Chapter 16

234 6 0
                                    

Inmiddels was het bijna 12 uur smiddags, wat ervoor zorgde dat het redelijk druk werd in het winkelcentrum. Lando en Olivia liepen richting de auto, Lando had zijn pet en zonnebril op en keek richting de grond, er waren veel mensen en hij wilde zo snel mogelijk richting het huis van Olivia. Olivia kneep zachtjes in Lando's hand, waarna hij terug kneep. Ze hielden van elkaar. Eenmaal aangekomen bij de auto hield hij de deur van de auto voor Olivia open. "Well thank you sir." Grinnikte ze en stapte in de auto. Het was een huur auto, Olivia's auto was in de garage omdat er iets kapot was, en in plaats van dat ze een leenauto kreeg had Lando al een huur auto geregeld. Porsche panamera, een van de lievelingsauto's van Olivia. "You're welcome miss." Lando stapt in in de bestuurderskant en start de auto.

Een aantal weken verder was Olivia aan de telefoon. Ze had besloten om een gesprek aan te gaan met de model agency waar ze een paar weken geleden een bericht van had gekregen. Ze zat achter haar laptop en nam een slok van haar water. Ze waren inmiddels even in Engeland, omdat Lando wat dingen voor Quadrant moest doen. Olivia zat in Lando's kamer, terwijl Lando en Max in Max zijn kamer zaten, ze waren aan het streamen.
"Hello." Olivia lacht naar de camera en begint het gesprek. Ze was zenuwachtig, een model zijn, iets waar ze nog nooit over na had gedacht, het was eng, maar het was iets wat haar wel leuk leek. Aan het einde van het gesprek moest Olivia nog wat informatie doorgeven, lengte, gewicht, oogkleur, vanalles. Ze kreeg te horen dat een contactpersoon van de agency in Engeland was en dat deze over een paar dagen contact met haar zou opnemen. "Thank you, for this opportunity." Ze sluit de meeting af en staat op. Ze loopt richting de keuken en pakt een glas water, een appel en kijkt op haar telefoon op Twitch. Ze besluit de kamer van Max op te lopen en klopt op de deur. Beide mannen kijken richting de deur en een lach klimt op Lando's gezicht. Hij staat op en loopt richting de deur, die, buiten het camera beeld was. "Hey baby.." Lando plaatst een kus op het voorhoofd van Olivia en hij knuffelt haar. "Hey.." Olivia snuift zijn geur op en begraaft haar gezicht in zijn nek. "It went great, but we'll talk about it later, you have your stream now." Olivia kijkt naar Max die druk aan het praten was met zijn stream. "Join us." Lando pakt haar hand vast en kijkt naar Max. "Come." Hij trekt haar met zich mee en Max schuift op zodat zowel Lando als Olivia in beeld waren. "Hey chat." Olivia zwaait en lacht wanneer de chat helemaal los gaat. 'Olivia!!' 'You're so pretty!' 'Lando is lucky!' 'Kisssss' Allemaal reacties in de chat, zo lief.

"Bye chat!" Lando and Max sluiten de stream af en Olivia liep naar de woonkamer. Ze had inmiddels nacho's gemaakt, hier hield ze echt van, lekker veel kaas en salsa dip, heerlijk. Ze had al wat drinken klaar gezet en netflix opgestart. Ze zat op de bank en glimlachte naar de deur als ze de mannen binnen zag lopen. "Nachooo's!" Max lacht en loopt richting de bank. "Lando, mate, you have the best girl ever." Lando lacht en loopt naar Olivia om naast haar te gaan zitten. "I sure as hell do." Hij plaatst een kus op haar slaap en vervolgens op haar lippen. Max lacht en neemt een slok van zijn drinken nadat hij de afstandsbediening van de televisie pakt. "Christmas movie!" Olivia kijkt naar Max en vervolgens naar de televisie. "Pleaaaase?" Lando en Max beginnen te lachen en knikken. "Alright, alright."

De nacho's waren op, het drinken ook en Olivia lag inmiddels te slapen in Lando's armen. De film was ondertussen ook afgelopen en Max ging richting zijn slaapkamer. "Goodnight mate." Lando knikte en zei ook welterusten tegen Max. Hij tilde Olivia op en bracht haar naar zijn slaapkamer. Ze werd half wakker, maar liet Lando doen wat hij wilde, omdat ze te moe was om tegen te stribbelen. Hij kleedde haar om in zijn shirt en haalde haar make up eraf, stopte haar in bed en kuste haar voorhoofd. Daarna ruimde hij de glazen die nog op de tafel stonden op, want Max had de ovenschaal al opgeruimd. De lichten gingen uit en nadat Lando zijn tanden had gepoetst klom hij naast Olivia in bed. "Goodnight baby.." mompelde hij terwijl hij haar dicht tegen zich aan trok. Hij hield ziels veel van haar. Ze was niet bij elke wedstrijd, maar hij voelde wel haar support. Ze was anders, niet zoals alle andere meiden die hij kon. Tuurlijk, hij kreeg heel veel aandacht van meiden, maar dit interesseerde hem vrij weinig. De enige waar hij aandacht van wilde was Olivia, zijn meisje. Hij stond altijd bekend als de jongen die niks om relaties gaf, tijdens verschillende interviews werd hij altijd gevraagd of hij een vriendin had, en het antwoord was altijd nee. Tot dat ene moment, tot dat hij haar leerde kennen. Ook al hadden ze nog geen relatie, op die momenten, tijdens die vragen in het interview, was hij altijd een beetje vaag. Hij geloofde nooit in liefde op het eerste gezicht, tot hij haar ontmoette. Ze leidde hem echter niet af, hij ging juist nog beter presteren dankzij haar. Hij kon niet omschrijven wat ze met hem deed, maar het was magisch. Hij wilde haar nooit meer kwijt, she was the one. It was a life changing moment for him.

A life changing momentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu