullie daar zijn!" Sam was 15, Lot was 13 en Brent was 10. Ze waren allemaal grote F1 fans, dus toen ze hoorden dat Olivia met Lando was, gingen ze helemaal door het lint. "Hoe gaat het?" "Goed, hoe gaat het met jullie? Gaan jullie vanavond ook de stream kijken?" Ze gaat verder met het borstelen van haar haren en draait zich om om de douche alvast aan te zetten zodat deze lekker warm kan worden. "Goed! Gaat goed!" Olivia knikt en lacht. "Ja we gaan de stream zeker kijken! Hoe is het nu met Lando?" Sam was Lando's grootste fan, hij had bijna al zijn merch en keek elke stream. "Het gaat een stuk beter, volgende week mag als het goed is zijn gips eraf." Ze praatten nog een paar minuutjes voordat Olivia zei dat ze moest ophangen. Ze moest zich nog douchen en klaarmaken voor de stream.
"Liv?" Max klopte op de deur van de slaapkamer. "Yeah? You can come in, I'm dressed." Lacht Olivia en ze doet nog wat mascara op haar wimpers. "What is it Max?" Vraagt ze terwijl ze de mascara dicht doet en deze in haar tasje stopt. Max opent de deur en loopt de kamer binnen. "Do you know where my hoodie is?" Olivia staat op en rolt haar ogen met een lach. "I washed it, it's in the other room." Max geeft haar een glimlach. "Thank you." Af en toe voelde Olivia zich net een moeder, vooral in het begin. Nu merkt ze wel dat Lando en Max meer georganiseerd zijn en hun huis niet meer zo'n grote bende is. Ze vond het wel grappig, zo kon je goed zien wat voor verschil het maakte wanneer er iemand in het huis kwam die vaker dingen deed opruimen.
Max liep naar de andere kamer om zijn hoodie te pakken, Olivia wist namelijk al precies welke hoodie hij bedoelde, zijn clover motors hoodie.Olivia liep de trap weer af en zag dat Lando zich inmiddels ook al had omgekleed. "You look amazing baby." Hij sloeg een arm om haar middel en trok haar op zijn schoot. "Thank you, so do you." Lando had zijn grijze clover motors hoodie aan, samen met zijn zwarte joggingsbroek. Het was niet speciaal, maar het maakte Olivia niks uit wat hij aan had, hij zag er altijd goed uit. Lando grinnikte en kuste haar zachte lippen. "Hmh." Mompelde hij en hield haar dicht bij zich. Olivia droeg haar zwarte sportlegging samen met Lando's roze Tommy Hilfiger hoodie. Haar haren hingen los over haar schouders en ze had haar sloffen aangedaan. Lando pakte haar hand en gaf hier kusjes op. Dit deed hij altijd wanneer hij zenuwachtig werd. Kusjes geven op haar hand, en vervolgens met haar vingers spelen, en dat is dan ook precies wat hij nu aan het doen was. "Are you nervous baby?" Vroeg Olivia en Lando lachte naar haar. Hij stopte met wat hij aan het doen was met haar vingers en haalde een hand door zijn haar. "A little." Olivia kuste zijn voorhoofd en keek hem diep aan in zijn ogen. "You'll do great, I know you will." Hij legde zijn hand op haar wang en wreef met zijn duim hierover. "As long as you're on my side." "Ofcourse, I won't leave you." Ze kuste zijn lippen en een paar minuten later startte ze Max zijn stream op. De chat ging helemaal wild, het was een charity stream voor MIND, een partner van Mclaren. Charles en George wilden meedoen, omdat zij het ook een belangrijk onderwerp vonden. Max was inmiddels dus al live gegaan. "Welcome to the waitingroom for Lando Norris' stream." Olivia grinnikte en schudde haar hoofd. Lando startte een paar minuten later zijn stream op en binnen no time had hij meer dan 20 duizend kijkers. "Hello chat!" Hij zwaaide naar de camera en keek naar de berichten die binnenkwamen. Het waren er ontzettend veel. Olivia lag op de bank achter Lando, ze was aan het appen met wat vriendinnen. "Babe, say hi to chat." Lando keek naar achteren en lachte naar haar. "Hi chat!" Olivia zwaaide vanuit de bank en keek naar Lando. 'I love you' playbackte hij. 'I love you too'
JE LEEST
A life changing moment
FanfictionOlivia Rivera, 21 jaar en woont in Nederland. Ze studeert en geniet volop van het leven samen met de mensen die ze lief heeft. Echter is er die ene gebeurtenis die ervoor zorgt dat haar leven drastisch zal gaan veranderen...