De stream ging goed, er werden redelijk veel donaties gedaan en het gamen was ondertussen ook afgelopen, het was inmiddels een just chatting chat geworden. "Liv, you wanna join?" Lando keek naar de bank en lachte naar haar. Olivia keek op van haar telefoon en glimlachte terug. Ze knikte en stond op van de bank. "Sure." Ze bukte en zwaaide naar de camera. Ze gaf Lando een kus op zijn wang en stond op om een stoel te zoeken. Nadat ze deze gevonden had schoof ze hem naast die van Lando en liep naar de keuken. Ze vulde een kan met wat ranja en een kan met wat water die ze mee nam naar de streamkamer. Bovendien nam ze de bak met fruit die nog in de koelkast stond mee met twee vorkjes. Ze ging zitten en zette de bak met fruit voor Lando neer. "Yes, you're the best baby." Hij pakte het vorkje en prikte in een mango, waarna hij deze naar zijn mond bracht en een hap nam. Hij las wat vragen voor en beantwoordde deze. Er zaten echt wel leuke vragen tussen, over bepaalde race termen, tips voor beginnende racers en ook vragen over hun relatie. Olivia prikte met haar vork in de fruitbak en nam een hap. "Do you get scared whenever Lando gets in his Formula 1 car?" Olivia leest het voor en glimlacht zachtjes. "No, at least not scared." Ze kijkt naar Lando en houdt zijn hand vast buiten beeld. "I mean, it's more that I get nervous because I know how focussed he is on getting that win." Ze knijpt zachtjes in zijn hand en gaat verder. "I think the next time he'll get into the car I'll be nervous, because we all know what happened last time, but Lando is a great driver and I know he'll do well." Lando glimlacht na haar woorden en kijkt naar de chat. Allemaal hartjes en lieve woorden. "I love you." Fluistert hij en kust haar wang. Olivia grinnikt en kijkt hem aan. "I love you too." Fluistert ze terug. Ze rijkt naar haar glas en pakt hem vast, ze neemt een slok en zet het glas weer terug op het bureau. Ze beantwoorden nog een aantal vragen en na ongeveer een half uurtje sluiten ze de stream af. "Alright, thank you all for watching. You can still donate, check the link under the video and I'll see you again soon. Bye chat!" Lando zwaait kort en sluit de stream af.
-
"Finally" Lando heeft een glimlach op zijn gezicht wanneer hij samen met Olivia het ziekenhuis uit loopt. Olivia kijkt naar hem en loopt met hem mee naar zijn auto. "Yeah, one step closer to racing right?" Ze stapt in de oranje Mclaren en doet haar gordel om. "I can't wait, just get the therapy in and I'm back in the sim." Lando doet ook zijn gordel om en Olivia start de auto. "Calm down babe, you can race at home in a few weeks, no sim yet." Olivia was blij voor hem, maar hij wilde zo graag weer gaan racen, te graag. Tuurlijk wilde ze hem ook weer zo snel mogelijk in zijn race auto zien, maar hij moest rustig aan doen, hij had amper kracht in zijn enkel, dus meteen de sim was te veel inspanning. Hij kon over een aantal weken beginnen met lichte pedalen, dus zijn stream stoel met pedalen was een goede start.
"You're so sexy." Olivia kijkt naar haar links en glimlacht voordat ze weer terug naar de weg kijkt. "What do you mean?" Grinnikt ze. "Just, sexy, driving my car like that." Lando grijnst en kijkt naar Olivia. Ze bloost lichtjes en bijt op haar onderlip. "You're sexy all the time." Lando grinnikt en legt zijn rechter hand op haar linker been.
Olivia was een aantal dingen aan het regelen op haar laptop, vooral de social media dingen van Mclaren. Ze begint met het typen van een aantal mails. Wanneer ze eenmaal klaar is met haar werk kijkt ze even op haar eigen Instagram. Haar profiel stond nogsteeds op privé, ze had onwijs veel volgverzoeken, maar deze liet ze staan. Ze hield van de fans, dat zeker, maar ze wilde niet overwhelmed worden door alle fans.
"Liv?" Lando kwam de kamer in gelopen met zijn krukken en Olivia deed haar telefoon weg. "Lando?" Ze draait zich om in haar stoel en glimlachte naar hem. Hij grinnikte en plofte neer op de bank achter haar stoel. "Come, I want to cuddle." Olivia stond op en liep naar hem toe. "Hmm, I like that idea." Ze staat op vanuit haar stoel en legt haar telefoon op het bureau. Ze doet haar witte nike airmax uit en ploft naast Lando neer op de bank. Hij strekt zijn arm uit en trekt haar dicht bij zich zodat ze op zijn borst lag. Zijn handen vinden hun weg naar het haar van Olivia en hij begint te spelen met haar haren. Hij brengt een plukje naar zijn neus en ruikt hieraan. "Your hair always smells so good." Hij kust de bovenkant van haar hoofd en lacht. Olivia pakt ook een plukje van haar haren en ruikt hier ook even aan. "I used your shampoo babe, I ran out of mine." Ze lacht en kijkt hem aan. "So you've been stealing my shampoo. I blamed Max."
Een half uur later kwamen Olivia haar ouders aan bij het huis van Lando, ze kwamen even op bezoek. Ze waren nog nooit in Engeland geweest, dus besloten ze om een weekje op bezoek te komen. Er was nog een logeerkamer over dus had Lando gezegd dat ze ook bij hun thuis konden blijven. Olivia woonde nog niet bij Lando thuis, maar ze was de laatste tijd wel veel vaker daar dan thuis. Dit had onder andere te maken met haar werk, maar ook met het feit dat haar ouders vaker op vakantie gingen, waardoor ze anders toch alleen thuis zou zijn."Mam, pap! Hey!" Olivia gaf hen een knuffel en ze liet hen binnen. "This are my parents. Mam, pap, dit is Max." Olivia stelden ze aan elkaar voor en Lando gaf haar moeder een knuffel en kus op de wang en haar vader een knuffel en klop op de rug. "Hey Lora, Ryan, how was the flight?" Olivia's moeder vertelde over hun vlucht en na een tijdje gingen ze aan tafel zitten.
De rest van de week gingen ze vooral het land in, Londen, het MTC, maar ook andere plaatsen verder in het land. George was ook nog een keer op bezoek geweest. Lando had een paar avonden gestreamd en de ouders van Olivia hebben ook een paar keer op de sim geracet.
"Doeg, ik zie jullie volgende week weer, dan kom ik even naar huis." De ouders van Olivia knikken en zwaaien. "Is goed lieverd, tot dan!" "Bye!" Lando zwaaide ook en ze reden weer weg. Ze bleven in de auto in plaats van op het vliegveld, vanwege de fans.
JE LEEST
A life changing moment
FanficOlivia Rivera, 21 jaar en woont in Nederland. Ze studeert en geniet volop van het leven samen met de mensen die ze lief heeft. Echter is er die ene gebeurtenis die ervoor zorgt dat haar leven drastisch zal gaan veranderen...